Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення інформаційно - роз'яснювальної кампанії щодо діяльності департаменту соціальної політики - в мережі інтернет, на радіо, в пресі
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-07-21-007200-b 2a38445728a64c3ba0be033035ea4251
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Паніна

+380567450464 panina06091978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Олена Паніна
+380567450464
panina06091978@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:28
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Послуги з проведення інформаційно - роз'яснювальної кампанії щодо діяльності департаменту соціальної політики - в мережі інтернет, на радіо, в пресі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1017 послуга
Послуги з проведення інформаційно - роз'яснювальної кампанії щодо діяльності департаменту соціальної політики - в мережі інтернет, на радіо, в пресі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:23
перелік змін.docx
23 липня 2020 12:23
Проект Договору.docx
23 липня 2020 12:23
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 12:23
перелік змін.docx
23 липня 2020 12:23
Проект Договору.docx
21 липня 2020 16:34
Проект Договору.docx
23 липня 2020 12:23
Тендерна документація.docx
21 липня 2020 16:34
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000017 ● 9fc10b86ddf8406e9f4c0bced78aa71e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

17.11.2020 № 227

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2020 № 227

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-07-21-007200-b
21.07.2020 Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40506080) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 16:29:16

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до частини 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Чому в проекті договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації) не зазначено вимоги пунктів 2, 6, 7, 8 які визначені в Додатку № 4 «Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 14:27:53

Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b)


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 10:02:05

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП встановлено її не відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Чому тендерну пропозицію учасника ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП не було відхилено, як таку що не відповідає тендерній документації Замовника, а саме: надана ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП в складі тендерної пропозиції довідка про наявність працівників (файл: 11 довідка про наявність працівників.PDF - 06 серпня 2020 10:49) не відповідає формі «**Довідки про наявність працівників (-ка), їх знання, досвід та кваліфікацію» визначеної в Додатоку №1 до тендерної документації та не містить інформації про «Досвід роботи в Україні з розміщення інформаційних матеріалів в засобах масової інформації - в мережі інтерент, на радіо, в пресі», що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 2.1. Додатоку №1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 14:31:20

Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b)

На Ваш запит від 25.11.2020 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-007200-b), Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради повідомляє:
1. Довідка про наявність працівників, надана в тендерній пропозиції до закупівлі ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств учасником ТОВ АЙК’Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП містить формальну помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та не надає підстав для відхилення. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Також, повідомляємо, що інформація про досвід роботи в Україні з розміщення інформаційних матеріалів в засобах масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі наявна в копіях трудових книжок працівників, наданих в складі тендерної пропозиції учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-21-007200-b, а саме: 1. Щодо відсутності в оголошенні інформації про мову, на якій готуються тендерні пропозиції учасників. Посилання на закупівлю : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-21-007200-b. В ч.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Але, електронними полями, що заповнюються при публікації оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, не передбачено такого поля, як мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Відповідно до ч.6 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради від служби технічної підтримки авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» zakupki.prom.ua було отримано відповідь, що такого поля, як «мова» поки не передбачено, Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради звернулась з письмовим запитом до авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» zakupki.prom.ua для підтвердження цього факту. Відповідь додається. Також, в п.7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником мають відношення до процедури закупівлі, викладаються українською мовою (Допускається зазначення іншою мовою назв нормативно-правових актів, назв товарів та їх технічних характеристик, на які посилається Замовник). Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений іншою, ніж передбачено цим пунктом мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу на українську мову. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник. (Допускається зазначення іншою мовою (без надання перекладу) назв нормативно-правових актів, назв товарів та/або послуг та їх технічних характеристик, на які посилається Замовник та/або Учасник)». Отже порушення відсутні. 2. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП кваліфікаційним критеріям та вимогам визначених Замовником у тендерній документації; Довідка про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, яка надана учасником ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП в тендерній пропозиції до закупівлі послуги з проведення інформаційно - роз'яснювальної кампанії щодо діяльності департаменту соціальної політики - в мережі інтернет, на радіо, в пресі (ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств) учасником ТОВ АЙК’Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП містить формальну помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та не надає підстав для відхилення. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.Також, повідомляємо, що інформація про досвід роботи в Україні з розміщення інформаційних матеріалів в засобах масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі наявна в копіях трудових книжок працівників, наданих в складі тендерної пропозиції учасника. Замовником в тендерній документації не встановлено, що учасник не може відходити від запропонованої форми. Отже порушення відсутні Згідно частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.

2020-12-17 16:43:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 21.12.2020 №15/5-588
Дата публікації: 23 грудня 2020

Документи:

21 січня 2021 16:00
Електронний підпис
21 січня 2021 15:58
Позовна уточнена.pdf
21 січня 2021 15:58
Ухвала.pdf
23 грудня 2020 11:09
Позовна заява.pdf
21 січня 2021 16:00
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:12
Електронний підпис
21 січня 2021 15:58
Позовна уточнена.pdf
21 січня 2021 15:58
Ухвала.pdf
23 грудня 2020 11:09
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП 2 149 200,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Олена Миколаївна 2 193 600,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:49
25 форма пропозиція.PDF
06 серпня 2020 10:49
24 тех та якісні вимоги.PDF
06 серпня 2020 10:49
23 Статут.pdf
06 серпня 2020 10:49
22 Протокол.pdf
06 серпня 2020 10:49
21 проект договору.PDF
06 серпня 2020 10:49
15 істотні умови.PDF
06 серпня 2020 10:49
14 довідки ст 17.PDF
06 серпня 2020 10:49
19 персональні дані.PDF
06 серпня 2020 10:49
18 трудові працівників.pdf
06 серпня 2020 10:49
6 Витяг.pdf
06 серпня 2020 10:49
1_сертиф_YouTubeСertified.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:43
ст 16 дтк.PDF
06 серпня 2020 11:43
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП

ФОП Тарасенко Олена Миколаївна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЙК'Ю ДІДЖИТАЛ ГРУП
#43419840
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 10:13
Дод. угода 2.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:20
Дод. угода.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 12:08
Информ. послуги.pdf укладений
31 серпня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Договору (зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг))
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 999 999,96
UAH