Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
418 000,00 UAH
UA-2020-07-20-004860-b 49cf1e4a61074992b1100913aac529b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Валеріївна Любомська

+380975173685
+380487053097
odlabtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00702972
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт Хлібодарське, Біляївський район, вул. Маяцька дорога, буд. 27
Контактна особа: Інна Валеріївна Любомська
+380975173685,+380487053097
odlabtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 13:37
Очікувана вартість: 418 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 літр
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, Біляївський район смт Хлібодарське, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:47
09130000-9 проект дог БЕНЗИН, ДП.doc
20 липня 2020 14:47
09130000-9 ТД-2 2020 БЕНЗИН, ДП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 379 620,00
UAH з ПДВ
374 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 392 280,00
UAH з ПДВ
379 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:07
Лист від UPG.pdf
03 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:01
Технічні вимоги.pdf
03 серпня 2020 12:01
Статут.pdf
03 серпня 2020 12:01
Статут (копія).pdf
03 серпня 2020 12:01
Статистика.pdf
03 серпня 2020 12:01
Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
03 серпня 2020 12:01
Рішення_засновника №1.pdf
03 серпня 2020 12:01
Рішення Статут (копія).pdf
03 серпня 2020 12:01
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 12:01
Описи Солвінг.pdf
03 серпня 2020 12:01
Описи Солвінг (копія).pdf
03 серпня 2020 12:01
Наказ №4.pdf
03 серпня 2020 12:01
Ліцензія (копія).pdf
03 серпня 2020 12:01
Ліцензия.pdf
03 серпня 2020 12:01
Договір з UPG (ориг).pdf
03 серпня 2020 12:01
Договір з AMIC (ориг).pdf
03 серпня 2020 12:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 12:01
Довідка до ліцензії.pdf
03 серпня 2020 12:01
Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 12:01
Витяг ПДВ (копія).pdf
03 серпня 2020 12:01
Витяг ЄДР від 30.07.2020.pdf
03 серпня 2020 12:01
Витяг Акциз.pdf
03 серпня 2020 12:01
Виписка з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 12:01
1 - Реєстр документів.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:55
Ст.17 інші пункти.pdf
13 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:42
Довідка.pdf.p7s
13 серпня 2020 17:42
Довідка.pdf
13 серпня 2020 17:42
ДФС до 16.08.pdf
13 серпня 2020 17:41
ДФС до 16.08.p7s
13 серпня 2020 17:41
КІО_5.pdf
13 серпня 2020 17:41
КІО_5.p7s
13 серпня 2020 17:41
ССС_1.pdf
13 серпня 2020 17:41
ССС_1.p7s
12 серпня 2020 18:33
Довідки продслужба.pdf
05 серпня 2020 07:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 07:52
Фінзвітність 2020.7z
05 серпня 2020 07:52
Фінзвітність 2019.7z
05 серпня 2020 07:52
Схід_ОК.pdf
05 серпня 2020 07:52
Рітейл_ОК.pdf
05 серпня 2020 07:52
ВІДГУК ОККО.pdf
05 серпня 2020 07:52
Виятг новий.pdf
05 серпня 2020 07:52
Витяг_05.06.pdf
05 серпня 2020 07:52
БО 3800 Ф2. 1кв.19.pdf
05 серпня 2020 07:52
БО 3800 Ф1. Баланс 1 кв.19.pdf
05 серпня 2020 07:52
Аваль рах.pdf
05 серпня 2020 07:52
Аваль заб.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф5. рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф5. рік 2019 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф4. рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф4. рік 2019 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф3. рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф3. рік 2019 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. рік 2019 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. півр. 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. 9міс. 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. 1кв. 2020.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2. 1кв. 2020 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф2 1кв.19 Квитанція №2.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. рік 2019 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. півр. 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. 9міс. 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. 1кв. 2020.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 Ф1. 1кв. 2020 Квитанція.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 П-во рік 2019.pdf
05 серпня 2020 07:52
3800 1кв.19 Квитанція №2.pdf
05 серпня 2020 07:52
2020.06.30_ПИСЬМО_БНК.pdf
05 серпня 2020 07:52
1 ДФ (3й квартал 2019 року).pdf
05 серпня 2020 07:52
Копії ДП - З- Л.pdf
05 серпня 2020 07:52
Копії А-95.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 374 100,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 09:05
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 379 500,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно оголошення UA-2020-07-20-004860-b учаснику ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС": 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Інформація та документи про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального не містять інформації щодо можливості для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального. Згідно п.1.1. Договору №Т70/467 від 02.12.2019р. між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» - далі «Постачальник» і ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» -далі «Покупець» Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов’язується сплатити і прийняти вказаний товар. Згідно п.5.2.1. Договору №Т70/467 від 02.12.2019р. передача Покупцю товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки. Згідно п.1.1. Договору ДГ-0003490 від 19.03.2019р. між ТОВ «Белнафтогаз» - далі «Продавець» і ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» -далі «Покупець» в порядку на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця на АЗС, вказаних в п 1.4. цього Договору, а Покупець зобов'язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливніф каптки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильнихз матеріалів (ПММ). Згідно п.1.1. Договору №Т-Ю-1119-709 від 08.11.2019р. між приватним підприємством «Укрпалетсистем» - далі «Продавець» і ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» -далі «Покупець» Продавець зобов’язується передати Покупцеві нафтопродукти відповідної якості, а Покупець оплачує й приймає нафтопродукти (надалі – Товар) по бланкам внутрішнього обігу (надалі Талони) Продавця, в асортименті, кількості і за цінами, зазначеним у рахунку-фактурі або накладній, та/або акті прийому-передачі, що є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно п.3.2. Договору №Т-Ю-1119-709 від 08.11.2019р. передача нафтопродуктів здійснюється Покупцю цілодобово по талонам Продавця, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС, що обслуговують талони Продавця. Згідно п.4.1. Договору №Т-Ю-1119-709 від 08.11.2019р. Продавець приймає на себе зобов’язання по зберіганню проданого Товару та його передачі Покупцю. Згідно п.1.1. Договору №КІ/2019 від 13.12.2019р. між підприємством з іноземними інвестиціями «АМІК Україна»- далі «Постачальник» і ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС»-далі «Покупець» Постачальник зобов’язується організовувати і забезпечувати безперебійну заправку нафтопродуктами (далі по тексту «Паливо») автотранспорту Покупця, а Покупець- приймати і оплачувати Паливо відповідно до умов Договору. Згідно п.2.1. Договору №КІ/2019 від 13.12.2019р. Постачальник організовує заправляння автотранспорту Покупця на АЗС, здійснюючих реалізацію Товару на АЗС ПП «АМІК Україна». Жоден з перелічених договорів не містить умов, за якими б проводився відпуск пального третій стороні, а саме не містять інформації щодо можливості для фізичного відпуску (відвантаження) пального замовнику – Одеській регіональній державній лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. 1.2. Відсутня інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального, відсутня інформація про кількість штатних працівників учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації Замовник встановлює відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям : 1.Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій 1.1. Довідка у довільній формі про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального. Копії документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначається наступна інформація: – чисельність і кваліфікація працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального; – зазначити кількість штатних працівників учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати/доповнити інформацію та/або документи про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику (Одеській регіональній державній лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) пального. Надати копії документів, на підтвердження відповідної інформації в оновленій довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику (Одеській регіональній державній лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) пального; 3.2. доповнити довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацією про спеціалістів відповідних напрямків, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального і зазначити кількість штатних працівників учасника.

Документи

12 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:40
Протокол 63.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно оголошення UA-2020-07-20-004860-b учаснику ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Інформація та документи про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального не містять інформації щодо можливості для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального. 1.2. Інформація та документи про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації Замовник встановлює відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям : 1.Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій 1.1. Довідка у довільній формі про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального. Копії документів, на підтвердження відповідної інформації в довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначається наступна інформація: – чисельність і кваліфікація працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального; – зазначити кількість штатних працівників учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати/доповнити інформацію та/або документи про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази (власне/орендоване/інше), в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику (Одеській регіональній державній лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) пального. Надати копії документів, на підтвердження відповідної інформації в оновленій довідці про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально - технічної бази в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику (Одеській регіональній державній лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) пального; 3.2. доповнити довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацією про спеціалістів відповідних напрямків, в т.ч. для фізичного відпуску (відвантаження) замовнику пального.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
379 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 13:04
Дод.угода 1 Договір 215.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:28
договір 215.pdf укладений
02 вересня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 250,00 UAH)