Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Альтанки для КЗ НВК ім. С.О. Морозової
Очікувана вартість
249 000,00 UAH
UA-2020-07-20-001815-a 80a9cd555c81480aa1427ac89153154c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти, сім’ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю альтанок для КЗ НВК ім.. С.О.Морозової у кількості 2 шт, та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.2ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»– подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій). Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2020-06-15-001095-a; Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 30.06.2020. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2020-07-01-0008874-а. Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 16.07.2020 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. Для виконання громадського бюджету м.Білгорода-Дністровського 2020р. у управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради та у зв’язку з двічі відміненими відкритими торгами, через відсутність достатньої кількості учасників, виникає необхідність провести переговорну процедуру закупівлі. У зв’язку із вищевказаним та на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, тендерний комітет УОСМС проводить переговорну процедуру закупівлі, як виняток, через те що було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 31 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Альтанки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Театральна, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений та встановлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 липня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:31
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ДИТЯЧІ МАЙДАНЧИКИ"
#41319867
Переможець 249 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:56

Документи

20 липня 2020 15:56
Електронний підпис
20 липня 2020 15:53
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ДИТЯЧІ МАЙДАНЧИКИ"
#41319867
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 15:56
Електронний підпис
20 липня 2020 15:53
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 08:45
Договір укладений
31 липня 2020 08:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 500,00 UAH)