Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Горького в м. Коростені»
Очікувана вартість
2 071 849,20 UAH
UA-2020-07-23-000438-a 2cc39ee39da142bfb136fc6bb273c977
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'янчук Ольга Сергіївна

(097)672-38-03 korosten13032017@rada-kor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Дем'янчук Ольга Сергіївна
(097)672-38-03
korosten13032017@rada-kor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:37
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:37
Очікувана вартість: 2 071 849,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 359,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Горького в м. Коростені»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає – 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 66 666,66 грн. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:22
Тендерна документація Тротуари вул.Горького (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Наталя Володимирівна 1 749 665,00
UAH з ПДВ
1 749 665,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР-ЛІДЕР" 1 946 779,20
UAH з ПДВ
1 946 779,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:05
Довідка МВС.zip
13 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:36
Довідка ДПС.pdf
03 серпня 2020 23:20
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:15
Субпідрядник.pdf
03 серпня 2020 23:14
Лист гарантія.pdf
23 липня 2020 12:11
Електронний підпис
23 липня 2020 12:09
Субпідрядник.pdf
23 липня 2020 12:09
Паспорт.pdf
23 липня 2020 12:09
Лист_Згода.pdf
23 липня 2020 12:08
Довідка ПДВ.pdf
23 липня 2020 12:08
Довідка Держстат.pdf
23 липня 2020 12:08
Ліцензія.pdf
23 липня 2020 12:08
Лист гарантія.pdf
23 липня 2020 12:08
Довідка про санкції.pdf
23 липня 2020 12:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 11:08
Електронний підпис
24 липня 2020 11:06
31. розрахунки.pdf
24 липня 2020 11:06
31.imd
24 липня 2020 11:05
19.Техпаспорта.pdf
24 липня 2020 11:05
24. Лист відгук.pdf
24 липня 2020 11:05
18.Дог.оренди Евробуд.pdf
24 липня 2020 11:05
3. Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 11:05
28.паспортні дані.pdf
24 липня 2020 11:05
2.ст17.pdf
24 липня 2020 11:05
6.Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 11:05
9. лист по ліцензії.pdf
24 липня 2020 11:05
11.Довідка статистика.pdf
24 липня 2020 11:05
8. календарний графік.pdf
24 липня 2020 11:05
5.Проект договору.pdf
24 липня 2020 11:05
10. Виписка з ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Оганесян Н.В.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОР-ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Оганесян Наталя Володимирівна
#2815914627
Переможець 1 749 665,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Наталя Володимирівна
#2815914627
1 749 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:55
Д.у.№2 до Договору №78 від 26.08.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:22
ДУ № 1 від 22.10.2020 до Д № 78 від 26.08.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:28
Договір № 78 від 26.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору №78 від 26.08.2020 року про виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Горького в м. Коростені» (UA-2020-07-23-000438-a) на 8 452,00 грн. (Вісім тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ та внести в Договір наступні зміни: Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 1 741 213,00 грн. (Один мільйон сімсот сорок одна тисяча двісті тринадцять гривень 00 копійок), без ПДВ.» Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «Фінансування робіт по об’єкту за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає – 1 741 213,00 грн. (Один мільйон сімсот сорок одна тисяча двісті тринадцять гривень 00 копійок), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 741 213,00
UAH