Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)
Очікувана вартість
5 732 754,00 UAH
UA-2020-07-17-005862-b 53827258cf694b07a2330129027027c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:48
Очікувана вартість: 5 732 754,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16133, Україна, Чернігівська область, Сосницький район, міст через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 16:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Міст Киріївка.docx
17 липня 2020 16:59
Схеми Міст Киріївка.rar
17 липня 2020 16:59
ТЗ Міст Киріївка.docx
17 липня 2020 16:59
ТД Міст Киріївка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000031 ● c24e30f4f0c84489af2db32b4a7795c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2020-07-17-005862-b 17.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-30 13:03:21

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-17-005862-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. На підставі чого Замовником Додатковою угодою № 5 від 24.12.2020 року змінено ціну договору?
2. На підставі чого внесено зміни до видів та об’ємів робіт, які відображені в Додатку 1 до додаткової угоди № 5 від 24.12.2020 року до укладеного договору підряду № 54 від 21.08.2020?
3. Чому в «Плані фінансування будівництва» до Додаткової угоди № 5 від 24.12.2020 до Договору підряду від 21.08.2020 №54 про закупівлю робіт за державні кошти «Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» передбачено фінансування з обласного бюджету 5445,99919 тис.грн, тоді як ціна додаткової угоди № 5 договору підряду від 21.08.2020 №54 становить 5454, 52486 тис. грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:11:18

Пояснення

Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-17-005862-b: «Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)» на отримання інформації та повідомляє про наступне.
Щодо зміни ціни договору.
Додатковою угодою від 24.12.2020 №5 до Договору від 21.08.2020 №54 (далі – Договір) зменшено ціну Договору у зв’язку з тим, що під час виконання робіт було виявлено відсутність необхідності виконання деяких видів робіт, що були передбачені проєктною документацією. Таке рішення оформлене актами на додаткові роботи, що були визначені комісійно за участю представників замовника, підрядника та проєктної організації.
Щодо зміни видів та об’ємів робіт.
Додатковою угодою від 24.12.2020 №5 до Договору було змінено види та об’єми робіт, у зв’язку з тим, що під час фактичного виконання робіт було виявлено необхідність виконання додаткових робіт, які не були передбачені затвердженою проєктною документацією, що підтверджується актами на додаткові роботи. Роботи виконані в межах кошторисної вартості та договірної ціни.
Щодо фінансування об’єкта будівництва.
Відповідно до змін, внесених додатковою угодою від 24.12.2020 №5 до Договору, вартість Договору становить 5454,52486 тис. грн, в т.ч. вартість зворотніх сум, що не підлягають оплаті – 8,52567 тис. гривень. У «Плані фінансування будівництва» до додаткової угоди від 24.12.2020 №5 відображено обсяг фінансування об’єкта будівництва за рахунок коштів обласного бюджету – 5445,99919 тис. грн, за вирахуванням зворотніх сум, що не підлягають оплаті.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-17-005862-b: «Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі – Кудрівка - Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)» було встановлено порушення вимог п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації міститься інформація про забезпечення виконання договору. Так, за змістом даного пункту передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При цьому, у Додатку 6 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації пунктом 11.17.2 передбачено, що «Забезпечення виконання договору, надане Виконавцем у вигляді завдатку, не повертається Виконавцю в разі порушення ним своїх зобов’язань за цим Договором.». Таким чином, у діях Замовника відсутнє порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону при проведенні процедури закупівлі UA-2020-07-17-005862-b: «Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі – Кудрівка - Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»)».

