Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34329096 |
Місцезнаходження: | 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Яценко Володимир Володимирович +380574921183 BALZHKH@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надану послугу проводяться у безготівковій формі протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі документів про обсяги виконаних робіт форми КБ-2в та їх вартість форми КБ-3. Документи про надану послугу та її вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів Замовник зобов’язаний оплатити надану послугу з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Підписання договору | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу надання послуги, та в сумі, що становить ___________________ грн. з/без ПДВ. згідно з рахунком протягом 30 календарних днів з дня підписання договору. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 11:22 |
Перелік_змін_05.08.20.doc | |
05 серпня 2020 11:22 |
ТД ТР Грушевського 21.07.20 НР.docx |
05 серпня 2020 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 серпня 2020 11:22 |
Перелік_змін_05.08.20.doc
|
||||||
05 серпня 2020 11:22 |
ТД ТР Грушевського 21.07.20 НР.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000032 ● bb9ca1c1a5954faa8e52ae39281bc1da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-07-21-002584-a 21.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням № UA-2020-07-21-002584-a Поточний ремонт вулиці Грушевського в м. Балаклія код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь надаємо наступні аргументовані заперечення: 1. Щодо порушення Замовником частини п’ятої статті 23 Закону: Згідно ч. 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Підпункт 6.6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачає наявність в складі пропозицій учасників: Довідки у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник. Вищевказана вимога тендерної документації жодним чином не стосуються ч. 5 ст. 23 Закону, оскільки не містить будь-якої інформації щодо встановлення Замовником окремих екологічних чи інших характеристик послуг. Необхідність дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки не може вважатися встановленою Замовником екологічної характеристики послуг, оскільки ці норми закріплені на законодавчому рівні. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 5 ст. 23 Закону. 3. Щодо відсутності ЕЦП/КЕП: За умовами пункту 1 розділу 1 тендерної документації, Пропозиція вважається підписаною належним чином з використанням КЕП за умови наявності спеціального файлу з КЕП учасника (якій має розширення .р7s), який додається до даних документів пропозиції (в тому числі внесеної учасником у відповідні поля електронних форм інформації, завантажених учасником документів) та/або логічно з ними поєднується і дає змогу підтвердити цілісність даних документів пропозиції та ідентифікувати підписувача. При цьому файл з КЕП учасника (якій має розширення .р7s) повинен містити інформацію про підписувача. Також, згідно ч. 5 Статті 22 Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" здійснив накладення КЕП на тендерну пропозицію в цілому, та відповідно цей КЕП розповсюджується на усі файли, надані в складі його пропозиції. Окрім цього, файл з підписом наявний у складі пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", він логічно поєднується з іншими документами його тендерної пропозиції та дає змогу підтвердити цілісність даних документів пропозиції. При перевірці файлу КЕП на сайті центрального засвідчувального органу бачимо, що він містить інформацію про підписувача, та ідентифікує його, а саме: наявна інформація про ПІБ підписувача, найменування та код ЄДРПОУ установи, у якій він працює, та його посада. Окрім цього, умовами пункту 1 розділу 3 тендерної документації чітко передбачено: Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. У даному випадку, слово «або» свідчить про допустимість та правильність обох способів подання документів (правильним згідно з вищевказаними умовами є як накладання КЕП на кожен файл, так і одноразове засвідчення за допомогою КЕП пропозиції в цілому). Таким чином, Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" повністю виконав умови тендерної документації, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Виходячи з вищенаведенного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону та пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" не має підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2020-10-01 12:38:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
684 030,00
UAH з ПДВ
|
684 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТЕХСТРОЙ" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" #03336120 |
Переможець |
684 030,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:40
|
Scan-200930-0002 (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 16:04
|
202 03.09.20.pdf | укладений |
03 вересня 2020 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.1 від 25.09.2020р. Сума договору після внесення змін - 674 754,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 посл. |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |