Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення першого класу в опорному закладі "Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст." Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
Очікувана вартість
100 892,00 UAH
UA-2020-07-20-001943-a f76f3ea2d391430da4f0fbc9a4539d86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радочин Олена Миколаївна

+380983914759 osvita.omelnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41605797
Місцезнаходження: 39713, Україна , Полтавська обл., c. Омельник, вулиця Центральна,70
Контактна особа: Радочин Олена Миколаївна
+380983914759
osvita.omelnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:07
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:07
Очікувана вартість: 100 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Процедура закупівлі здійснюється за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-07-03-005092-a.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Радочин Олена Миколаївна, начальник відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області, голова тендерного комітету; 39713, Полтавська Обл., с. Омельник, вул. Центральна, 70; тел./факс 097 232 35 81; e-mail: osvita.omelnyk@gmail.com .
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не передбачено. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення першого класу в опорному закладі "Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст." Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39713, Україна, Полтавська область, с.Омельник, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3 згідно із об’ємами наданих послуг на протязі 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:53
ДОДАТОК 5.docx
20 липня 2020 15:53
ДОДАТОК 4.docx
20 липня 2020 15:53
ДОДАТОК 3.docx
20 липня 2020 15:53
ДОДАТОК 2.docx
20 липня 2020 15:53
ДОДАТОК 1.docx
20 липня 2020 15:53
ТД поточний ремонт ЗОШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович 100 391,00
UAH з ПДВ
100 391,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІР" 100 592,40
UAH з ПДВ
100 592,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:45
Dovidka_20139455530230719457.pdf.p7s
17 серпня 2020 13:53
Довідка.pdf
17 серпня 2020 13:52
Dovidka_20139455530230719457.pdf
04 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:10
1 001.jpg
04 серпня 2020 15:10
Інші довідки.pdf
04 серпня 2020 15:10
Копія договру №2.pdf
04 серпня 2020 15:10
Кошторис.pdf
04 серпня 2020 15:10
2 001.jpg
04 серпня 2020 15:09
Копія договору №609015.pdf
04 серпня 2020 15:09
Інші довідки 2.pdf
04 серпня 2020 15:09
Інші довідки 3.pdf
04 серпня 2020 15:09
10 001.jpg
04 серпня 2020 15:09
Пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:09
Паспорт.pdf
04 серпня 2020 15:09
Копія договір №75.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 15:27
Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 15:26
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 15:26
Відомість ресурсів.pdf
03 серпня 2020 15:26
Статут ТОВ Юлір.pdf
03 серпня 2020 15:25
Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 15:25
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 15:25
Відомість ресурсів.pdf
03 серпня 2020 15:25
Статут ТОВ Юлір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дробязко Володимир Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович
#3490606590
Переможець 100 391,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович
#3490606590
100 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:00
договір 97.pdf укладений
19 серпня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 100 391,00
UAH