Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт електродвигуна 4А-355-S4-Y3, 250 кВт, 380/660 В, 1475 об/хв. НА№3 (інв.№ 101420665) НС№ІІІ МК ПК-124+50 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Роздольненська сільська рада»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-20-006265-b 43fe036fa8384a56abc0151de9e6d7d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Лавриненко

+380667963383 lav2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Олена Миколаївна Лавриненко
+380667963383
lav2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу.
2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662.
4. Місцезнаходження замовника: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822, телефон +380553641046, e-mail: lav2020@ukr.net
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лавриненко Олена Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління Головного Каховського магістрального каналу, вул. Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, телефон +380553641046, e-mail: lav2020@ukr.net
6. Вид предмета закупівлі: Робота.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт електродвигуна 4А-355-S4-Y3, 250 кВт, 380/660 В, 1475 об/хв. НА№3 (інв.№ 101420665) НС№ІІІ МК ПК-124+50 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Роздольненська сільська рада»
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі)
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: За місцем знаходження виробничих потужностей учасника переможця
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (Сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «24» липня 2020 року
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» липня 2020 року.
21. Розмір забезпечення пропозиції: 900,00 грн. (Дев’ятсот грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотка від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника або у формі оригіналу гарантії (банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
26. Інша інформація:
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:

Додаток 1 «Проект договору про закупівлю».
Додаток 2 «Технічна специфікація».
Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ».
Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт електродвигуна 4А-355-S4-Y3, 250 кВт, 380/660 В, 1475 об/хв. НА№3 (інв.№ 101420665) НС№ІІІ МК ПК-124+50 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Роздольненська сільська рада»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, виробничих приміщень учасника переможця, за місцем знаходження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:09
Документація із змінами.pdf
20 липня 2020 16:05
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
24 липня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:09
Документація із змінами.pdf
20 липня 2020 16:05
Документація.pdf
20 липня 2020 16:05
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО ПКФ "Электропромремонт" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 14:36
Електронний підпис
30 липня 2020 14:35
Форма Пропозиції.pdf
30 липня 2020 14:35
Технічне завдання.pdf
30 липня 2020 14:35
Гарантія 6370-20.7z
30 липня 2020 14:35
Виписка.pdf
30 липня 2020 14:35
image001.emz
30 липня 2020 14:35
Штатний розклад.pdf
30 липня 2020 14:35
Трудовая книжка.pdf
30 липня 2020 14:35
Таблиця №6 з ЄСВ.pdf
30 липня 2020 14:35
Протокол НР.7Z
30 липня 2020 14:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 липня 2020 14:34
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2020 14:34
Лист від Банку.jpg
30 липня 2020 14:34
Довідка про учасника.pdf
30 липня 2020 14:34
Витяг із Статуту.7z
30 липня 2020 14:34
Банківська ліцензія.7z
30 липня 2020 14:34
9Листи відгук.pdf
30 липня 2020 14:34
9Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2020 14:34
8Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 14:34
7Статут Товариства.pdf
30 липня 2020 14:34
5Опис.pdf
30 липня 2020 14:34
22Ліцензія.pdf
30 липня 2020 14:34
14Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2020 14:34
13Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО ПКФ "Электропромремонт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО ПКФ "Электропромремонт"
#25021316
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:37

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій