Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Школа №20 – комфортна та безпечна для всіх" - капітальний ремонт частини території з облаштуванням покриттів дрібнорозмірних елементів мощення за адресою: м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 8» (Коригування)
Очікувана вартість
2 171 826,00 UAH
UA-2020-07-21-002545-c 57f54ccab3d9456f8085a6fac3af5b3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олександр Володимирович

380462774842 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа: Макаров Олександр Володимирович
380462774842
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:22
Очікувана вартість: 2 171 826,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10859.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Школа №20 – комфортна та безпечна для всіх" - капітальний ремонт частини території з облаштуванням покриттів дрібнорозмірних елементів мощення за адресою: м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 8» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Новозаводський район ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи відповідно до підписаних між сторонами актів виконаних робіт. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФДС БУД" 2 160 169,08
UAH з ПДВ
2 160 169,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 2 171 825,45
UAH з ПДВ
2 171 825,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:42
п.6 ч.1 ст.17.pdf
17 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:28
ч.2 ст17.pdf
17 серпня 2020 10:28
п.13 ч.1 ст.17- довідка.pdf
17 серпня 2020 10:28
п.12 ч.1 ст.17.pdf
17 серпня 2020 10:28
п.8 ч.1 ст17.pdf
17 серпня 2020 10:27
п.3 ч.1 ст17.pdf
17 серпня 2020 10:27
п.2 ч.1 ст17.pdf
11 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:29
Накази. ЦПХ.pdf
11 серпня 2020 11:29
Інвентарні картки.pdf
06 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:02
25) Опис.PDF
06 серпня 2020 15:02
25) Дозвіл 056.20.74.pdf
06 серпня 2020 15:02
20) Паспорт Федченко.pdf
06 серпня 2020 15:02
19) Статут.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.6) Генплан.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.6) Будівельний план.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.4) Локальні кошториси.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.3) Договірна ціна.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.2) Календарний графік.pdf
06 серпня 2020 15:02
18.1) Проект договору.pdf
06 серпня 2020 15:02
18) 1289.imd
06 серпня 2020 15:02
15.2) Щомісячний звіт.pdf
06 серпня 2020 15:02
15.1) Накладні.pdf
06 серпня 2020 15:02
10) Довідка.pdf
06 серпня 2020 15:02
9) Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2020 15:02
7) Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2020 15:02
6) Ст.17.pdf
06 серпня 2020 15:02
5) Відповідність ст.17.pdf
06 серпня 2020 15:02
2) Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 12:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:53
Ст 17.pdf
05 серпня 2020 12:53
Протокол.pdf
05 серпня 2020 12:53
План.pdf
05 серпня 2020 12:53
Опис.PDF
05 серпня 2020 12:53
Накази на праціаників.pdf
05 серпня 2020 12:53
Наказ.PDF
05 серпня 2020 12:53
Локальні кошториси.pdf
05 серпня 2020 12:53
Ліцензія.PDF
05 серпня 2020 12:53
Інформація.pdf
05 серпня 2020 12:53
Інформація щодо умов.pdf
05 серпня 2020 12:53
Довідка.pdf
05 серпня 2020 12:53
Довідка щодо балансу.pdf
05 серпня 2020 12:53
Декларація.PDF
05 серпня 2020 12:53
Гарантйний лист1.pdf
05 серпня 2020 12:53
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФДС БУД"

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФДС БУД"
#43459201
Переможець 2 160 169,08
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 08:52

Вимога про усунення невідповідностей

- Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатку № 1 до ТД (відсутня копія технічного паспорту, інвентарної картки обліку основних засобів або інший документ, що підтверджує наявність Болгарки Макита, зазначеної у п. 29 Інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання будівельних робіт. (У складі тендерної пропозиції учасником надано копію видаткової накладної № 238 від 28.05.2020 року, що підтверджує купівлю обладнання, але не підтверджує наявність такого обладнання на момент подання тендерної пропозиції); - Учасником наданий не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт відповідно до пп. 3.2. п.3 Додатку № 1 до ТД (Відповідно до Довідки роз’яснення № 82 від 03.08.2020 року у складі тендерної пропозиції учасником надаються копії цивільно-правових договорів, що фактично відсутні у складі такої пропозиції). Надати можливість виправити ТОВ «ФДС БУД» невідповідності в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: надати копію технічного паспорту, інвентарної картки обліку основних засобів або інший документ, що підтверджує наявність Болгарки Макита та копії цивільно-правових договорів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФДС БУД"
#43459201
2 160 169,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:02
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 08:51
Дод.угода № 2 до дог. 144-20-В.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:12
допка 20 школа.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:11
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:26
Договір № 144-20-В.pdf укладений
28 серпня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 144-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення договірної ціни на поточний рік, без зміни загальної договірної ціни
Номер договору про закупівлю: Договір № 144-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 144-20-В
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 013 585,40
UAH (в тому числі ПДВ 335 597,57 UAH)