Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Авторемонтна база закладів охорони здоров'я Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21724802 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Винница, вул. Салтикова-Щедріна, б. 112-А |
Контактна особа: |
Вадим Вічковський +380432672839 vin.kuabzoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 13:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 13:38 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 2 035 246,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 352,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 13:38 |
дизельне паливо МК (1) (1).doc | |
12 серпня 2020 13:38 |
зміни ТД (1).docx | |
04 серпня 2020 15:41 |
зміни ТД.docx |
12 серпня 2020 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 серпня 2020 13:38 |
дизельне паливо МК (1) (1).doc
|
|||||||||
12 серпня 2020 13:38 |
зміни ТД (1).docx
|
|||||||||
04 серпня 2020 15:41 |
зміни ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000017 ● 920f0c27bc994c6885f729214566bbe8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-07-20-007202-b 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-22 17:01:21
Стосовно висновку
1.За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно тендерної документації розділу 1 пункту 7 роз’яснення щодо мови присутні :
Тендерна пропозиція, зокрема документи виготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, подаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (у випадку використання) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою.
2. Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) містить вимогу до учасника-переможця процедури закупівлі щодо надання листа-згоди про те, що якщо «учасник - переможець допустив будь яку арифметичну (технічну) помилку у формі «Інформація про ціни, які буде зазначено в договорі про закупівлю», за результатами аукціону (за одиницю, в підсумковій ціні тощо), учасник - переможець вважається таким, що відмовився від укладання договору про закупівлю, що призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця з підстави відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації». Пунктом 3 частини першої статті 31 Закону для відхилення тендерної пропозиції переможця визначено наступні підстави: відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону та не надання забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документа та підстава щодо відхилення тендерної пропозиції переможця з порушенням норм визначених пунктом 3 частини першої статті 31 Закону.
Відповідно до закупівлі UA-2020-07-20-007202-b( Дизельне паливо Євро-5(талони) в закупівлі приймало два учасники з ціновими пропозиціями як :
1.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД»
Згідно аукціону розгляд пропозиції починається з найменшої цінової пропозиції так як надав учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" відповідно до розгляду цінової вибрано було найменшу цінову пропозицію, що є найбільш економічно вигідною.
Учасника під №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД» не розглядався.
В зв’язку з цим відхилень учасників відповідно аукціону не проводились. Пункту 3 частини першої статті 31 Закону ( У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.)
Учасники не звертались за додатковим роз’ясненнями відповідно закупівлі ні через систему прозоро чи по телефону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 790 800,00
UAH з ПДВ
|
1 790 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 034 186,00
UAH з ПДВ
|
2 034 186,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 790 800,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 16:48
|
дод 493.pdf | укладений |
09 вересня 2020 16:46
|
493.pdf | укладений |
09 вересня 2020 16:46
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 жовтня 2020 11:55
|
1 790 800,00 UAH | UA528201720344380022000036201 КНП "АБЗОЗ ВОР" |
UA213054820000026006309673570 ТОВ "ЛIВАЙН ТОРГ" |
Оплачений |