Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 21. Ділянка між МК3232А - МК3237, просп. Індустріальний) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
58 452 209,00 UAH
UA-2020-07-21-003499-b 6b95ac800fdd4009b553b8847979dd38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 12:44
Очікувана вартість: 58 452 209,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584 522,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 21. Ділянка між МК3232А - МК3237, просп. Індустріальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61055, Україна, Харківська область, м.Харків, ділянка між МК3232А - МК3237, просп. Індустріальний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2020-2021 роки. Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 20 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету.Для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів Замовник може сплатити Підряднику аванс в сумі до 30% від вартості робіт за цим договором (згідно рахунку-фактури) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 12:37
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
21 липня 2020 12:37
Додаток 2 -технічне завдання.docx
21 липня 2020 12:37
Додаток 3 -ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 липня 2020 12:37
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 12:37
Відомість ресурсів.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000046 ● 6d0f6c2b7ee94056be64afd0631a5f08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2020-07-21-003499-b 21.07.2020 КП "Харківські теплові мережі" (код за ЄДРПОУ 31557119) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що з метою усунення виявлених порушень , висновок, оприлюднений Східним офісом Держаудитслужби 27.10.2020 року, прийнятий до уваги та буде обов’язково враховуватися при здійсненні закупівель з метою недопущення в подальшому порушень вимог п.8,9 ч.2 ст. 21 та п.1.ч.16 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі» Додатково, щодо виявлених порушень вважаємо за необхідне пояснити наступне: Технічне оголошення процедури даної закупівлі здійснювалося Замовником через авторизований електронний майданчик шляхом покрокового заповнення відповідних полів згідно з доступним функціоналом та прикріпленням (завантаженням) документів тендерної документації. Оголошення про закупівлю формується електронною системою самостійно на підставі даних, введених замовником, тобто лише ті дані щодо яких є функціонал на майданчику. На теперішній час, на жаль, в електронній системі закупівель відсутній функціонал для зазначення мови підготовки тендерних пропозицій та всіх умов надання тендерного забезпечення (існує можливість зазначення лише розміру та виду тендерного забезпечення). Саме тому, оголошення, сформоване електронною системою закупівель і не містить в собі повної інформації, визначеної в п.п.8 та 9 частини 2 ст. 21 Закону. Стосовно повноти інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей порядку п.1.частини 16 ст.29 Закону,слід зазначити, що визначене в позиціях 12-28 довідки № 30/07/2020-22 від 30.07.2020 року «інформація про технічні ресурси» обладнання не є власністю учасника, а залучається ним для виконання робіт згідно відповідних договорів, укладених договорів з ТОВ «Спецбуд АТП» та ФОП Зеленським В.В. Сама та обставина, що учасник некоректно зазначив приналежність, як орендоване, не впливає на його відповідність кваліфікаційним вимогам та пропозицію, оскільки зазначені у довідці договори були надані ним у складі тендерної пропозиції і з них чітко вбачається можливість користування учасником обладнанням шляхом його залучення.

2020-10-30 11:28:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВВК-Стиль" 57 252 209,00
UAH з ПДВ
56 667 686,91
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОГАЗ" 57 867 685,92
UAH з ПДВ
57 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:26
Довідка МВС.PDF
19 серпня 2020 11:26
Довідка ДПС.PDF
11 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:36
Статут.PDF
05 серпня 2020 13:36
Паспорт директора.PDF
05 серпня 2020 13:36
Наказ на директора.PDF
05 серпня 2020 13:36
Лицензия.PDF
05 серпня 2020 13:36
Код директора.PDF
05 серпня 2020 13:36
КБ-3 по догов.Зернова.PDF
05 серпня 2020 13:35
Довідка ст.50.PDF
05 серпня 2020 13:35
Гарантія 250 000_00 грн.7z
05 серпня 2020 13:35
Витяг ПДВ ВВК.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:25
кф-3.pdf
05 серпня 2020 17:25
тендерна 3.pdf
05 серпня 2020 17:25
Тендерна 2.pdf
05 серпня 2020 17:25
Тендерна 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ВВК-Стиль"

МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "ВВК-Стиль"
#35860052
Переможець 56 667 686,91
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 14:22

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції. А саме: Документи тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме: 1. У складі тендерної пропозиції надана Довідка № 30/07/2020-12 від 30.07.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій міститься інформація щодо ПІБ та стажу роботи на посаді підприємства 22 чоловік. В той же час, досвід роботи працівників на посаді підприємства, наведений в довідці не відповідає даним наказів про прийняття на посаду, копії яких також надані у складі тендерної пропозиції. Крім того, інформації щодо посади працівника, зазначеного в позиції 21 довідки не відповідає посаді, яка зазначена в наказі про прийняття на посаду. На підставі наведеного, керуючись ч 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених Замовником невідповідностей, що наведені вище, та підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Вам необхідно надати документи/уточнену інформацію відповідно до вимог п.1 та п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВВК-Стиль"
#35860052
56 667 686,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:00
Додаткова угода №5 до договору №68090101.PDF зміни до договору
06 січня 2022 13:38
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 12:58
Додаткова угода №4 до договору №68090101.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 11:41
Дод.угода№3 до договору №68090101.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:52
ДУ №2 до договору №68090101.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 10:17
Д.у. №1 до дог.№68090101.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:35
Договір №68090101.pdf укладений
01 вересня 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Кількість, обсяг та ціна договору без змін
Номер договору про закупівлю: 68090101
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68090101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68090101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68090101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 68090101
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 183 708,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 030 618,03 UAH)