Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт спортивної зали КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»» проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький"
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2020-07-22-000114-b 5826a0270ef5421eb2a59e813826a8b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 09:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 1 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт спортивної зали КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»» проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:22
5.2 Додаток 2 Проєкт договору.doc
22 липня 2020 08:22
5. Оголошення ЗОШ _ 20.doc
22 липня 2020 08:22
5.4 Додаток 4 Субпідрядник.doc
22 липня 2020 08:22
5.3 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.doc
22 липня 2020 08:22
5.5 Додаток 5 вимоги до учасника.doc
22 липня 2020 08:22
5.1 Додаток 1 Обсяги робіт.rtf
22 липня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:22
5.2 Додаток 2 Проєкт договору.doc
22 липня 2020 08:22
5. Оголошення ЗОШ _ 20.doc
22 липня 2020 08:22
5.4 Додаток 4 Субпідрядник.doc
22 липня 2020 08:22
5.3 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.doc
22 липня 2020 08:22
5.5 Додаток 5 вимоги до учасника.doc
22 липня 2020 08:22
5.1 Додаток 1 Обсяги робіт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 1 040 000,00
UAH з ПДВ
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
#37277329
Переможець 1 040 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
#37277329
1 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:03
11.1 Договір генпідряду від 20.12.2020 № 5-12-20 зменшення суми договору.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:01
10.1 Договір генпідряду від 01.12.2020 № 4-12-20 (продовження строку дії договору).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:57
8.1 Договір генпідряду від 01.12.2020 № 2-12-20.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:22
7.1 Договір генпідряду від 14.08.2020 № 12-20.pdf укладений
14 серпня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено стоки виконання робі
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/12-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/12-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули, реквізитів, зменшення суми договору,
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/12-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт спортивної зали КЗ «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 20 – дитячий юнацький центр «Сузір’я»» проспект Перемоги, 16, м. Кропивницький" 1 роботи 876 417,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 876 417,60
UAH (в тому числі ПДВ 146 069,60 UAH)