Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивне обладнання
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-07-20-007411-b 5ffafec671474a478c76f6d96768ea4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Білик

+380473631873 kanivkamvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04591647
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Шевченка, буд. 49
Контактна особа: Олена Василівна Білик
+380473631873
kanivkamvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:35
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Інтерактивне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 23:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 23:13
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацi(1).pdf
04 серпня 2020 23:13
ТД_Iнтерактивне_обладнання_2020_р_змiни.pdf
04 серпня 2020 23:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 23:13
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацi(1).pdf
04 серпня 2020 23:13
ТД_Iнтерактивне_обладнання_2020_р_змiни.pdf
20 липня 2020 17:51
ТД_Інтерактивне_обладнання_2020 р.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 266 000,00
UAH з ПДВ
238 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 278 908,00
UAH з ПДВ
238 924,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 279 300,00
UAH з ПДВ
279 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 22:48
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:20
Dovidka_20203563670550564412.pdf.p7s
20 серпня 2020 12:20
Dovidka_20203563670550564412.pdf
20 серпня 2020 12:20
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
20 серпня 2020 12:20
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
05 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:37
Документи Додаток 4.pdf
04 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:04
Документи Додаток 4.pdf
04 серпня 2020 12:04
Документи Додаток 3.pdf
04 серпня 2020 12:04
Документи Додаток 2.pdf
04 серпня 2020 12:04
Документи Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Відхилено 238 924,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 23:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 238 924,06
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 23:13

Документи

19 серпня 2020 23:11
Електронний підпис
19 серпня 2020 23:09
Відхилення (1).pdf
19 серпня 2020 23:09
Відхилення (2).pdf
12 серпня 2020 16:02

код ЄДРПОУ 3352514548 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 23:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
238 924,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:20
IMG_0021.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 08:43
IMG_0006.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 19:49
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 12:40
ДУ (2).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 10:36
IMG_0001.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 12:40
IMG_0001.jpg зміни до договору
05 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 17:29
IMG_0003.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 21:31
IMG_0001.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29
IMG_0006.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29
IMG_0002.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29
IMG_0004.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29
IMG_0003.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29
IMG_0005.pdf укладений
04 вересня 2020 21:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною фінансування. За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" - 97 003,00 грн.; за рахунок місцевого бюджету - 141 921,06 грн.
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: № 365/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 31.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: № 365/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 365/ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 23.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: № 365/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: № 365/ДУ № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 365
Договір:
Номер додаткової угоди: № 365/ДУ № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML