Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» (Коригування №2 робочого проекту) Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі Комунального некомерційного підприємства Консультативно – діагностичний центрСолом’янського району м. Києва вул.Гарматна, 36)( ІІчерга)відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Очікувана вартість
13 762 098,00 UAH
UA-2020-07-21-003685-c 7eca7c3e84184dd5ae1cd9af8b233549
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:07
Очікувана вартість: 13 762 098,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 811,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68811 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Інші завершальні будівельні роботи» (Коригування №2 робочого проекту) Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі Комунального некомерційного підприємства Консультативно – діагностичний центрСолом’янського району м. Києва вул.Гарматна, 36)( ІІчерга)відповідно ДСТУ БД 1.1 - 1:2013 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, м. Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Викладено в додатку № 3 Тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:53
Протокол № 50.pdf
24 липня 2020 11:53
ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:53
Протокол № 50.pdf
24 липня 2020 11:53
ТД зі змінами.pdf
21 липня 2020 15:54
Тендерна документація 4545.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність суми електронної гарантії
Дата подання: 22 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 24 липня 2020 11:54
Шановний Замовник. Відповідно до тендерної докуме6нтації вами встановлено розмір електронної банківської гарантії у сумі 68810,49 грн. Проте, в оголошенні про закупівлю зазначено розмір забезпечення у сумі 68811,00 грн. Конкретизуйте, будь ласка, яка сума є вірною, та приведіть у відповідність інформацію, викладену в документації, та в оголошенні (ця інформація не може бути різною).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені.
невідповідність документації та оголошення
Дата подання: 22 липня 2020 13:50
Дата відповіді: 24 липня 2020 11:51
Шановний Замовник. Відповідно до тендерної документації вами встановлено розмір електронної банківської гарантії у сумі 68810,49 грн. Проте, в оголошенні про закупівлю вид тендерного забезпечення відсутній. Приведіть у відповідність інформацію, викладену в документації, та в оголошенні (ця інформація не може бути різною).
Відповідь: Відповідні зміни внесено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000013 ● 336a81cdf9454a88ace9dcfc54fc5490
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-07-21-003685-c 21.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Кошторисна документація оприлюднена

2020-10-02 12:06:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 11 491 916,21
UAH з ПДВ
11 491 916,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" 13 524 689,21
UAH з ПДВ
13 524 689,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:52
1 Реєстр документів.pdf
05 серпня 2020 12:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:52
1 Реєстр документів.pdf
05 серпня 2020 12:14
60 Акт огляду обєкту.pdf
05 серпня 2020 12:14
57 Про субпідрядників.pdf
05 серпня 2020 12:14
46 Довідка ДФС 1.pdf
05 серпня 2020 12:14
46 Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2020 12:14
45 Звіт 1ДФ.pdf
05 серпня 2020 12:14
43 44 Балан та фін звіт.pdf
05 серпня 2020 12:14
Лист відгук .pdf
05 серпня 2020 12:14
34 Охорона праці ІТР .pdf
05 серпня 2020 12:14
ОБОРОТКА витяг.pdf
05 серпня 2020 12:14
26 Банківська гарантія.zip
05 серпня 2020 12:14
11 ПДВ .pdf
05 серпня 2020 12:14
5 Виписка з Протоколу.pdf
05 серпня 2020 12:14
2279.imd
05 серпня 2020 12:14
3. КОШТОРИС.ZIP
05 серпня 2020 12:14
2 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:46
Довідка МВС.zip
05 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:37
44.imd
05 серпня 2020 15:36
Витяг з ЄДРПОУ 29.07.2020.pdf
05 серпня 2020 15:36
41. Довідка МВС.zip
05 серпня 2020 15:36
36. Акт огляду об'єкта.pdf
05 серпня 2020 15:36
31. Сертифікати.pdf
05 серпня 2020 15:36
24. Копія Ліцезії АВК.pdf
05 серпня 2020 15:36
19. Копія Ліцензії.pdf
05 серпня 2020 15:36
17. Копія Статуту+Опис.pdf
05 серпня 2020 15:35
12. Копія Статуту+Опис.pdf
05 серпня 2020 15:35
12. Опис+Статут.pdf
05 серпня 2020 15:35
12. ІПН підписанта.jpg
05 серпня 2020 15:35
10. п.13.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. ч. 2 ст. 17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.12.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.10.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.9.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.4.ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.6.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.5.ч.1.ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.7.ч.1. ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.1.ч.1ст. 17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.3 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.8.ч1. ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п.2.ч.1ст.17.pdf
05 серпня 2020 15:35
10. п. 11. ч..1.ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 11 491 916,21
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:15
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
