Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення кошторисної документації по обєктах, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації, що мала місце на території Верховинської селищної ради Верховинського району у червні 2020року
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-07-17-006111-b 5faf91d1bff848be8f3101848bf2fabb
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваночко Наталія Василівна

+380343221148 verhnat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верховинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04357294
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, Івано-Франківська обл.,смт.Верховина, вул.Івана Франка,3
Контактна особа: Іваночко Наталія Василівна
+380343221148
verhnat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 15000UAH без ПДВ
Виготовлення кошторисної документації по обєктах, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації, що мала місце на території Верховинської селищної ради Верховинського району у червні 2020року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78700, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, вулиця І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

17 липня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМП Обрій
#13643998
Переможець 15 000,00
UAH
17 липня 2020 17:55

Документи

17 липня 2020 17:54
Електронний підпис
17 липня 2020 17:54
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 липня 2020 18:12
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Повернено договір на доопрацювання, оскільки були не вказані дані щодо місцезнаходження підрядника
Документи:
17 липня 2020 18:12
Електронний підпис
17 липня 2020 18:11
протокол