Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для ігрових майданчиків
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-07-23-002399-c 72c54327ec45430daacab407f3504965
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne.osvita.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 13:55
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37500000-3: Ігри та іграшки; атракціони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплекти
Обладнання для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 37500000-3 — Ігри та іграшки; атракціони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 13:51
ТД ігрові майданч. 22.07.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех характеристики
Дата подання: 27 липня 2020 18:25
Дата відповіді: 29 липня 2020 12:35
Добрий день, У додатку 3 зазначена загальна кількість Ігорового комплекту №1 - 5 шт. Сюди входять позиції 1.1., 1,2, 1.3. Однак незрозуміло скільки штук повинно бути 1.1. Ігровог комплексу, 1.2.Дитячого спортвногокомплексу та скільки штук 1.3. Качалка на пружині "Поні". Прошу внести корективи у тендерну документацію. Також чи будете розглядати запропоновані аналоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Ігровий комплекс №1 включає в себе:
1.1 Ігровий комплекс;
1.2. Дитячий спортивний комплекс;
1.3. Качалка на пружині «Поні»- по 1 шт. кожного.
Всього ігрових комплексів № 1 - 5 шт.
Відповідно до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-03-000007 ● b8c7134da6c342daaafb68a628725a3e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.09.2020 № 65

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2020 № 65.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-07-23-002399-c 23.07.2020 інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-04 15:39:24

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Обладнання для ігрових майданчиків «ДК 021:2015: 37500000-3 - Ігри та іграшки; атракціони» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-23-002399-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником визначено предмет закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021:2015: 37500000-3 – «Ігри та іграшки; атракціони».
Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно частини третьої розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Єдиний закупівельний словник).
Обгрунтуйте, чому Замовником предмет закупівлі не визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-09 15:47:33

Відповідь на моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-23-002399-c

На запитання моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-23-002399-c Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради пояснює наступне.
За вимогами частини 10 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (в подальшому Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Проведена процедура закупівлі ігрового обладнання жодним чином не суперечить принципам закупівель та недискримінації учасників, визначеним статтею 5 Закону, що привело б до необ’єктивної оцінки пропозиції учасників.
Згідно законодавства замовник сам визначає предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Водночас Порядок визначення предмета закупівлі забороняє замовнику зловживати — ділити предмет закупівлі на дрібні лоти з метою уникнути відкриті торги.
Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та проведено відкриті торги на закупівлю ігрового обладнання.
Оскільки предметом закупівлі були дитячі інтерактивні комплекси, предмет закупівлі був визначений за ДК 021:2015: 37500000-3 - Ігри та іграшки, атракціони.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі обладнання для ігрових майданчиків (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-23-002399-c) Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє наступне. 1. Щодо визначення предмета закупівлі. За вимогами частини 10 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно законодавства замовник сам визначає предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника. Водночас Порядок визначення предмета закупівлі забороняє замовнику зловживати — ділити предмет закупівлі на дрібні лоти з метою уникнути відкриті торги. Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради не порушено вимоги Закону та проведено відкриті торги на закупівлю ігрового обладнання. Визначення предмету закупівлі не спотворило суть та результати торгів, не вплинуло на порядок оцінки та визначення переможця торгів. Проведена процедура закупівлі обладнання для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти міста жодним чином не суперечить принципам закупівель та недискримінації учасників, визначеним статтею 5 Закону, що привело б до необ’єктивної оцінки пропозиції учасників. Це зазначено у пункті 2 Констатуючої частини Висновку за результатами моніторингу закупівлі: «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено». Оскільки предметом закупівлі були дитячі ігрові комплекси, які включають декілька видів обладнання, та, оскільки, таке обладнання виготовлялось певних видів і розмірів, предмет закупівлі був визначений за ДК 021:2015: 37500000-3 - Ігри та іграшки, атракціони. 2. Щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону в частині наявності в оприлюдненому оголошенні інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. Форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (із змінами). В даному наказі зазначено, що формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Форма оголошення про проведення відкритих торгів не містить графи «Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції». Управління освіти зверталось до електронної системи закупівель з прохання надати роз'яснення щодо даної ситуації. Телефонічно представником служби підтримки майданчику електронних торгів Державні публічні закупівлі України - Держзакупівлі.Онлайн повідомлено, що наразі відсутня технічна можливість внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Тому, наявні колізії в законодавстві щодо публічних закупівель не можуть слугувати причиною встановлення порушення для Замовника - Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради. Окрім того, статтею 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» встановлено статус української мови. Статус української мови як єдиної державної (офіційної) мови передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені цим Законом. Той факт, що Замовником не було уточнено вимоги щодо підготовки документів іншою, ніж українська, мовою, означає необхідність застосування української мови та не потребує доказування. Таким чином, Управлінням освіти не порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону, оскільки згідно статті 9 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу є забезпечення функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу з питань закупівель, розроблення та затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Виконати вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в частині вжиття заходів щодо розірвання договору на закупівлю товарів № 31/20 від 27.08.2020 не має можливості, оскільки на даний час проводиться поставка товару (частина обладнання поставлена у дошкільні заклади). Одностороння відмова від виконання договірних зобов’язань Замовником призведе до відповідальності, передбаченої нормами цивільного та господарського законодавства. Так, стаття 653 Цивільного кодексу України передбачає правові наслідки розірвання договору, а саме: якщо договір змінений або розірваний у зв'язку з істотним порушенням договору однією із сторін, друга сторона може вимагати відшкодування збитків, завданих зміною або розірванням договору. Тому, враховуючи вищезазначене з метою запобігання неефективного використання бюджетних коштів на оплату судових зборів та необґрунтованих штрафних санкцій, розірвати договір поставки № 31/20 від 27.08.2020 не має можливості.

