Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні матеріали» (НК 024:2019: 35374 Трубчастий трикотажний бинт, 35375 Трубчастий гіпсовий бинт, 35375 Трубчастий гіпсовий бинт, 34655 Марля, неткана)
Очікувана вартість
123 900,00 UAH
UA-2020-07-21-002997-b 48396d0ef6854c38ae448366423bf6ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Латанська

+380564948258 1doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986546
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а
Контактна особа: Ірина Латанська
+380564948258
1doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:45
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:15
Очікувана вартість: 123 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 619,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штуки
Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см, тип 17 (НК 024:2019 - 35374 Трубчастий трикотажний бинт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 штуки
Бинт гіпсовий 20см*2,7м (НК 024:2019 - 35375 Трубчастий гіпсовий бинт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
18 штуки
Бинти гіпсові TRO-GYPSOPLAST 3, 12 см х 2,7 м (НК 024:2019 - 35375 Трубчастий гіпсовий бинт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1300 штуки
Відріз марлевий медичний нестерильний 500смх90см, рулон, тип 17 ( НК 024:2019 - 34655 - марля, неткана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 11:55
ТД перев'язка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" 123 867,12
UAH з ПДВ
123 867,12
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 123 890,30
UAH з ПДВ
123 890,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:23
ГЛ СТ.17.PDF
12 серпня 2020 15:23
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 15:23
Статут.PDF
12 серпня 2020 15:23
Довіренність.PDF
12 серпня 2020 15:23
Витяг ЄДР.PDF
12 серпня 2020 15:23
ліцензія.PDF
12 серпня 2020 15:23
ГЛ щодо довкілля.pdf
12 серпня 2020 15:23
ЦП 12.08.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"
#39807830
Переможець 123 867,12
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"
#39807830
123 867,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:53
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 13:28
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:37
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:13
договір133.pdf укладений
31 серпня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю на ринку одного із асортименту Товару, Сторони дійшли згоди замінити виробника товару
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на суму ПДВ за позицією
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 696,12
UAH (в тому числі ПДВ 3 353,02 UAH)