Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк поліграфічної продукції
Очікувана вартість
227 640,00 UAH
UA-2020-07-23-001610-b 6cf78d5938ac4425b5386b5cdba24953
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Коротенко

+380487056208 korotenkotatuana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б
Контактна особа: Тетяна Коротенко
+380487056208
korotenkotatuana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 227 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 138,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Друк поліграфічної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65065, Україна, Одеська область, Одеса, Варненська. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання обома Сторонами Акту надання послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:56
Проект Договору печать.doc
28 липня 2020 16:43
Проект Договору печать.doc
23 липня 2020 10:25
Проект договору.pdf
29 липня 2020 08:33
Інши вимоги.docx
28 липня 2020 16:43
Інши вимоги.docx
23 липня 2020 10:25
Інша інформація.pdf
28 липня 2020 16:43
Технічна специфікація.docx
23 липня 2020 10:25
Технічна специфікація.pdf
28 липня 2020 16:43
Звіт за споживчу теплову енергію.docx
28 липня 2020 16:43
акт збереження пломб.docx
28 липня 2020 16:43
Довідка.docx
28 липня 2020 16:43
акт - припис.docx
28 липня 2020 16:43
акт.docx
28 липня 2020 16:43
акт готовності до опалювального періоду.docx
28 липня 2020 16:43
Припис.docx
28 липня 2020 16:43
Акт-припис на підготовку до опального сезону.docx
28 липня 2020 16:43
Рахунок на послуги теплопостачання.docx
28 липня 2020 16:43
Довідка про якість надання послуг з теплопостачання.docx
28 липня 2020 16:43
акт на підключення (відключення) опалення.docx
28 липня 2020 16:43
АКТ-Претензія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 23 липня 2020 12:40
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:39
Рахунок за послуги теплопостачання - які вимоги до його виготовлення? Нумерація, перемінні дані? Найкраще додати зразок до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Вимоги до виготовлення рахунку за послуги теплопостачання та інших документів зазначені у технічній спеціфікації. Зразок рахунку за послуги теплопостачання та зразки інших документів знаходяться у файлі "Проект договору".
ТЗ
Дата подання: 25 липня 2020 12:24
Дата відповіді: 27 липня 2020 10:07
Шановний замовник, конкретизуйте будь ласка конкретно: 1. Чи нумеруються сторінки в тиражі (позиція 12 / специфікація №1 "Рахунок за послуги теплопостачання" (тираж 400 000 шт.)? Так як в Додатку 6 "приклад рахунку" вказана (в правому нижньому кутку) цифра 15, що можливо передбачає використання персональної нумерації бланків . Що, в даному випадку, означає цифра 15? 2. У таблиці Рахунку вказані цифри (0.00/0.0000) чи є вони персональними змінними значеннями для тиражу? В тиражі використовуватимуться цифри в таблиці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Шановний учасник, сторінки в тиражі (позиція 12 / специфікація №1 "Рахунок за послуги теплопостачання" (тираж 400 000 шт.) не нумеруються, а цифра 15 нічого не зазначає.
2. Усі данні в рахунку будуть змінними та цифри також необхідні в рахунку.
ТД
Дата подання: 27 липня 2020 14:24
Дата відповіді: 28 липня 2020 15:51
Добрий день. Шановний замовник, посилаючись на тендерну документацію, а саме пункт №10, просимо уточнити в якому файлі/сторінка розміщений Додаток 5? Просимо прикріпити Додаток 5 до тендерної документації, якщо такий не розміщений в наданих файлах.
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник тендерна документація не оприлюднювалася, так як у спрощених закупівлях відповідно до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" взагалі не передбачена тендерна документація. Крім того, сьогодні будуть внесені зміни до оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі.
ТЗ
Дата подання: 27 липня 2020 15:31
Дата відповіді: 28 липня 2020 15:58
Добрий день! Уточніть вимоги до якості паперу (г / м), так як в наданих файлах з тендерної документаціі різняться дані (формі "Цінова пропозиція" / Специфікація №1 до договору Додаток 1)
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник сьогодні будуть внесені зміни до оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі.
ТД
Дата подання: 28 липня 2020 17:22
Дата відповіді: 29 липня 2020 08:53
Добридень! Шановний замовник. У зміненому файлі (Інша документація) для оголошення спрощеної закупівлі відсутня форма: Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору. Даної Форми немає в документі! Внесіть форму до документації (Лист-погодження Учасника з умів проекту Договору.) Або прикріпіть файлом до документів.
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, сьогодні були внесені зміни до оголошення, відповідно до яких лист-згода надається учасником у довільній формі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ" 149 660,00
UAH з ПДВ
109 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 112 488,00
UAH з ПДВ
112 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРАНКО ПАК" 184 980,00
UAH з ПДВ
184 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Одеське обласне комунальне підприємство "Видавництво "Чорномор'я" 226 501,80
UAH з ПДВ
223 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:22
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 08:22
СТАТУТ (2).pdf
07 серпня 2020 08:22
Свідоцтво (1).pdf
07 серпня 2020 08:22
Паспорт.pdf
07 серпня 2020 08:22
НАКАЗ.pdf
07 серпня 2020 08:22
Лист право підпис у.pdf
07 серпня 2020 08:22
Лист згода.pdf
07 серпня 2020 08:22
Лист _125.pdf
07 серпня 2020 08:22
Лист _123.pdf
07 серпня 2020 08:22
Договір.pdf
07 серпня 2020 08:22
Довідка погодження.pdf
07 серпня 2020 08:22
Витяг.pdf
07 серпня 2020 08:22
Акт припис.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 18:11
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:06
документи.rar
10 серпня 2020 18:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 18:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:30
10 Цінова пропозиция.pdf
10 серпня 2020 18:30
9 Лист згода перс дані.pdf
10 серпня 2020 18:30
8 Статут.pdf
10 серпня 2020 18:30
7 Выписка.pdf
10 серпня 2020 18:30
6 Дов ПДВ.pdf
10 серпня 2020 18:30
5 Наказ №54.pdf
10 серпня 2020 18:30
4 витяг з наказу №81.pdf
10 серпня 2020 18:30
3 Наказ №32.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ТОВ "ФРАНКО ПАК"

Одеське обласне комунальне підприємство "Видавництво "Чорномор'я"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"
#20540365
Відхилено 109 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 112 488,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:27

Документи

14 серпня 2020 13:24
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
112 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:23
162-20 доп2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:53
Договір ТМО 162 20.PDF укладений
21 серпня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони відповідно до п.п.4 п.11.1. прийшли до згоди продовжити строк дії Договору№ТМО-162/20 від 21.08.2020р. до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: ТМО-162/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 112 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 748,00 UAH)