Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень Мукачівського ліцею № 5 , вул. Ужгородська,27 в м. Мукачево (код ДК 021:2015 код 45430000-0 Покривання підлоги і стін).
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-07-23-000374-c 3d3d85151f2f4b60b7828306d6fac908
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошинська Валерія Валеріївна

+380509090094 Osvitammr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна
+380509090094
Osvitammr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 09:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 09:33
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень Мукачівського ліцею № 5 , вул. Ужгородська,27 в м. Мукачево (код ДК 021:2015 код 45430000-0 Покривання підлоги і стін).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Ужгородська,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може перерахувати (у випадку наявності дозволу) аванс в розмірі до 30% вартості обсягу робіт за цим Договором протягом 7-ми календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку. Аванс 7 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником Акту приймання Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 09:28
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 09:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ 199 988,42
UAH з ПДВ
199 988,42
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ
#2897803316
Переможець 199 988,42
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:49

Документи

31 липня 2020 11:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ
#2897803316
199 988,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 11:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 09:19
ЗВІТ укладений
08 грудня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:12
img20201119_11094650.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:09
img20201119_11101674.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:09
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:43
Підписаний договір укладений
06 серпня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Суму договору зменшено і становить 199665.26 грн. (без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 163/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 665,26
UAH