Переможець 13 524 689,21
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
13 524 689,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 10:37
Додаткова угода №13 від 27.12.2023 Антаріс.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 10:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 16:15
Додаткова угода №12 від 18.12.2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 16:14
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2023 14:15
Додаткова угода №11 від 16.11.2023.pdf зміни до договору
16 листопада 2023 14:14
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 16:01
Додаткова угода № 10 від 25.09.2023.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:52
Додаткова угода №9 від 30.12.2022 Антаріс.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 12:30
Додаткова угода № 8 від 19.08.2022 Антаріс.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 12:20
Лист-відповідь.docx зміни до договору
19 серпня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2022 13:08
Додаткова угода №7 Антаріс ПВР-Буд.pdf зміни до договору
06 червня 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:03
додаткова угода № 6 кап.ремонт.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 17:49
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:33
ДУ №4 до договору №57.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:54
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:05
Кошторисна документація.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 12:07
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:41
Договірна ціна.pdf укладений
07 вересня 2020 15:40
Кален план, кошторис.pdf укладений
07 вересня 2020 15:37
Договір №57.pdf укладений
07 вересня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить -11 270 574, 34 грн. (Одинадцять мільйонів двісті сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят чотири гривні 34 копійки), крім того ПДВ 20% – 2 254 114, 87 грн., разом сума –13 524 689, 21 грн. (Тринадцять мільйонів п’ятсот двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят дев’ять грн. 21 коп.), в тому числі за рахунок власних надходжень 263 846,77 грн. (Двісті шістдесят три тисячі вісімсот сорок шість грн. 77 коп.).
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Держаудитслужба зобов’язувала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення додатку (кошторисна документація) до Договору.
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: Кошторисна документація
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування капітального ремонту об'єкта за рахунок бюджетних коштів здійснюється лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ст. 23 Бюджетного Кодексу України). Замовник має право уточнювати суму бюджетних зобов'язань, у разі внесення змін до них - у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт, одночасно зі внесенням змін в інші умови Договору
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункти 2.1, 3.2, 3.6, 7.7, в новій редакції,
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 2,65 грн.(дві грн. 65 коп.) в т.ч. ПДВ 0,44 грн.
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, дійшли згоди враховуючи те, що роботи проводяться в період пандеміі - гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, В зв'язку з пролонгуванням дії договору Сторони домовились п.11.2. викласти в наступній редакції «Даний Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Роботи проводяться в період пандеміі - гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України та на основі Бюджетного запиту на 2022-2024 р. р
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм ДСТУ та становить - 11 270 572, 13 грн. (Одинадцять мільйонів двісті сімдесят тисяч п'ятсот сімдесят дві гривні 13 копійки),крім того ПДВ 20% - 2 254 114,43 грн., разом сума -13 524 686,56 грн.(Тринадцять мільйонів п'ятсот двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят шість грн. 56 кой.) з них: - на 2020 рік 1 943 597,35 з ПДВ (один мільйон дев'ятсот сорок три тисячі п'ятсот дев'яносто сім грн. 35 коп.). - на 2022 рік 11 581 089,21 (одинадцять мільйонів п'ятсот вісімдесят одна тисяча вісімдесят дев'ять грн. 21 коп. ).
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зняттям головним розпорядником коштів у 2022 році
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.2 та п.11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2. «Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм ДСТУ та становить -11 270 572, 13 грн. (Одинадцять мільйонів двісті сімдесят тисяч п’ятсот сімдесят дві гривні 13 копійки), крім того ПДВ 20% – 2 254 114,43 грн., разом сума –13 524 686,56 грн. (Тринадцять мільйонів п’ятсот двадцять чотири тисячі шістсот вісімдесят шість грн. 56 коп.) з них: - на 2020 рік 1 943 597,35 з ПДВ (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі п’ятсот дев’яносто сім грн.. 35 коп.); - на 2021 рік 0 грн.; - на 2022 рік 0 грн.; - на 2023 рік 10 010 191,82 грн.»
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.6.1.9 та п.6.1.11
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.1.1. Договору
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.2. та п.11.2
Номер договору про закупівлю: №57
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML