Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
22 845 358,00 UAH
UA-2020-07-22-002895-c 29cc2244d0db4f749a082a13eb5db0b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ятлова Ірина Олександрівна

+380574733321 zmiiv-service@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Зміїв-сервіс
Код ЄДРПОУ: 37083454
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., місто Зміїв, вулиця Покровська, будинок 24
Контактна особа: Ятлова Ірина Олександрівна
+380574733321
zmiiv-service@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:37
Очікувана вартість: 22 845 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 226,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63421, Україна, Харківська область, с. Бірки Зміївського району, вул. Садова, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.2. Оплата за даним договором здійснюється за виконаний обсяг робіт на об’єкті протягом 60 днів згідно акта приймання робіт без попереднього фінансування, згідно статей 46,49 БК України. 3.3. В залежності від наявного фінансування замовник має право на відстрочку платежу на 365 днів. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:28
Додаток 9_НОВ_З.xls
22 липня 2020 14:28
Додаток 8_НОВ_З.doc
22 липня 2020 14:28
Додатки_6-9_НОВ_З.doc
22 липня 2020 14:28
Додатки_1-5_НОВ_13.07.20_прав_З.doc
22 липня 2020 14:28
ТД_реконструкція_Борки_НОВ_13.07.20_прав_З.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000044 ● af1000545c754ed48e2a10c2eb766deb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 10:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.11.2020 № 241
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 17.11.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.11.2020№ 241

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12 UA-2020-07-22-002895-c 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-22 14:59:18

Роз'яснення щодо висновку

Аргументовані заперечення до висновку

На висновок ID af1000545c754ed48e2a10c2eb766deb від 16.12.2020 11:17 Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-22-002895-c, Комунальне підприємство «Зміїв-сервіс» Зміївської районної ради Харківської області повідомляє наступне.
1. Стосовно відсутності у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції:
На час опублікування (22 липня 2020 року) оголошення про проведення відкритих торгів, як на авторизованих електронних майданчиках, безпосередньо на яких замовники розміщують інформацію, так і на веб-порталі Уповноваженого органу, було відсутнє спеціалізоване поле «Інформація про мову (мови), якими учасники повинні готувати тендерні пропозиції».
За результатами дослідження оголошень про проведення відкритих торгів у інших публічних закупівлях на веб-порталі Уповноваженого органу, що було проведено КП «Зміїв-сервіс», спеціалізоване поле «Інформація про мову (мови), якими учасники повинні готувати тендерні пропозиції» було додане до функціоналу авторизованих електронних майданчиків і веб-порталу Уповноваженого органу не раніше, ніж 16 грудня 2020 року.
Отже, вищезазначена обставина унеможливлює належне виконання КП «Зміїв-сервіс» як замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» 22 липня 2020 року (дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів у закупівлі UA-2020-07-22-002895-c).
Проте зазначаємо, що на виконання положень пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації містяться вимоги щодо інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складено тендерні пропозиції (а саме, пункт 7 розділу 1).
2. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (надалі — Учасник) кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 9 до тендерної документації, передбачено виконання робіт із зведення гребель, дамб, насипiв i нижньої частини екранiв i ядер насухо з зв’язних грунтiв котками масою до 16 т; улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м, однак надана у складі тендерної пропозиції Учасника підсумкова відомість ресурсів та довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 31.07.2020 № 07-55 не містять інформацію про наявність котка масою до 16 т; асфальтоукладальника, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Технічне завдання до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 9 до тендерної документації, було розроблено на підставі проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» та у чіткій відповідності до ДСТУ на роботи, передбачені проектно-кошторисною документацією.
Стосовно «Виконання робіт із зведення гребель, дамб, насипiв i нижньої частини екранiв i ядер насухо з зв’язних грунтiв котками масою до 16 т.» зазначаємо, що це лише назва роботи, яка передбачена ДСТУ Б Д: 2.2.-36:2012, а «Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м.» то це також назва роботи, яка передбачена ДСТУ Б Д: 2.2.-27:2016.
Учасник не мав права змінювати в своїх кошторисах назви робіт; безпосередньо назви робіт не встановлюють вимоги обов’язкової наявності в матеріально-технічній базі Учасника саме котка масою до 16 т.
