Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розроблення робочого проекту капітального ремонту мостового переходу через р.Уж на км 132+938 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 640 000,00 UAH
UA-2020-07-17-005252-c 278c8079812a456aa05db0642aba5c1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:16
Очікувана вартість: 1 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розроблення робочого проекту капітального ремонту мостового переходу через р.Уж на км 132+938 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 22 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 24 липня 2020 09:32
За підпунктом 5.2.3 пункту 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду, накази про сумісництво ...». Згідно чинного законодавства України – Залежно від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене ст.43 Конституції України, може знайти своє відображення у двох видах: у формі трудового договору (далі – ТД), шо виникає після укладання ТД між роботодавцем і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (далі КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (далі – ЦПД), що виникає після укладання ЦПД між заковником та виконавцем та регулються Цивільним Кодексом України (далі – ЦКУ). Згідно ЦКУ при укладанні цивільно-правового договору не виникають трудові відносини, на які поширюється трудове законодаввтсво, тобто виконавець не входить до штату, трудова книжка та наказ на призначення не заповнюється. Питання: Чи вважається цивільно-правовий договір (договір підряду на надання послуг) з виконавцем робіт як підтверження наявності працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.

На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 4 до тендерної документації), необхідно, у складі пропозиції, надати накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності) та зазначені в тендерній документації кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури.
Відповідно до умов тендерної документації працівники Учасника, яких він зазначає в Довідці (Додаток № 4 до тендерної документації) обов’язково повинні бути штатними працівниками підприємства, або прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств, що передбачає наявність документально оформлених правовідносин між Учасником, як роботодавцем та працівником.
Згідно з ст. 626 Цивільного Кодексу України, цивільно-правовий договір (далі - ЦПД) — це угода між організацією і громадянином на виконання ним певної роботи, предметом якої є надання певного результату праці. Зазначене регламентує, що ЦПД укладаються на конкретну, вже визначену по видам, обсягам і вартості роботу (послугу) з окремим цільовим результатом і не можуть мати умовний, здогадний характер.
Формами ЦПД є договір підряду, договір про надання послуг тощо. За цивільно-правовими договорами одна сторона зобов`язується, на свій ризик, виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Таким чином, цивільно-правовий договір (договір підряду на надання послуг) з виконавцем робіт не буде вважатись підтвердженням наявності працівників в розумінні вимог тендерної документації і чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-005252-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 липня 2020 10:39
Про надання технічного звіту з обстеження споруди
Для оцінки обсягу проектних робіт просимо надати технічний звіт з обстеження споруди відповідно до ДБН В.2.3-6-2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування (п. 4.2.1, Табл. 4.1.)
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 15:28
Внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 1 475 000,00
UAH з ПДВ
1 466 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЛБЕК" 1 476 000,00
UAH з ПДВ
1 467 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:54
Сертифікат ISO.pdf
06 серпня 2020 16:54
ДПІ.pdf
06 серпня 2020 16:54
Довідки переможця.pdf
06 серпня 2020 16:54
Dovidka_20206609610070804946.pdf.p7s
06 серпня 2020 16:54
Dovidka_20206609610070804946.pdf
05 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:11
Аналогічний договір.pdf
05 серпня 2020 11:11
Лист - роз'яснення.pdf
29 липня 2020 13:33
Електронний підпис
29 липня 2020 13:29
Технічне завдання.pdf
29 липня 2020 13:29
Статут.pdf
29 липня 2020 13:29
Проект договору.pdf
29 липня 2020 13:29
Наявність мтб.pdf
29 липня 2020 13:29
Листи орендодавців.pdf
29 липня 2020 13:29
Гарантійний лист.pdf
29 липня 2020 13:29
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 13:29
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:09
кваліфиіація.rar
01 серпня 2020 15:09
договір аналог.zip
01 серпня 2020 15:09
договор с инжинером.rar
01 серпня 2020 15:09
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

ТОВ "ВАЛБЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Переможець 1 466 800,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:47

Вимога про усунення невідповідностей

Не дотримано в повному обсязі вимоги абз. 8 п. 5.2.1 ч. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: при документальному підтвердженні досвіду виконання аналогічного (х) договору (ів), в наданих документах виконаних проектних робіт і державної експертизи вказані мости і шляхопроводи, але - в тому числі, без чіткого виділення обсягів робіт по мостам і шляхопроводам. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. Надати лист-роз’яснення, який саме обсяг проектних робіт був виконаний по мостовим спорудам у складі Договорів № 6158-17 від 17.11.2017р. та № 20 від 12.07.2018р. 2. Надати ще один договір на виготовлення/розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на капітальний ремонт, реконструкцію чи будівництво окремо визначених мостових споруд.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
1 466 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 08:40
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 10:38
ДУ № 2 від 01.02.2021 р. до договору від 20.08.2020 р. № 627-20 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 10:38
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:02
Договір від 20.08.2020р. № 627-20 Част. ІІ.pdf укладений
20 серпня 2020 16:00
Договір від 20.08.2020р. № 627-20 Част. І.pdf укладений
20 серпня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3, п. 12.3 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п. 5.1 та п. 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » грудня 2021 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 627-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 466 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 244 466,67 UAH)