Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За отримання господарські та канцелярський товарів
Очікувана вартість
8 600,00 UAH
UA-2020-07-20-000002-a 9e7421d985fa4641ad31567538101de7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Унгуряну Діана Григорівна

+380373424772 sil_radakorcivci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корчівецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04418363
Місцезнаходження: 60426, Україна , Чернівецька обл., село Корчівці, с.Корчівці,вул.О.Кобилянської,8
Контактна особа: Унгуряну Діана Григорівна
+380373424772
sil_radakorcivci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 01:12
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 01:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2021 01:17
Очікувана вартість: 8 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,16%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
За отримання господарські та канцелярський товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60426, Україна, Чернівецька область, с.Корчівці, Глибоцький ройон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 01:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 01:13
29 01 001.jpg
20 липня 2020 01:13
29 02 001.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля
Дата подання: 23 липня 2020 01:15
Щось не дуже зрозуміло. Період уточнень по 31.07.2020 01:17. Період подачі пропозицій Очікується з 31-07-2020, 01:17 по 20-07-2021, 01:17 Переліку товарів немає, і вже прікріплений договір. Як це зрозуміти?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій