Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт побутової техніки, електрообладнання та холодильного обладнання)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-07-20-007086-b 3bcf6ac2b66e43a7ab1504def1d7a207
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Сакал

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
Контактна особа: Олеся Сакал
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:08
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і підготовленні безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, які надаються учасником, можуть бути викладені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 послуга
ЄЗС ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт побутової техніки, електрообладнання та холодильного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:59
технічні характеристики (1).docx
20 липня 2020 16:59
проєкт договору.docx
20 липня 2020 16:59
ТД ремонт побутового обладнання 2 (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦИМБАЛЮК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 129 500,00
UAH з ПДВ
129 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛПРІС" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:28
довідка_ДПІ.JPG
20 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:06
довідка_заборг.jpg
20 серпня 2020 15:06
довідка-шахрайство.JPG
20 серпня 2020 15:06
довідка_санкції.jpg
20 серпня 2020 15:06
довідка_про_санкції.JPG
20 серпня 2020 15:06
довідка_корупц.jpg
20 серпня 2020 15:05
довідка_злочин.jpg
20 серпня 2020 15:05
довідка_дитяча-праця.JPG
20 серпня 2020 15:05
довідка_банкрутство.jpg
20 серпня 2020 15:05
довідка_антиконкурент.jpg
20 серпня 2020 13:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:03
Довідка_про_корупцію.pdf
05 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:11
довідка_про_санкції.JPG
05 серпня 2020 11:11
відгук.JPG
05 серпня 2020 11:11
довідка-шахрайство.JPG
05 серпня 2020 11:11
довідка_дитяча-праця.JPG
05 серпня 2020 11:11
паспортні_дані.pdf
05 серпня 2020 11:11
ідент_код.JPG
05 серпня 2020 11:11
договір_повірки.pdf
05 серпня 2020 11:11
гарант_лист.JPG
05 серпня 2020 11:11
витяг.JPG
05 серпня 2020 11:11
виписка_з_ЄДР.pdf
05 серпня 2020 11:11
цінова_пропозиція_.pdf
05 серпня 2020 11:11
договір.pdf
05 серпня 2020 11:11
лист_згода.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_санкції.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_прац.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_корупц.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_злочин.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_заборг.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_банкрутство.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_антиконкурент.jpg
05 серпня 2020 11:11
довідка_аналог_дог.jpg
05 серпня 2020 11:11
відомості_учасника.jpg
05 серпня 2020 11:11
аналог_договір.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 22:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 22:12
пропрозиц.doc
04 серпня 2020 22:12
Св¦доцтво ПДВ.jpg
04 серпня 2020 22:12
Виписка2.jpg
04 серпня 2020 22:12
Виписка1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦИМБАЛЮК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "ЕЛПРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦИМБАЛЮК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2661303777
Переможець 129 500,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦИМБАЛЮК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2661303777
129 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:37
Додаткова 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:35
Додаткова 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:45
договір.pdf укладений
25 серпня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 22 585,50
UAH