Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) «ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Коригування». Заміна силових збірок. С1Г,С2Г,С3Г агрегатних власних потреб. Гідроагрегати № 1, 2, 3 філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Очікувана вартість
1 952 160,00 UAH
UA-2020-07-23-001283-c fbcdf4fcddcb4d1a820cff83cc23a09b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Зоряна Василівна

tenderist140303@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород
Контактна особа: Даниленко Зоряна Василівна
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 952 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 521,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. II черга. Коригування». Заміна силових збірок. С1Г,С2Г,С3Г агрегатних власних потреб. Гідроагрегати № 1, 2, 3 філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури Пiсляоплата 90 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:25
Додаток №6 зі змінами.pdf
27 липня 2020 16:23
Протокол про внесення змін.pdf
23 липня 2020 11:21
Додаток №4 проект договору.doc
23 липня 2020 11:19
Вимоги до предмета закупівлі.doc
27 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:25
Додаток №6 зі змінами.pdf
23 липня 2020 12:12
Додаток №6.pdf
27 липня 2020 16:23
Протокол про внесення змін.pdf
23 липня 2020 11:21
Додаток №4 проект договору.doc
23 липня 2020 11:19
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо силових збірок С1Г,С2Г,С3Г
Дата подання: 27 липня 2020 13:02
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:29
Просимо надати електричні схеми силових збірок та завдання заводу з вказанням усіх технічних параметрів обладнання.
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі), а саме:
1. Додаток № 6 до вимог до предмета закупівлі викласти в новій редакції.
2. Кінцевий строк подання пропозицій призначити на 13.08.2020 до 09:00
Щодо додатка №5
Дата подання: 27 липня 2020 15:59
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:38
У вимогах до предмета закупівлі,а саме п.5 "Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі" є посилання на додаток №5,який відсутній.Просимо завантажити додаток №5.
Відповідь: ДОДАТОК № 5 до вимог предмета закупівлі, а саме: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розміщено на останній сторінці завантаженого замовником файлу "Вимоги до предмета закупівлі"
Щодо силових збірок С1Г,С2Г,С3Г
Дата подання: 27 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 28 липня 2020 15:45
У зв'язку з тим що деякі позиції в калькуляціях прописані не конкретно,наприклад: Калькуляція /1442-30-00-К626 позиція №2 ,а саме "Вимикач автоматичний номінальний струм понад 63А до 160А А3120,А3710,АЕ2050,А3110 та ін.Одноблоковий ,триполюсний" Не зрозуміло на який саме номінальний струм повинен бути автоматичний вимикач -63А,80А,100,125А чи 160А??????????? На який максимальний струм вимкнення повинен бути розрахований даний автоматичний вимикач?????? Для відповіді на це та інші запитання про конкретні технічні параметри обладнання,яке встановлюється в силові збірки С1Г,С2Г та С3Г просимо надати завдання заводу, технічні специфікації на які є посилання у локальних кошторисах №1442-25-00-163-ЕМ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на ваші запитання знаходяться в оновленому Додатку №6, а саме завдання заводу, технічні специфікації на с.171-176
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ" 1 889 212,93
UAH з ПДВ
1 889 212,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 08:51
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:50
проект договору.pdf
12 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:35
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
Переможець 1 889 212,93
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:40

Документи

20 серпня 2020 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
1 889 212,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 12:04
БХ Шевченківський д.у. № 1від 30.06.2021 до №617Ш_2020.PDF.7z зміни до договору
01 липня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:06
БХ Шевченківський №617Ш_2020 від 09.09.2020_SCAN_26415.PDF укладений
09 вересня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 2.4 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.2. – 2.2.2. Договору та викласти їх у наступній редакції: 2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі сумарного підрахування цін, вказаних у пунктах 2.2.1. – 2.2.2. цього Договору, та становить: 1 483 106,98 грн. (Один мільйон чотириста вісімдесят три тисячі сто шість грн. 98 коп.), крім того ПДВ - 20%: 296 621,39 грн. (двісті девяносто шість тисяч шістсот двадцать одна грн. 39 коп.). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 1 779 728,37 грн. (Один мільйон сімсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять вісім грн. 37 коп.). 2.2.1. Ціна обладнання становить 443 400,00 (Чотириста сорок три тисячі чотириста) грн., крім того ПДВ - 20%: 88 680,00 (Вісімдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят) грн. Ціна разом з ПДВ становить: 532 080,00 грн. (П’ятсот тридцять дві тисячі вісімдесят гривень ) грн. 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 1 039 706,98 грн. (Один мільйон тридцять дев’ять тисяч сімсот шість грн. 98 коп.), крім того ПДВ -20%: 207 941,39 грн. (Двісті сім тисяч дев’ятсот сорок одна грн., 39 коп.). Ціна разом з ПДВ становить: 1 247 648, 37 грн. (Один мільйон двісті сорок сім тисяч шістсот сорок вісім грн., 37 коп.) (Додаток № 1). 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції додатки до Договору згідно із наступним переліком: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 1); - Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 2). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору, додається: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 1); - Локальний кошторис з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 2).
Номер договору про закупівлю: 617Ш/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 779 728,37
UAH (в тому числі ПДВ 296 621,39 UAH)