Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68)
Очікувана вартість
1 663 500,00 UAH
UA-2020-07-21-000898-a 4ba0ac2515324d98b87d79f48f130fe8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:09
Очікувана вартість: 1 663 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 317,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, пр. Червоної калини, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані послуги з поточного ремонту, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 20:52
2-ТД-Благоустрій.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 22 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 24 липня 2020 23:43
Добрий день. Просимо уточнити вид, колір і розмір ФЕМ згідно п.15 ТЗ. Просимо уточнити, при роботах згідно п.21-22 ТЗ використовується матеріал від розбирання чи закупляється новий? Просимо надати креслення (або вказати чи лавка передбачається зі спинкою, чи без) і уточнити матеріал і розміри лавки згідно п. 23 ТЗ. Дякуєм.
Відповідь: Шановний учаснику.
З приводу ваших запитань повідомляємо наступне.
1. Вид ФЕМ - "римський камінь; колір - сірий; товщина - 60 мм.
2. При вказаних вами роботах закупляється та використовується ТІЛЬКИ новий матеріал.
3. Лавка зі спинкою; матеріал - метал та дерево; розмір - на 4 місця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 1 293 434,82
UAH з ПДВ
1 293 434,82
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" 1 501 338,84
UAH з ПДВ
1 484 703,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 1 530 326,77
UAH з ПДВ
1 518 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:47
Лист відгук Винники.pdf
19 серпня 2020 11:47
Довідка досвід.pdf
05 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:25
Цінова пропозиція.PDF
05 серпня 2020 16:25
Кошторис.PDF
04 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:29
Технічне завдання.pdf
04 серпня 2020 16:29
Скан опис до Статуту.pdf
04 серпня 2020 16:29
Сертифікати на щебінь.zip
04 серпня 2020 16:29
Сертифікат пісок.PDF
04 серпня 2020 16:29
Протокол №25с.pdf
04 серпня 2020 16:29
Протокол №24с.pdf
04 серпня 2020 16:29
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 16:29
Наказ на д-ра Альт.PDF
04 серпня 2020 16:29
Ліцензія з додатком.pdf
04 серпня 2020 16:29
Копія Витягу ПДВ.pdf
04 серпня 2020 16:29
Досвід Ю. Липи.rar
04 серпня 2020 16:29
Досвід Шевченка 350Бч.2..rar
04 серпня 2020 16:29
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
04 серпня 2020 16:29
Довідка ст.17.PDF
04 серпня 2020 16:29
Довідка працівники.PDF
04 серпня 2020 16:29
Довідка право підпису.PDF
04 серпня 2020 16:29
Довідка обладнання.PDF
04 серпня 2020 16:29
ГЛ тверда ціна.PDF
04 серпня 2020 16:29
ГЛ спецформа.PDF
04 серпня 2020 16:29
ГЛ санкції.PDF
04 серпня 2020 16:29
ГЛ ДСТУ зарплата.PDF
04 серпня 2020 16:29
ГЛ ДБН В 2.217.PDF
04 серпня 2020 16:29
Відомості ЄДРПОУ.PDF
04 серпня 2020 16:29
Відгук Шевченка 350Б.pdf
04 серпня 2020 16:29
Відгук Липи 45.pdf
04 серпня 2020 16:29
Витяг ЄДРПОУ.PDF
04 серпня 2020 16:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:48
календарний план.pdf
05 серпня 2020 17:48
лист згода.pdf
05 серпня 2020 17:48
довідка субпідряд.pdf
05 серпня 2020 17:48
довідка ліцензування.pdf
05 серпня 2020 17:48
гарантійний лист ціна.pdf
05 серпня 2020 17:48
відгук відділ освіти.PDF
05 серпня 2020 17:48
статут.pdf
05 серпня 2020 17:48
виписка.pdf
05 серпня 2020 17:48
свідоцтво ПДВ.pdf
05 серпня 2020 17:48
ліцензія.pdf
05 серпня 2020 17:48
протокол засновників.jpg
05 серпня 2020 17:48
наказ директор.pdf
05 серпня 2020 17:48
таблиці.pdf
05 серпня 2020 17:48
договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 17:48
локальний кошторис.pdf
05 серпня 2020 17:48
зведений кошторис.pdf
05 серпня 2020 17:48
дефектний акт.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:37
ДОВІДКА МВС 22_08.pdf
05 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:15
Лист-відгук ОНУР.pdf
05 серпня 2020 16:15
Копія Статуту.pdf
05 серпня 2020 16:15
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 16:15
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 16:15
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 16:15
Протокол учасників.pdf
05 серпня 2020 16:15
Лист-відгук Винники.pdf
05 серпня 2020 16:15
Копiя лiцензii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 1 293 434,82
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:09
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"
#34128675
Відхилено 1 484 703,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 19:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Переможець 1 518 518,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 23:53

Вимога про усунення невідповідностей

Від 18.08.2020 р. Кому: ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки ТІЛЬКИ на виконання капітального ремонту. Хоче предметом закупівлі даних торгів та тендерною документацією вимагалось наявність досвіду виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, зокрема ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАВ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).

Документи

19 серпня 2020 16:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:28
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Від 19.08.2020 р. Кому: ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки, які не відповідають визначенню аналогічного договору, що закріплено у тендерній документації. Зокрема відсутній хоча б ОДИН ДОГОВІР, який підтверджує досвід виконання саме ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).

Документи

20 серпня 2020 19:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:02
Протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 23:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
1 518 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 00:03
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:03
Дод. угода _4 від 29.12.20р. до дог. _204 від 04.09.20р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:11
Дог.ціна_ деф. акт.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:41
Протокол тех наради ЗахідНеобуд.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:41
ДУ 2 від 02.11.20р. до дог. 204 від 04.09.20.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:41
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:13
Додаткова угода 1 з додатком.rar зміни до договору
23 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
06 вересня 2020 22:40
Договір укладений
06 вересня 2020 22:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт (надання послуг), а саме поточний ремонт благоустрою КНП «4-та МП м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та відповідно викласти п. 3.2 Договору в наступній редакції: «3.2. Підрядник зобов’язаний виконати послуги з поточного ремонту, визначені цим Договором та додатками до нього до 30.11.2020 р. (відповідно до календарного графіка виконання поточного ремонту (Додаток 3 до Договору). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою погодили оновити кошторисну документацію щодо виконання робіт (надання послуг), а саме поточний ремонт благоустрою КНП 4-та МП м. Львова по пр. Червоної Калини, 68, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк виконання зобовязань щодо виконання робіт (надання послуг), відповідно до календарного графіка.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 518 518,00
UAH (в тому числі ПДВ 253 086,33 UAH)