Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги обробки пакетних даних в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача довірчих послуг
Очікувана вартість
2 610 000,00 UAH
UA-2020-07-23-002325-a ce6835c7e4c74f809b34029ad143839e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашина Оксана Валеріївна

+380442067195 o.pashyna@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Контактна особа: Пашина Оксана Валеріївна
+380442067195
o.pashyna@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Між державним підприємством «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС») та державним підприємством «ДІЯ» (далі – ДП «ДІЯ») укладено договір на здійснення представництва від 16.06.2020 № КІ-43395033/160731, відповідно до якого ДП «НАІС» виступає представництвом ДП «ДІЯ» по спонуканню кінцевих користувачів до укладання договорів приєднання із подальшою їх реєстрацією (внесення ідентифікаційних даних з використанням сервісу для обліку та авторизації в автоматизованій системі ДП «ДІЯ», як кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, що об’єднує програмно-технічний комплекс, фізичне середовище, інформацію, що надходить та обробляється в програмному середовищі та забезпечує: формування, перевірку, підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, перевірку кваліфікованих електронних підписів чи печаток з використанням кваліфікованого сертифіката відкритого ключа; формування, перевірку та підтвердження електронної позначки часу при наданні електронних довірчих послуг кінцевим користувачам). Виконання договору на здійснення представництва від 16.06.2020 № КІ-43395033/160731 потребує надання ДП «ДІЯ» послуг обробки пакетних даних в автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, з метою забезпечення технологічно-логічного з’єднання систем сторін, приймання та обробляння, у власній автоматизованій системі ДП «ДІЯ», пакетних даних, що надходять в електронному вигляді з інформаційно-телекомунікаційної системи ДП «НАІС», в рамках забезпечення доступу кінцевих користувачів до електронних довірчих послуг, внаслідок чого ДП «ДІЯ» формується чинний кваліфікований сертифікат для наступної перевірки чинності кваліфікованого електронного підпису кінцевого користувача. Враховуючи, що договір від 16.06.2020 № КІ-43395033/160731 є договором на здійснення представництва кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДП «ДІЯ», послуги обробки пакетних даних в автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг є супутніми послугами і можуть бути надані лише кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг ДП «ДІЯ». Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:04
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 2610000UAH з ПДВ
Послуги обробки пакетних даних в автоматизованій системі кваліфікованого надавача довірчих послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ділова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг до 20 числа місяця що наступає за відповідним звітним періодом Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
державне підприємство «ДІЯ»
#43395033
Переможець 2 610 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 18:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
державне підприємство «ДІЯ»
#43395033
2 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:25
Звіт про виконання договору укладений
12 серпня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:06
Договір укладений
03 серпня 2020 13:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги обробки пакетних даних в автоматизованій системі кваліфікованого надавача довірчих послуг 1 послуга 2 610 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 19 липня 2021
Сума оплати за договором: 2 021 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 336 840,00 UAH)