2020-09-21 15:47:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕОРГІЯН АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ" 354 000,00
UAH з ПДВ
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД 409 950,00
UAH з ПДВ
389 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" 417 420,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:02
сертифікат фарби.pdf
07 серпня 2020 16:02
сертифікат на метал.pdf
07 серпня 2020 16:02
Свідоцтво ЄП.pdf
07 серпня 2020 16:02
Паспорт ІПН.pdf
07 серпня 2020 16:02
ДСЕЕ фарби.pdf
07 серпня 2020 16:02
Виписка ЄДР.pdf
07 серпня 2020 16:02
ISO 9001 2015 КІНДЕРЛЕНД.pdf
07 серпня 2020 16:02
19 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 16:02
18 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 16:02
17 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 16:02
15 лист-гарантія.pdf
07 серпня 2020 16:02
12 Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 16:02
10 Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 16:02
09 Довідка досвід.pdf
07 серпня 2020 16:02
08 Довідка МТБ.pdf
07 серпня 2020 16:02
07 Довідка про учасника.pdf
07 серпня 2020 16:02
04 Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:02
03 ТЗ.pdf
07 серпня 2020 16:02
02 ст.17.pdf
07 серпня 2020 16:02
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:56
4_Статут_пiдприeмства_(2).pdf
06 серпня 2020 15:56
24 Листи згоди.pdf
06 серпня 2020 15:56
14 Проект договору.pdf
06 серпня 2020 15:56
37 паспорта.pdf
06 серпня 2020 15:56
5 Паспорт+ІПН.pdf
06 серпня 2020 15:56
41 Висновок СЕС.pdf
06 серпня 2020 15:56
28_Баланс_2019.pdf
06 серпня 2020 15:56
16 Істотні умови.pdf
06 серпня 2020 15:56
29,1 Рішення 2 001.pdf
06 серпня 2020 15:56
1 реєстр.pdf
06 серпня 2020 15:55
13 Лист щодо договору 001.pdf
06 серпня 2020 15:55
7 Лист бенефеціар 001.pdf
06 серпня 2020 15:55
9 Лист відповідність 001.pdf
06 серпня 2020 15:55
2_Наказ_Директор.pdf
06 серпня 2020 15:55
20,3 Автокран договір.pdf
06 серпня 2020 15:55
20,5 Фреза договір.pdf
06 серпня 2020 15:55
6 ст.17.pdf
06 серпня 2020 15:55
20 Працівники.pdf
06 серпня 2020 15:55
19 Довідка МТБ.pdf
06 серпня 2020 15:55
23 Лист-відгук, Інвест-Ф.pdf
06 серпня 2020 15:55
30 Технічка.pdf
06 серпня 2020 15:55
17 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:52
Довідка(зг.ст.17).pdf
17 серпня 2020 12:52
Довідка МВС.rar
17 серпня 2020 12:52
Dovidka_20212337580450669353.pdf.p7s
17 серпня 2020 12:52
Dovidka_20212337580450669353.pdf
09 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
09 серпня 2020 10:36
Док. зг. дод.3.pdf
09 серпня 2020 10:36
копія статуту.pdf
09 серпня 2020 10:36
витяг пдв.pdf
09 серпня 2020 10:36
Довідка(зг.ст.17).pdf
09 серпня 2020 10:36
Документи зг. дод.2 (п.4).pdf
09 серпня 2020 10:36
Проект договору.pdf
09 серпня 2020 10:36
лист-згода(дод4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕОРГІЯН АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"

ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД

ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕОРГІЯН АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"
#2550407357
Відхилено 354 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:32
ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД
#41871004
Відхилено 389 999,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 12:37
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
#41301184
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД"
#41301184
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 08:26
закриття дог Тіволі ленд 14.12.pdf укладений
14 грудня 2020 08:23
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:30
дог. Тіволі Ленд 27.08.pdf укладений
27 серпня 2020 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 390 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 000,00 UAH)