Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування побутових кондиціонерів
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2020-07-21-002586-a 7b163780de9a4dbc81a1de42e367989a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігорь Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігорь Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:50
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Повторно оголошена процедура Для потреби Дніпровської клінічної лікарні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування побутових кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 27 840,00
UAH з ПДВ
27 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС" 28 420,00
UAH з ПДВ
28 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 23:50
Електронний підпис
12 серпня 2020 23:46
Довідка з ДФС.pdf
11 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:33
Довідка МВС від 10.08.2020.pdf
11 серпня 2020 13:33
декларація.pdf
11 серпня 2020 13:33
Dovidka_від 10.08.2020.pdf.p7s
05 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:11
Витяг від 29.07.2020.pdf
05 серпня 2020 10:11
свідоцтво пдв.pdf
05 серпня 2020 10:11
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2020 10:11
Довідка про досвід.pdf
05 серпня 2020 10:11
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 10:11
Цінова 29 000.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:16
Дозвіл номер 151_18_63.pdf
05 серпня 2020 18:15
Довіреність Меркулов.pdf
05 серпня 2020 18:15
Відомості з ЄДР зав.pdf
05 серпня 2020 18:15
Захист довкілля.pdf
05 серпня 2020 18:15
Витяг з ЄДР зав.pdf
05 серпня 2020 18:15
Довідка ст 17.pdf
05 серпня 2020 18:15
Гарант лист.pdf
05 серпня 2020 18:15
Санкції.pdf
05 серпня 2020 18:15
Вентпромсервис.pdf
05 серпня 2020 18:15
Акт.pdf
05 серпня 2020 18:15
Акт (2).pdf
05 серпня 2020 18:15
332.pdf
05 серпня 2020 18:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Переможець 27 840,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
27 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:52
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-369 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:32
Договір ЦОЗ_ТН-369.pdf укладений
20 серпня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-369
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 27 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 640,00 UAH)