Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вакуумний вимикач 35кВ в комплекті з ТС-35кВ з РС-83-АВ2 або еквівалент (ІП 1.2.3)
Vacuum switch 35 kV complete with TC-35 kV with RS-83-AB2 or equivalent (IP 1.2.3)
Очікувана вартість
4 528 080,00 UAH
UA-2020-07-22-004998-b c98e287badd64771970b552393a3c464
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Дмитро Володимирович

+380512539247 tender@energy.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО
Код ЄДРПОУ: 23399393
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Громадянська,40
Контактна особа: Бондаренко Дмитро Володимирович
+380512539247
tender@energy.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: LC Mykolaivoblenergo
National ID: 23399393
Contact point: Bondarenko Dmitry
+380512539247
tender@energy.mk.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 14:35
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 14:35
Початок аукціону: 15 вересня 2020 11:12
Очікувана вартість: 4 528 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 640,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135800 UAH
Publication date: 22 липня 2020 14:30
Enquiries until: 15 серпня 2020 14:35
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 14:35

Information

Estimated total value: 4 528 080 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 640 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону. Умови надання тендерного забезпечення зазначені в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються учасником повинні бути складені українською мовою. Переклад документів оформлюється відповідно до вимог п.7 розділу І Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entities and / or business entities operating in certain areas of business, specified in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law. The conditions for providing tender security are specified in paragraph 2 of section III of the Tender Documentation. All documents related to the tender proposal and prepared by the bidder must be drawn up in Ukrainian. The translation of documents is made in accordance with the requirements of paragraph 7 of section I of the Bidding Documents.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Вакуумний вимикач 35кВ в комплекті з ТС-35кВ з РС-83-АВ2 або еквівалент (ІП 1.2.3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Vacuum switch 35 kV complete with TC-35 kV with RS-83-AB2 or equivalent (IP 1.2.3)
CPV: 31210000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:13
03_Перелік змін_ що вносяться_11.08.20.doc
11 серпня 2020 15:13
03_Додаток 4_зі змінами від 11.08.20.docx
11 серпня 2020 15:13
03_ТД_Вакуумний вимикач 35кВ_Міжнар_зі змінами від 11.08.20.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 8.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 7.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 6.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 5.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 3.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 2.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 1.docx
11 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:13
03_Перелік змін_ що вносяться_11.08.20.doc
11 серпня 2020 15:13
03_Додаток 4_зі змінами від 11.08.20.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 4.docx
11 серпня 2020 15:13
03_ТД_Вакуумний вимикач 35кВ_Міжнар_зі змінами від 11.08.20.docx
22 липня 2020 14:31
02_1_ТД_Вакуумний вимикач 35кВ_Міжнар.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 8.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 7.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 6.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 5.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 3.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 2.docx
22 липня 2020 14:31
02_Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-28-000026 ● a4e1ef9879614385beb64752bb022318
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.10.2020 № 195
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.10.2020 № 195

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-22-004998-b, 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-07-22-004998-bc98e287badd64771970b552393a3c464
Найменування: АТ МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО
Код ЄДРПОУ: 23399393
Місцезнаходження: 54017, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Громадянська,40
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛПРОМПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧОРНОМОРГИДРОБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:46
Технічна частина.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що містяться у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА" (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-22-004998-b): 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА" на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в Додатку 1 п.4 тендерної документації, надав фінансову звітність підприємства за 2019 рік, в той час як вимагалось надати фінансову звітність також за попередній звітній період. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.4 Додатку 1 Тендерної документації на закупівлю товару Вакуумний вимикач 35кВ в комплекті з ТС-35кВ з РС-83-АВ2 або еквівалент (ІП 1.2.3) (ДК 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. - Баланс (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020року; - Звіт про фінансові результати за І півріччя 2020року.

Документи

Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:29
Повноваження директора.pdf
23 вересня 2020 16:29
Довідка щодо ліцензій.pdf
23 вересня 2020 16:29
Довідка з МВС 22.09.2020.pdf
25 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:09
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 12:09
Фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 12:09
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 12:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 12:09
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 12:09
Додаток 8.pdf
25 серпня 2020 12:09
Гарантія 7384-20.7z
25 серпня 2020 12:09
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 12:09
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 12:09
Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:14
Банківська гарантія.pdf
25 серпня 2020 14:14
Кваліфікація - ЧГБ.zip
25 серпня 2020 14:14
Техніка - ЧГБ.zip

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:18
техніка.rar
25 серпня 2020 14:18
Довідка щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 14:18
Гарантія 2608-20.zip
25 серпня 2020 14:18
Відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛПРОМПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧОРНОМОРГИДРОБУД"

ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР" 4 524 030,00
UAH з ПДВ
4 501 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА" 4 526 028,00
UAH з ПДВ
4 503 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:29
Повноваження директора.pdf
23 вересня 2020 16:29
Довідка щодо ліцензій.pdf
23 вересня 2020 16:29
Довідка з МВС 22.09.2020.pdf
25 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:09
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 12:09
Фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 12:09
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 12:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 12:09
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 12:09
Додаток 8.pdf
25 серпня 2020 12:09
Гарантія 7384-20.7z
25 серпня 2020 12:09
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 12:09
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 12:09
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР"
#33735242
Переможець 4 501 368,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.І.П.-НАВІГАТОР"
#33735242
4 501 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:21
договір укладений
07 жовтня 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв`язку з відсутністю виробничої необхідності Товар не був поставлений, оплата не відбулася. Строк дії Договору закінчено.