Отже, Учасник скористався правом заміни ЕММ (експлуатацію машин і механізмів) на іншу техніку, виконання роботи якої не погіршить якість виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Учасник діяв відповідно до п. 6.2.1.5. ДСТУ-Н Б Д. 1.1.-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», який передбачає, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.
Заміна ЕММ не призвела до збільшення вартості робіт, передбачених тендерною документацією.
КП «Зміїв-сервіс» при розгляді пропозиції Учасника враховувало той факт, що ширина асфальтової доріжки становить 4,5 м, де асфальтоукладальник шириною 7 м (як це передбачено назвою робіт) не проходить по габаритах; ширина дамб і насипів становить 1-1,5 м з кутом нахилу 45 градусів, де коток шириною 2,2 м виконувати ці роботи не зможе.
Вищезазначене унеможливлює застосування ґрунтових котків та асфальтоукладальників, тому цілком доцільно було погодитися з виконанням робіт віброплитою, яка була зазначена в наданих переможцем підсумковій відомості ресурсів та довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 31.07.2020 №07-55.
Отже, підтверджувати наявність у Учасника машиніста котка та машиніста асфальтоукладальника вже не було доцільним з причини того, що Учасник не планував використовувати коток та асфальтоукладальник для виконання робіт, які зазначено у технічному завданні закупівлі.
Саме з вищенаведених підстав КП «Зміїв-сервіс» повністю задовольнила пропозиція Учасника із використанням віброплити, якою будуть виконані роботи «Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м.» та «Виконання робіт із зведення гребель, дамб, насипiв i нижньої частини екранiв i ядер насухо з зв’язних грунтiв котками масою до 16 т.».
Виходячи з вищевикладеного, КП «Зміїв-сервіс» зазначає, що під час проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-07-22-002895-c жодних порушень не було.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 21 340 199,31
UAH з ПДВ
21 340 199,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ТВК" 21 493 123,04
UAH з ПДВ
21 493 123,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 21 550 810,91
UAH з ПДВ
21 550 810,91
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 22 260 000,00
UAH з ПДВ
22 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:41
Ліцензія
21 серпня 2020 15:41
Зведена довідка
21 серпня 2020 15:41
Підписант
21 серпня 2020 15:41
Довідка податкова
21 серпня 2020 15:41
Несудимість
21 серпня 2020 15:40
Відсутність підстав
21 серпня 2020 15:40
Довідка відомості
06 серпня 2020 14:58
Досвід_Клинове.rar.rar
06 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:48
Ф1_Ф2_2017.pdf
06 серпня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розяснення.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 4.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 4 с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 3.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 3 с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 2.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 2 с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 1.pdf
06 серпня 2020 14:48
Розрахунок 1 с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Проєкт договору.pdf
06 серпня 2020 14:48
Проєкт договору с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Пояснення.pdf
06 серпня 2020 14:48
Пояснення ЄП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Платіж СГ.pdf
06 серпня 2020 14:48
Наказ про призначення.pdf
06 серпня 2020 14:48
Лист-згода санкції.pdf
06 серпня 2020 14:48
Лист-відгук Клинове.pdf
06 серпня 2020 14:48
Лист про якість робіт.pdf
06 серпня 2020 14:48
Лист підтвердження.pdf
06 серпня 2020 14:48
Копія статуту_ДЕС.pdf
06 серпня 2020 14:48
Копія ліцензії.pdf
06 серпня 2020 14:48
Копія дозвіл_ДЕС.pdf
06 серпня 2020 14:48
Копія витягу ПДВ_ДЕС.pdf
06 серпня 2020 14:48
Досвід_Клинове.rar
06 серпня 2020 14:48
Довідка_кредит_ПУМБ.pdf
06 серпня 2020 14:48
Договір_74.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка санкції.pdf
06 серпня 2020 14:48
Договір_74 с ЕЦП.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка про якісні.pdf
06 серпня 2020 14:48
Ф1_Ф2-----------2.pdf
06 серпня 2020 14:48
Ф1_Ф2_пергий квартал 2020.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка_рахунок_ПУМБ.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка про довкілля.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка працівники------.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка досвід-.pdf
06 серпня 2020 14:48
Довідка відомості.pdf
06 серпня 2020 14:48
Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2020 14:48
Гарантия.zip
06 серпня 2020 14:48
Витяг ЭДР.pdf
06 серпня 2020 14:48
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:41
ЗВВ на будову.PDF
06 серпня 2020 15:41
ДЦ договірна ціна.PDF
06 серпня 2020 15:41
Фінзвітність за 2019р.PDF
06 серпня 2020 15:41
Фінзвітність за 2018р.PDF
06 серпня 2020 15:41
Фінзвітність за 2017р.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 8.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 7.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 5.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 4.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 3.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 2.PDF
