Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)
Очікувана вартість
5 409 232,00 UAH
UA-2020-07-21-004653-c cf0e911da3fc4a4ea23050329f2c9f88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 13:37
Очікувана вартість: 5 409 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16050, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський район, міст через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:47
ТЗ Міст Ларинівка.rtf
21 липня 2020 17:47
Схема Міст Ларинівка.rar
21 липня 2020 17:47
ТД Міст Ларинівка.doc
21 липня 2020 17:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Міст Ларинівка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000030 ● 286e380a1d25489eae7fd99ad796c2ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-07-21-004653-c 21.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-30 08:53:38

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-21-004653-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. На підставі чого Замовником Додатковою угодою № 4 від 24.12.2020 року змінено ціну договору?
2. На підставі чого Замовником Додатковою угодою № 4 від 24.12.2020 року змінено зворотні суми, які не підлягають оплаті?
3. На підставі чого внесено зміни до видів та об’ємів робіт, які відображені в Додатку 1 до додаткової угоди № 4 від 24.12.2020 року до укладеного договору підряду № 58 від 25.08.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:22:15

Пояснення

Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-21-004653-с: «Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)» на отримання інформації та повідомляє про наступне.
Щодо зміни ціни договору.
Додатковою угодою від 24.12.2020 №4 до Договору від 25.08.2020 №58 (далі – Договір) зменшено ціну Договору у зв’язку з тим, що під час виконання робіт було виявлено відсутність необхідності виконання деяких видів робіт, що були передбачені проєктною документацією. Таке рішення оформлене актами на додаткові роботи, що були визначені комісійно за участю представників замовника, підрядника та проєктної організації.
Щодо зміни зворотніх сум, які не підлягають оплаті.
На момент укладання Договору його вартість становила 5179,998 тис. грн (в т.ч. вартість зворотніх сум, які не підлягають оплаті – 5,26143 тис. грн).
Додатковою угодою від 24.12.2020 №4 було зменшено вартість договору до 5159,34502 тис. грн (в т.ч. вартість зворотніх сум, які не підлягають оплаті – 5,26143 тис. грн).
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовником додатковою угодою від 24.12.2020 №4 не було змінено зворотні суми, які не підлягають оплаті.
Щодо зміни видів та об’ємів робіт.
Додатковою угодою від 24.12.2020 №4 до Договору було змінено види та об’єми робіт, у зв’язку з тим, що під час фактичного виконання робіт було виявлено необхідність виконання додаткових робіт, які не були передбачені затвердженою проєктною документацією, що підтверджується актами на додаткові роботи. Роботи виконані в межах кошторисної вартості та договірної ціни.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-21-004653-с: «Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)» було встановлено порушення вимог п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації міститься інформація про забезпечення виконання договору. Так, за змістом даного пункту передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При цьому, у Додатку 6 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації пунктом 11.17.2 передбачено, що «Забезпечення виконання договору, надане Виконавцем у вигляді завдатку, не повертається Виконавцю в разі порушення ним своїх зобов’язань за цим Договором.». Таким чином, у діях Замовника відсутнє порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону при проведенні процедури закупівлі UA-2020-07-21-004653-с: «Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)».

2021-01-21 17:37:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МД-ГРУП" 5 179 999,18
UAH з ПДВ
5 152 899,17
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 5 403 601,79
UAH з ПДВ
5 179 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 402 749,20
UAH з ПДВ
5 402 749,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:22
Розрахунок.pdf
05 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:12
Автомобiлi бортовi.pdf
05 серпня 2020 16:48
ЗВВ, 2019.xlsx
05 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:38
Скани 1-10.rar
05 серпня 2020 16:38
Скани 20-37.rar
05 серпня 2020 16:38
Скани 11-19.rar
05 серпня 2020 16:37
ДцДц Ларенівка_1596616225.pdf
05 серпня 2020 16:37
9 Пропозиція.docx.pdf
05 серпня 2020 16:37
Скани.rar
05 серпня 2020 16:37
дц Ларинівка.rar

Публічні документи

12 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:12
Довідка податкова.zip
12 серпня 2020 14:12
МВС.zip
12 серпня 2020 14:11
протокол.pdf
12 серпня 2020 14:11
Довідки переможця.pdf
01 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:17
43.imd
01 серпня 2020 17:17
Кваліфікація 1.pdf
01 серпня 2020 17:17
КВАЛ. ОБЛАДНАННЯ 1.pdf
01 серпня 2020 17:17
прайси.pdf
01 серпня 2020 17:17
дц.pdf
01 серпня 2020 17:17
дц 1.pdf
01 серпня 2020 17:17
дц 2.pdf
01 серпня 2020 17:17
КВАЛІФ. ОБЛАДНАННЯ 2.pdf
01 серпня 2020 17:17
КВАЛІФ. ОБЛАДНАННЯ 3.pdf
01 серпня 2020 17:17
Кваліфікація досвід.pdf
01 серпня 2020 17:17
ТП.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:21
розрах Ларинівка.rar
05 серпня 2020 17:21
порівняння Ларинівка.rar
05 серпня 2020 17:21
графік.PDF
05 серпня 2020 17:21
Лариновка КП.rar
05 серпня 2020 17:21
інф довідки Ларинівка.PDF
05 серпня 2020 17:21
КД дод8.rar
05 серпня 2020 17:21
аналогічний договір.rar
05 серпня 2020 17:21
ст. 17.PDF
05 серпня 2020 17:21
про власну базу.rar
05 серпня 2020 17:21
гарант лист дод 8.PDF
05 серпня 2020 17:21
лист-згода.PDF
05 серпня 2020 17:21
МТ база.rar
05 серпня 2020 17:21
ТП.PDF
05 серпня 2020 17:21
дозвільні документи.rar
05 серпня 2020 17:21
Статут 2020.PDF
05 серпня 2020 17:21
гарантія Ларинівка.rar
05 серпня 2020 17:21
щодо права підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "МД-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МД-ГРУП"
#31865764
Відхилено 5 152 899,17
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Переможець 5 179 998,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
5 179 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:46
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:59
58_9.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 08:56
58_8.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 08:47
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 10:48
58_7_Додаток 2.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 10:45
58_7_Додаток 1.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 10:44
58_7.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 10:44
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 11:59
58_6 Додаток 3.pdf зміни до договору
29 червня 2021 11:37
58_6 Додаток 2.PDF зміни до договору
29 червня 2021 11:37
58_6 Додаток 1.PDF зміни до договору
29 червня 2021 11:37
58_6.PDF зміни до договору
29 червня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:01
58_5.PDF зміни до договору
31 травня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:37
Додаток 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:31
Додаток 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:31
58_4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:31
Додаток 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:31
Додаток 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:01
58_3.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:26
58_2.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:08
58_1.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:18
Додатки укладений
26 серпня 2020 13:17
58 укладений
26 серпня 2020 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу, календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, уточнення вартості робіт у 2020 році та продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірних цін на 2020-2021 роки та на 2020 рік. Уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення вартості робіт у 2021 році та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт мосту через р. Малотеч на автомобільній дорозі місцевого значення О251305 Троїцьке - Ларинівка, км 6+660, біля с. Ларинівка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.) 1 роб 1 189 822,99
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 185 381,32
UAH (в тому числі ПДВ 197 563,55 UAH)