Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шиномонтаж та ремонт автошин до легкових, вантажних та технологічних транспортних засобів
Очікувана вартість
59 822,00 UAH
UA-2020-07-22-000670-c 13b95cd39a71408d8cb5631eea67d593
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:07
Очікувана вартість: 59 822,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 897,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 послуга
Шиномонтаж та ремонт автошин до легкових, вантажних та технологічних транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, місто Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:10
Проект договору.docx
22 липня 2020 10:10
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШИН-СЕРВІС 50 486,40
UAH з ПДВ
50 486,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Холматов Михайло Давронович 58 900,80
UAH з ПДВ
58 900,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 08:42
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:07
5.Рішення 3.pdf
21 серпня 2020 10:07
4.Рішення 2.pdf
21 серпня 2020 10:07
3.Наказ.pdf
20 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:38
public_doc.pdf
19 серпня 2020 18:38
Dovidka_20232620790430537455.pdf
12 серпня 2020 19:55
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:53
1_1.Договір від 01.10.2019.pdf
06 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:29
14. Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 15:29
13. Довідка екологія.pdf
06 серпня 2020 15:29
10.Відомості Учасник.pdf
06 серпня 2020 15:29
7.Лист-згода.pdf
06 серпня 2020 15:29
5.Рішення 3.pdf
06 серпня 2020 15:29
4.Рішення 2.pdf
06 серпня 2020 15:29
3.Наказ.pdf
06 серпня 2020 15:29
2_1.Опис до Статуту.pdf
06 серпня 2020 15:29
2. Статут Шин-Сервіс.pdf
06 серпня 2020 15:29
1_5.Акти Шеу гол.ра-ну.pdf
06 серпня 2020 15:29
1. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:54
ФОП ХОЛМАТОВ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШИН-СЕРВІС

ФОП Холматов Михайло Давронович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ШИН-СЕРВІС
#43167285
Переможець 50 486,40
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:36

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянута пропозиція учасника ТОВ «ШИН-СЕРВІС», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В результаті розгляду виявлено в пропозиції учасника ТОВ «ШИН-СЕРВІС» невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): - у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано договір від 30.01.2020 р. № 23, який не підтверджує виконання договору в повному обсязі, згідно п. 3.1. розділу 3 сума договору становить 66 452,00 грн., разом з тим надані акти надання послуг на загальну суму 9 846,00 грн., також згідно п. 5.1. розділу 5 договору період надання послуг – Протягом 2020 року, що не відповідає п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано договір від 14.04.2020 р. № П.14.20, який не підтверджує виконання договору в повному обсязі, згідно п. 2.1. розділу ІІ загальна ціна договору становить 34 602,00, разом з тим надані акти надання послуг на загальну суму 6 552,00 грн., також згідно п. 1.1. розділу 1 договору Виконавець зобов’язується протягом 2020 року надати Замовнику шиноремонтні послуги, згідно п. 7.1. термін дії договору до 31.12.2020 року., що не відповідає п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «ШИН-СЕРВІС» повинен надати: 1) Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору; 2) Для підтвердження виконання аналогічного договору: - копію договору, зазначеного в довідці; - копії актів наданих послуг або копії інших документів, що підтверджують факт(и) надання послуг аналогічних предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (зазначеного учасником у даній довідці) та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШИН-СЕРВІС
#43167285
50 486,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 13:48
Договір.pdf укладений
01 вересня 2020 13:46
Договір.docx укладений
01 вересня 2020 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 508,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 084,80 UAH)