Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Екземестан 25 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Exemestane 25 mg)
Очікувана вартість
4 796 883,68 UAH
UA-2020-07-20-006744-b dde39f54b05e44df8474edb928bc45b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:56
Очікувана вартість: 4 796 883,68 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 984,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 липня 2020 16:33
Enquiries until: 10 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 4 796 884 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 23 984 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
876944 одиниця
Екземестан 25 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Exemestane

Exemestane 25 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завірення тендерних документів п.п. 7.2-7.5, 8.1, 9.1
Дата подання: 21 липня 2020 14:13
Дата відповіді: 23 липня 2020 16:54
Шановні партнери, просимо вас надати відповідь на питання нижче. Відповідно до ч. 2 ст. 95 Цивільного кодексу України, представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи. Відповідно до ч. 3 ст. 95 Цивільного кодексу України, філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Так, Представництво не є самостійною юридичною особою в Україні і по суті є структурним підрозділомюридичної особи на території України. Представництво не має власного майна, не здійснює діяльність від свого імені і не є окремою компанією в Україні. Голова Представництва здійснює свої повноваження на підставі довіреності, виданої керівником юридичної особи. Враховуючи те, що Представництво є структурним підрозділом юридичної особи, і з метою оптимізації процесів участі у процедурі публічних закупівель в Україні (швидкості реакції на запити, оперативність у підготовці і отриманні документів в Україні), чи може уповноважена особа представницвта юридичної особи в Україні за довіреністю підписувати документи від імені юридичної особи, необхідні для участі у процедурі публічних закупівель, якщо відповідна довіреність на вищезазначену діяльність була видана уповноваженій особі представництва юридичною особою? Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до положень довіреності, права підписувати сам контракт на поставку продукції у разі перемоги юридичної особи у закупівлі, Голова Представництва не має, адже Представництво здійснює лише представницькі функції. Контракт буде підписаний безпосередньо керівником юридичної особи. Висловлюємо Вам свою вдячність за розгляд цього питання та надання відповіді. З повагою, Роспутько Юлія
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 3 розділу І додатку 2 тендерної документації повноваження керівника учасника-юридичної особи щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються скан-копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів:
- рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно зі статутними документами, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ про призначення керівника;
Повноваження службової (посадової) особи учасника підтверджуються скан- копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів:
Довіреності/-ей, виданої/-их на ім’я представника/- ів учасника, з зазначенням займаної/-их посади/-д згідно з штатним розписом учасника або згідно з трудовим договором, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника та оформленої/-их згідно з чинним законодавством та статутними документами учасника.
Для фізичної особи-підприємця, як учасника процедури закупівлі, при безпосередньому підписанні ним документів тендерної пропозиції, підтвердження повноважень не вимагаються.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 серпня 2020
UA-2020-07-20-006744-bdde39f54b05e44df8474edb928bc45b3
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 серпня 2020 13:37

код ЄДРПОУ 43506696 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

18 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:40
комерційна частина.pdf
18 серпня 2020 21:40
технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 4 656 572,64
UAH
4 656 572,64
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" 4 779 344,80
UAH
4 779 344,80
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Публічні документи

18 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:40
комерційна частина.pdf
18 серпня 2020 21:40
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 4 656 572,64
UAH
09 вересня 2020 19:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
4 656 572,64
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:11
додаткова угода № 3 до дог 0955-092020 Людмила Фарм Екземестан по банк.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:05
додаткова угода № 2 до дог 0955-092020 Людмила Фарм Екземестан.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:08
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:36
дог 0955-092020 від 24.09 Людмила Фарм.pdf укладений
24 вересня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 09/55-09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки
Номер договору про закупівлю: 09/55-09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/55-09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 29 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 656 498,30
UAH