Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон в ДНЗ №71
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-18-000070-c b26b64296fab4f72ab7b1bd0e6364cd1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 08:30
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:46
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт по заміні вікон в ДНЗ №71
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Індустральний, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 100 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проектно-кошторисна документацыя
Дата подання: 20 липня 2020 09:05
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:08
Закупівля Опис: Доброго дня! З тексту повідомлення не зовсім зрозуміло: 1. чи є в наявності проектно-кошторисна документація, якої потрібно дотримуватись? Чи її необхідно виготовити переможцю? 2. Якщо вона є - де можна ознайомитись? 3. Креслення віконних блоків необхідно погоджувати на етапі надання пропозицій?
Відповідь: Доброго дня.
Згідно з умовами спрощеної процедури закупівлі її предметом є поточний ремонт по заміні вікон, а не капітальний, підготовка та затвердження проектно-кошторисної документації в даному випадку нормами чинного законодавства не передбачена.
В умовах спрощеної закупівлі не міститься вимог щодо погодження креслень віконних блоків.
підтверджуючі документи
Дата подання: 20 липня 2020 17:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 18:08
Вітаю. Наявність необхідної кількості працівників необхідно підтвердити лише довідкою?
Відповідь: Наявність необхідної кількості працівників які відповідають вимогам умов спрощеної закупівлі має бути підтверджена документально (штатний розпис або трудові книжки або трудові договори тощо).
розрахунки та креслення
Дата подання: 21 липня 2020 08:38
Дата відповіді: 21 липня 2020 21:01
Доброго дня! Не зрозуміло, що означає додатково учасник надає розрахунки та креслення з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем та завода-виробника ПВХ виробів? Більшість виробників та заводів-виробників знаходять за межами міста в інших областях! Достатньо буде сканкопіїї таких документів на етапі аукціону? Якщо ні, то чи не буде це дискримінаційним порушенням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо
проектно-кошторисна документацыя
Дата подання: 21 липня 2020 14:52
Дата відповіді: 21 липня 2020 21:02
що означає вимога при проектуванні місць примикань віконних блоків слід.....? це означає що треба надати якісь технічні рішення за підписом проектувальника?
Відповідь: Вимог про надання таких рішень замовнику в умовах закупівлі не встановлено.
ліцензія
Дата подання: 22 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 22 липня 2020 14:54
Вітаю. Серед вимог є надання ліцензії та інших дозволів! Але відповідно до вимог закону "Про ліцензування певних видів...." роботи з виготовлення вікон та їх встановлення не потребують такої ліцензії чи дозволів! Достатньо буд про це зазначити/підтвердити довідкою в довільній формі?
Відповідь: Ненадання документів, які не передбачені нормами чинного законодавства для певних видів суб'єктів господарювання, не може бути підставою для відхилення поданої пропозиції, при цьому в складі пропозиції має міститись обгрунтування відсутності документа з обов'язковим посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 145 800,00
UAH з ПДВ
136 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП 146 850,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:11
Електронний підпис
24 липня 2020 17:32
Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 17:32
Довідка виробника.pdf
24 липня 2020 17:32
Підтвердження МТБ.rar
24 липня 2020 17:32
Дозвільні документи.rar
24 липня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:32
Уставні.rar
24 липня 2020 17:32
Статичні розрахунки.pdf
24 липня 2020 17:32
Довідка з МТБ .pdf
24 липня 2020 17:32
Штатний розпис 2020.pdf
24 липня 2020 17:32
Довідка про досвід.pdf
24 липня 2020 17:32
кошторис71сад.rar
24 липня 2020 17:32
проект договору.pdf
24 липня 2020 17:32
Накази.rar

Публічні документи

26 липня 2020 09:28
Електронний підпис
26 липня 2020 09:26
Сертифікати.pdf
26 липня 2020 09:26
Договір.pdf
26 липня 2020 09:26
Додаток 3.zip
26 липня 2020 09:26
Додаток 2.zip
26 липня 2020 09:26
Додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ АГРО БУД ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 136 999,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:01

Документи

31 липня 2020 12:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
136 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 12:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 20:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:25
ДУ № 1 дог № 108-П_сп (30.12.2020) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:25
договір № 108-П_сп від 06.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.4, розділ 10 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-П/сп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 833,17 UAH)