Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу та пуско-налагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в будівлі військової кафедри (Державні кошти)
Очікувана вартість
233 037,78 UAH
UA-2020-07-21-002978-c 02891e83e98e47a9b92c1f51bc725583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавренюк Олена Сергіївна

+380459760246 tenderudfsu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Університет державної фіскальної служби України
Код ЄДРПОУ: 40233365
Місцезнаходження: 08201, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул. Університетська, 31
Контактна особа: Лавренюк Олена Сергіївна
+380459760246
tenderudfsu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 14:45
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 233 037,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 165,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Послуги з монтажу та пуско-налагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в будівлі військової кафедри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м.Ірпінь, вул.Північна,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплату наданих послуг Замовник здійснює шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 14:41
Тендерна докуентація УДФСУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Декларація
Дата подання: 24 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 27 липня 2020 13:49
Доброго дня. Шановний замовнику, у ТД ви вимагаєте надання Декларації (аналогу) відповідності матеріально-технічної бази, на роботи з підвищеною небезпекою . Такої декларації не існує взагалі. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню протипожежної системи здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №48 від 07.02.2018року "Про внесення змін до постанов КМУ від 25.08.2010р.№725 і від 26 жовтня 2011р.№1107 (Додатки 6,7).
Якщо учасник не має наявної декларації, Замовником передбачено надання аналогу (інший документ, або довідку ) складену учасником в довільній формі з його підписом (печаткою), якою він зобов'язується нести повну відповідальність за працівників, що виконуватимуть роботи на висоті понад 1,3м. Ці документи є необхідними для дотримання вимог законодавства з питань охорони праці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" 231 872,60
UAH з ПДВ
231 872,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Системи протипожежної безпеки «СФЕРА» 233 000,00
UAH з ПДВ
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НИАЛ-БУДСЕРВІС" 233 037,78
UAH з ПДВ
233 037,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:36
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:34
Що до договорів.pdf
18 серпня 2020 10:34
Dovidka_20196310720460882619.pdf
11 серпня 2020 10:20
акт огляду.pdf
11 серпня 2020 08:41
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:23
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:23
акт огляду.pdf
05 серпня 2020 12:08
2-довідка.jpg
05 серпня 2020 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 12:08
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 12:08
Довідки.pdf
05 серпня 2020 12:08
д1.т3.1 Ліцензія.pdf
05 серпня 2020 12:08
д1.т2.3 Свідоцтво ПДВ.pdf
05 серпня 2020 12:08
д1.т2.2. Відомості з ЄДР.pdf
05 серпня 2020 12:08
д1.т1.2 Шубіна Диплом.pdf
05 серпня 2020 12:08
д1.т1.2 Трудові книжки.pdf
05 серпня 2020 12:08
5. Статут.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:05
Декларації.pdf
05 серпня 2020 11:05
Статут (2).pdf
05 серпня 2020 11:05
Витяг ЄДР.pdf
05 серпня 2020 11:05
ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2020 11:05
Ліцензія.pdf
05 серпня 2020 11:05
Довідка ст 17.pdf
05 серпня 2020 11:05
ПДВ.pdf
05 серпня 2020 11:05
Лист ДСНС.pdf
05 серпня 2020 11:05
Відомості.pdf
05 серпня 2020 11:04
Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 11:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 08:57
св2.jpeg
05 серпня 2020 08:57
св1.jpeg
05 серпня 2020 08:57
паспорт3.jpeg
05 серпня 2020 08:57
паспорт2.jpeg
05 серпня 2020 08:57
паспорт1.jpeg
05 серпня 2020 08:57
ндс.jpeg
05 серпня 2020 08:57
л2.jpeg
05 серпня 2020 08:57
л1.jpeg
05 серпня 2020 08:57
scan.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Системи протипожежної безпеки «СФЕРА»

ПП "НИАЛ-БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
#13460921
Переможець 231 872,60
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 18:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 13:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" (надалі - учасник) виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі: UA-2020-07-21-002978-c, критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому тендерний комітет Університету державної фіскальної служби України (надалі - Замовник) розміщує дане повідомлення з вимогою виправити невідповідність учасником. Невідповідність виявлено в: - відсутність погодження учасника з технічним завданням замовника, згідно Додатку 4, та вимогам п. п. 1 п. 1 Розділу 3 п. 6 Розділу 3 тендерної документації; - відсутність довідки у довільній формі про те, що в учасника відсутні факти не виконання своїх зобовꞌязань за раніше укладеним договором про закупівлю з…., що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Дана вимога встановлена п. 4 ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. Отже, для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати: 1. Погодження учасника з технічним завданням замовника. 2. Довідка у довільній формі про те, що в учасника відсутні факти невиконання своїх зобовꞌязань за раніше укладеним договором про закупівлю з…., що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобовꞌязався сплатити відповідні зобовꞌязання та відшкодування завданих збитків. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно, до ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
#13460921
231 872,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:35
Додаткова угода 1 (Спецавтоматика).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:40
96-М_ПС.pdf укладений
26 серпня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із обставинами надзвичайної ситуації в Україні та введенням карантинних обмежень відповідно до Закону України було узгоджено укласти Додаткову угоду з ПП "Спецавтоматика-К" про зменшення обсягів закупівлі згідно , з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до п.1 ч.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 96-М/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 453,49
UAH (в тому числі ПДВ 16 575,58 UAH)