2021-01-21 17:38:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МД-ГРУП" 5 524 017,60
UAH з ПДВ
5 437 917,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 5 670 460,58
UAH з ПДВ
5 466 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 704 518,00
UAH з ПДВ
5 704 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:48
скани 01.081.rar
01 серпня 2020 16:48
9. Пропозиція.pdf
01 серпня 2020 16:48
скани папка.rar
01 серпня 2020 16:48
30 Розрахунок ДЦ.rar
01 серпня 2020 16:48
скани папка 1.rar
01 серпня 2020 16:48
29 1101_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:56
Протокол.PDF
10 серпня 2020 08:56
п3 ст. 17.PDF
10 серпня 2020 08:56
п.8 ст 17.PDF
10 серпня 2020 08:56
ст. 17.PDF
10 серпня 2020 08:56
п.12 ст 17.PDF
10 серпня 2020 08:56
п.2 ст 17.PDF
05 серпня 2020 17:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:42
МВС ВІД 23.07.zip
31 липня 2020 16:39
Електронний підпис
31 липня 2020 16:36
ПРАЙСИ.pdf
31 липня 2020 16:36
42.imd
31 липня 2020 16:36
ДЦ 1.pdf
31 липня 2020 16:36
ДЦ.pdf
31 липня 2020 16:36
КВАЛ. ОБЛАДНАННЯ 1.pdf
31 липня 2020 16:36
Кваліфікація 1.pdf
31 липня 2020 16:36
КВАЛІФ. ОБЛАДНАННЯ 2.pdf
31 липня 2020 16:36
КВАЛІФ. ОБЛАДНАННЯ 3.pdf
31 липня 2020 16:36
Кваліфікація досвід.pdf
31 липня 2020 16:36
ТП.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:39
КП Киріївка.rar
01 серпня 2020 13:39
власні розрахунки.rar
01 серпня 2020 13:39
КД дод8 Киріївка.rar
01 серпня 2020 13:39
про достовірність.PDF
01 серпня 2020 13:39
про роботи без авансу.PDF
01 серпня 2020 13:39
дод8 Киріївка.PDF
01 серпня 2020 13:39
про захмист довкілля.PDF
01 серпня 2020 13:39
графік Киріївка.PDF
01 серпня 2020 13:39
лист-згода.PDF
01 серпня 2020 13:39
ст. 17.PDF
01 серпня 2020 13:39
аналогічний договір.rar
01 серпня 2020 13:39
про власну базу.rar
01 серпня 2020 13:39
МТ база.rar
01 серпня 2020 13:39
ТП Киріївка.PDF
01 серпня 2020 13:39
дозвільні документи.rar
01 серпня 2020 13:39
Статут 2020.rar
01 серпня 2020 13:39
щодо права підпису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "МД-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МД-ГРУП"
#31865764
Відхилено 5 437 917,60
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Переможець 5 466 588,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
5 466 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 11:52
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 11:34
Додаток 1.pdf зміни до договору
04 травня 2023 11:32
54_14.pdf зміни до договору
04 травня 2023 11:32
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 16:29
54_13 Додаток 2.pdf зміни до договору
20 березня 2023 16:28
54_13 Додаток 1.pdf зміни до договору
20 березня 2023 16:28
54_13.pdf зміни до договору
20 березня 2023 16:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 16:46
54_12.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
27 червня 2022 17:13
54_11.pdf зміни до договору
27 червня 2022 17:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:12
54_10 Додаток 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:46
54_10 Додаток 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:46
54_10.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 09:23
54_9.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 15:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 10:39
54_8.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:04
54_7.PDF зміни до договору
31 травня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 18:22
Додаток 4 2021.pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:43
Додаток 3 2020.pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:43
Додаток 2 2020-2021.pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:43
Додаток 1_2020-2021.PDF зміни до договору
07 травня 2021 09:43
54_6.PDF зміни до договору
07 травня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:34
Додаток 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:24
Додаток 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:24
Додаток 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:24
Додаток 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:24
54_5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:02
54_4.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:25
54_3.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:51
54_2.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:11
54_1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:45
Додатки укладений
21 серпня 2020 11:42
54 укладений
21 серпня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу та календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, уточнення вартості робіт у 2020 році та продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірних цін на 2020-2021 роки та на 2020 рік. Уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зменшення обсягу закупівлі та ціни договору, уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та уточнення реквізитів Замовника та Виконавця
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, ціни Договору та розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт мосту через струмок на автомобільній дорозі місцевого значення О251804 Чорнотичі-Кудрівка-Лозова, км 15+961, біля с. Киріївка (ДК 021:2015 - 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.) 1 роб 5 148 701,34
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 140 175,67
UAH (в тому числі ПДВ 856 695,94 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч.1 статті 651 та статті 652 Цивільного кодексу України, та пункту 11.18 Договору від 21.08.2020 № 54