Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-07-22-001026-a 682c30ee92b14a86b3abfd4fb35e7835
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Москаленко Олена Леонідівна

+380432507909 vokpl.zakupivli3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 01982264
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109
Контактна особа: Москаленко Олена Леонідівна
+380432507909
vokpl.zakupivli3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 12:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 12:15
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:37
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 од
Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі виставлених видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 23 липня 2020 10:32
Дата відповіді: 24 липня 2020 13:59
Добрий день! Яка потрібна плівка 30х40: синя чи зелена?
Відповідь: Доброго дня! Замовником внесено зміни до документації на закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-001026-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 27 липня 2020 15:19
Вимога
Шановний Замовнику!

Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Згідно Додатку 1 до тендерної документації за позиціями №№1 предметом закупівлі є Рентгенплівка Agfa 5.000ІВ 35х43см,термографічна для принтера «Drystar 5300». За позицією № 2 та 3 предметом закупівлі є Рентгенплівка для рентгенографії Agfa 30х40см та Плівка роликова медична для флюорографії ФГ 70мм*30.5м.

Слід зазначити, що позиції №2,3 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.

В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №1, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).

Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.

Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позиціями № 1 - яка є «ексклюзивною», та за №№ 2-3 - яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.

Адже за позицією №1 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.

А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №1, п. 5), згідно якої з надати гарантійний лист виробника, що підтверджує можливість постачання учасником засобів рентген обстежень в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією електронних торгів. Залишаючи наразі осторонь питання практичної необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.

Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивних» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).

Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:
- виключити вищезгадану товарну позицію №1 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 1 до Документації п. 5, що містить вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 12:02
Доброго дня!
Замовником буде відмінено закупівлю відповідно до п.2 ч.17 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 29 липня 2020 09:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі відповідно до п.2 ч.17 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 липня 2020 15:12
Протокол
Виконано
Дата відміни: 29 липня 2020 09:32
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі на підставі п.2 ч.17 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
29 липня 2020 09:32
Електронний підпис
29 липня 2020 09:29
Протокол