Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звіт про укладений Договір № 156-1 від 20.07.2020р. (ТОВ "Шаян". Поставка товарів - всього 8 найменувань на 15 711,42 грн. з ПДВ. (у.т.ч. Полоса будівельна- 1 найменування).
Очікувана вартість
1 593,24 UAH
UA-2020-07-20-007738-b 94a8501146ca4ad6ac07e44599639b82
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Пуглик

+380505235965 bulak@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ
Код ЄДРПОУ: 20442705
Вебсайт: http://gmc.uzhgorod.ua/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Набережна Слов'янська, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
bulak@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Відповідно до розяснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.202р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору.
Детально - див. Договір (додається).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Полоса будівельна 50х4 - 48, пог.м.
Детально - див. Договір (додається).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Хуст, Склад Продавця у м. Хуст на умовах самовивозу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

20 липня 2020 21:51
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШАЯН"
#32511049
Переможець 1 593,24
UAH з ПДВ
20 липня 2020 21:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 21:53
Звіт про укладений Договір № 156-1 від 20.07.2020р ТОВ Шаян поставка Цвяхів Арматури,.PDF укладений
20 липня 2020 21:53