06 серпня 2020 15:41
Додаток 1.PDF
06 серпня 2020 15:41
Гарантійний лист.PDF
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_7-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_6-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_4-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-8.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-7.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-6.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-5.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-4.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-3.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОС_2-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ОПР.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_7-1-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_4-1-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-8-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-7-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-4-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-3-3.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-2-9.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-2-7.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-2-3.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС2_2-1-4.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_4-1-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-8-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-7-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-6-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-6-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-5-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-4-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-3-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-3-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-10.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-8.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-6.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-5.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-4.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-2-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ИВР.xls
06 серпня 2020 15:41
40_ДЦ_ДЦ.xls
06 серпня 2020 15:41
пд страхування.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:06
Інші документи.rar
05 серпня 2020 18:06
Довідки, листи.rar
05 серпня 2020 18:06
Банківські документи.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:46
Техпаспорти.pdf
06 серпня 2020 15:46
Лист-підтвердження.PDF
06 серпня 2020 15:46
техпаспорт РСІ-БУД.PDF
06 серпня 2020 15:46
Кошторис.pdf
06 серпня 2020 15:46
Кошторис.pdf.p7s
06 серпня 2020 15:46
каток дорожній.PDF
06 серпня 2020 15:46
Договор кран 50 т.pdf
06 серпня 2020 15:46
лист.PDF
06 серпня 2020 15:46
Договор (1)-4 kbcn.pdf
06 серпня 2020 15:46
Опис до статуту.pdf
06 серпня 2020 15:46
Статут.pdf
06 серпня 2020 15:46
Свідоцтво.rar
06 серпня 2020 15:46
Правила.rar
06 серпня 2020 15:46
свідоцтво ТЗ ZOOM LION.PDF
06 серпня 2020 15:46
довідки.PDF
06 серпня 2020 15:46
баланс та звіт.pdf
06 серпня 2020 15:46
ліцензія.rar
06 серпня 2020 15:45
Наказ.pdf
06 серпня 2020 15:45
Договір позички КРАЗ.PDF
06 серпня 2020 15:45
Ліцензія.PDF
06 серпня 2020 15:45
Витяг з ЄДР копія.PDF
06 серпня 2020 15:45
Гарантія_614.rar
06 серпня 2020 15:45
довідки 2.PDF
06 серпня 2020 15:45
Витяг 03.08.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ТВК"

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ
#39805812
Переможець 21 340 199,31
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ
#39805812
21 340 199,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 10:56
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 11:34
Додіткова угода _9 від 18.12.2023.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 11:32
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2023 12:26
доп.угода _8 від 19.10.2023.PDF зміни до договору
19 жовтня 2023 12:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2023 12:18
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 13:46
Додаткова угода _7 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
06 січня 2023 13:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 11:44
Додаткова угода _6 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 12:06
Додаткова угода _5 від 13.12.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:36
Дод. уг. _ 4 від 06.04.2021 р. до дог. рекон. очисн. споруд с. Бірки.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:30
Дод. уг. _ 3 від 06.04.2021 р. до дог. рекон. очисн. споруд с. Бірки.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:05
Дод. уг. _ 2 від 30.12.2020 до дог. _ 108 від 27.08.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:38
Дод. уг. _ 1 до дог. рекон. очисних с. Бірки.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:21
№108 укладений
27 серпня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести змінити до п.10.2 Договору та його у новій редакції: «10.2. Фінансування Робіт здійснюється у 2021 році в сумі 21 340 199,31 (двадцять один мільйон триста сорок тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 31 копійка), у тому числі ПДВ – 3556699,89 (три мільйона п’ятсот п’ятдесят шість тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень 89 копійок) що відповідає бюджетним призначенням на відповідний рік, лише в межах цих бюджетних призначень, що відповідає ліміту фінансування із місцевого бюджету, при наявності на казначейському рахунку відповідних коштів та згідно з Планом фінансування робіт на 2020-2021 рік (Додаток 3), який обов’язково узгоджується та підписується Сторонами і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з зміною засновника, назви та затвердження статуту (у новій редакції) КП «Зміїв-сервіс» рішенням ІІ сесії VІІІ скликання Зміївської міської ради Харківської області № 63-ІІ-VІІІ від 24 грудня 2020 року та призначенням на посаду директора комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області Куліша Віталія Миколайовича з 06.01.2021 року розпорядженням Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області №16-к від 05 січня 2021 року, Комунальне підприємство «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області є повним правонаступником майна, прав та обов’язків Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської районної ради Харківської області, для впорядкування документації Сторони дійшли згоди: 1.1. Змінити найменування «Замовника» - Комунальне підприємство «Зміїв-сервіс» Зміївської районної ради Харківської області (код ЄДРПОУ 37083454) на нове найменування Комунальне підприємство «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області (код ЄДРПОУ 37083454). 1.2. Змінити у преамбулі та реквізитах сторін Договору директора Ревенко Віктора Кириловича на директора Куліша Віталія Миколайовича. 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести змінити до п.10.2 Договору та викласти його у новій редакції: «10.2. Фінансування Робіт здійснюється у 2021 році в сумі 21 340 199,31 (двадцять один мільйон триста сорок тисяч сто дев’яносто дев’ять) гривень 31 копійка, у тому числі ПДВ – 3556699,89 (три мільйона п’ятсот п’ятдесят шість тисяч шістсот дев’яносто дев’ять) грн. 89 копійок, з них: - за рахунок субвенції з обласного бюджету в сумі 3 000 000,00 (три мільйона гривень) 00 копійок, з у тому числі ПДВ – 500 000,00 (п’ятсот тисяч гривень) 00 копійок, виділених рішенням Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області VІ сесії VІІІ cкликання №315-VІ-VІІІ від 18.03.2021 року, що відповідає бюджетним призначенням на відповідний рік, лише в межах цих бюджетних призначень, що відповідає ліміту фінансування із місцевого бюджету, при наявності на казначейському рахунку відповідних коштів та згідно з Планом фінансування робіт на 2021 рік (Додаток 3), який обов’язково узгоджується та підписується Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 2. Додаток №3 до договору на закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1 а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) №108 від 27.08.2020 року викласти у новій редакції (Додаток №1 до додаткової угоди до Договору №4_ від «06» квітня 2021 року). 3. Інші умови вищевказаного Договору, що не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, та Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із внесенням змін до Екологічної програми Зміївської міської ради на 2020 -2021 роки, затвердженої рішенням LІ сесії міської ради VІІ скликання від 20 грудня 2019 року №6- LІ, та на підставі рішення Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області ХVІІІ сесії VІІІ cкликання №1672-ХVІІІ-VІІІ від 26.11.2021 року виникла необхідність внести зміни до п.10.2 Договору на закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1 а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) № 108 від 27.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 п. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі рішення Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області ХХІ сесії VІІІ скликання №1788-ХХІ-VІІІ від 21.12.2021 року «Про внесення змін до програми соціально-економічного та культурного розвитку Зміївської міської ради на 2020-2021 року, затвердженої рішенням LI сесії міської ради VII скликання від 20 грудня 2019 року №4- LI, виникла необхідність внести зміни до Договору на закупівлю «Реконструкція очисних споруд за адресою: вул. Садова, 1 а в с. Бірки Зміївського району Харківської області» (ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) № 108 від 27.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням фінансової підтримки з місцевого бюджету та керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 року №471), Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: №108
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням фінансової підтримки з місцевого бюджету та керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 року №471), Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: №108
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 751 323,42
UAH (в тому числі ПДВ 3 291 887,24 UAH)