Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта:"Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут"
Очікувана вартість
477 900,00 UAH
UA-2020-07-21-003514-b 9048b1bd3e3744468c35aa1472ed62a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта:"Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта:"Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником на підставі оформлених належним чином Актів виконаних робіт/наданих послуг упродовж 20 – ти календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт/наданих послуг, а також можливе (за необхідністю) відтермінування платежу. Зобов’язання за договором щодо оплати за здійснення авторського нагляду виникають лише у разі наявного фінансування в межах фактичних надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування робіт на свій розрахунковий рахунок. Джерелами фінансування робіт за цим Договором є субвенція з державного бюджету ДФРР та співфінансування за рахунок коштів місцевого (обласного) бюджету на реалізацію проекту Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 липня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 12:38
договір 2107.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУС ЛТД"
#41973993
Переможець 477 900,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:34
ду7(2107).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:26
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 14:05
6(2107).pdf зміни до договору
14 квітня 2023 14:04
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 14:50
5(2107).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 14:48
3-1(2107).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 14:47
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2022 13:29
ду-4(2107).pdf зміни до договору
11 липня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 09:46
ду3 2107.pdf зміни до договору
26 травня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 11:53
ду 2 2107.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 17:05
дод.угода 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 12:40
договір 2107.pdf укладений
21 липня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2107
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML