Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993322 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34 |
Контактна особа: |
Чокой Назарій Валерійович +380342533791 mkl1ivfr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2020 12:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 липня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 липня 2020 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000014 ● ad88c1ab0e5a480f93e089760fde8cd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.07.2021
№ 445
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.07.2021 № 445
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-07-19-000019-c 19.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою в Івано-Франківській області щодо встановлення порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу інформуємо, про неможливість відміни Замовником торгів, у зв’язку із виконаними зобов’язаннями згідно укладеного Договору з учасником ТОВ «БАДМ-Б» в частині здійснення оплати грошових коштів на поточний рахунок за поставлену партію товару. Під час моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою в Івано-Франківській області Уповноваженою особою було виявлено технічну помилку в частині невідображення на веб-порталі Уповноваженого органу підписаного Договору про закупівлю товару від 30.07.2020 року № 332 між Учасником ТОВ «БАДМ-Б» та Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №1» Івано-Франківської міської ради. На виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо усунення виявлених порушень, здійснено заходи шляхом оприлюднення укладеного Договору за проведеними переговорами з учасником ТОВ «БАДМ-Б» 23.07.2021 року.
2021-07-23 14:33:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
389 069,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2020 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 13:53
|
Додаткова угода 1 до Договору 332.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 13:37
|
Договір 332.pdf | укладений |
23 липня 2021 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали Додаткову угоду у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 332 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |