Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ПМЦФЗН «Спорт для всіх» Покровської міської ради (підвальне приміщення) розташованого за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Южний, 10
Очікувана вартість
4 123 580,40 UAH
UA-2020-07-17-003391-b b4c06c555ca74d108a90281847a016fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Єншин

+380500508537 sport@pokrovsk-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41966404
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, площа Шибанкова, 13
Контактна особа: Ігор Єншин
+380500508537
sport@pokrovsk-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 11:04
Очікувана вартість: 4 123 580,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 617,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ПМЦФЗН «Спорт для всіх» Покровської міської ради (підвальне приміщення) розташованого за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Южний, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, м-н Южний, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020  —  25 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником, протягом 100 (сто) банківських днів при наявності бюджетного асигнування, з моменту підписання Сторонами Акту КБ-2в, Довідки КБ-3 за проміжними етапами Робіт та отримання рахунку від Підрядника Пiсляоплата 100 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Восток-Стройторг" 4 123 578,87
UAH з ПДВ
4 123 578,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:52
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:52
4. Ліцензія, дозвіл, ОТ.pdf
04 серпня 2020 09:52
Пожежна безпека Орел.PDF
04 серпня 2020 09:52
Додаток 2 п.9 перс.дані.PDF
04 серпня 2020 09:52
Додаток 2 п.6 Статут.PDF
04 серпня 2020 09:52
Додаток 2 п.3 паспорт.PDF
04 серпня 2020 09:51
Додаток 2 п.12 Стаття 17.PDF
04 серпня 2020 09:51
Додаток 2 п.10 Довкілля.PDF
04 серпня 2020 09:51
Додаток 5.PDF
04 серпня 2020 09:51
Спорт -3400.rar
04 серпня 2020 09:51
Інше.PDF
04 серпня 2020 09:51
Dovidka_20191547480440962705.pdf.p7s
04 серпня 2020 09:51
Dovidka_20191547480440962705.pdf
04 серпня 2020 09:51
DOVIDKA OREL_PODATOK.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 08:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:49
Кошторис 5.pdf
12 серпня 2020 18:49
Кошторис 4.pdf
12 серпня 2020 18:49
Кошторис 3.pdf
12 серпня 2020 18:48
Кошторис 2.pdf
12 серпня 2020 18:48
Кошторис 1.pdf
12 серпня 2020 18:48
Кошторис (АВК).zip
12 серпня 2020 18:48
Довідки до кошторису.pdf
03 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 15.jpg
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 14.png
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 13.jpg
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 12.png
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 11.JPG
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 10.PDF
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 9.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 8.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 7.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 6.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 5.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 4.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 3.pdf
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 2.JPG
03 серпня 2020 14:19
Сертифікат 1.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис 5.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис 4.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис 3.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис 2.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис 1.pdf
03 серпня 2020 14:19
30. Кошторис (АВК).zip
03 серпня 2020 14:19
15. Копія сертифікату ISO.pdf
03 серпня 2020 14:19
3. Договора оренди.pdf
03 серпня 2020 14:19
2.5. Копія статуту.pdf
03 серпня 2020 14:19
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "Восток-Стройторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2053315317
Відхилено 3 400 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 15:20
ТОВ "Восток-Стройторг"
#37735995
Переможець 4 123 578,87
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:50

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Відсутність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не менше одного оригінала відгуків від замовника про виконання договору з додаванням засвідчених учасником копій відповідного Акту виконаних робіт. (аналогічний договір може бути наданий без додатків до нього). Відгук повинен бути складений на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. - Відсутність копій документів, які свідчать про якість обладнання, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо); - Відсутній лист щодо ознайомлення з обсягами визначених робіт з метою коректного розрахунку кошторисної документації (локального кошторису тощо) для процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ПМЦФЗН «Спорт для всіх» Покровської міської ради (підвальне приміщення) розташованого за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Южний, 10» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (подається на фірмовому бланку). - Невідповідність інформації в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-1-2, Форма №2, 47_ДЦ_ЛС2_2-1-2, а саме не відповідність кількості устаткування: Лава регульована мобільна кількість 4 шт. (заявлено 1 шт.), Лава Скотта – 4 шт.(заявлено 1 шт.); - Невідповідність інформації в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-1-3, Форма №2, 47_ДЦ_ЛС2_2-1-3, а саме не відповідність в колонці №4 Одиниця виміру – комплекти (заявлено шт.). 2. Посилання на вимогу (вимоги)тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток № 2до Тендерної документації. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. ІІ. Перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - Додаток № 2 до Тендерної документації. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавство. І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону та інші документи. Пункт №8. - Додаток № 2 до Тендерної документації. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавство. І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону та інші документи. Пункт №13. - Додаток до обсягу робіт по капремонту. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен додати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - - документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не менше одного оригінала відгуків від замовника про виконання договору з додаванням засвідчених учасником копій відповідного Акту виконаних робіт. (аналогічний договір може бути наданий без додатків до нього). Відгук повинен бути складений на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень; - копії документів, які свідчать про якість обладнання, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо); - лист щодо ознайомлення з обсягами визначених робіт з метою коректного розрахунку кошторисної документації (локального кошторису тощо) для процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ПМЦФЗН «Спорт для всіх» Покровської міської ради (підвальне приміщення) розташованого за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Южний, 10» (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (подається на фірмовому бланку); - Виправлений локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-1-2, Форма №2, 47_ДЦ_ЛС2_2-1-2; - Виправлений локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-1-3, Форма №2, 47_ДЦ_ЛС2_2-1-3.

Документи

10 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Восток-Стройторг"
#37735995
4 123 578,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 15:47
Додаткова угода №12.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 10:43
Д.у.№11від09.08.2021.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 10:47
Д.у.№10від29.07.2021.pdf зміни до договору
29 липня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 10:15
Д.у.№9.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 13:24
Д.у.№8від13.04.2021.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:39
Доп. уг. 7 від31.03.21 №65.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 10:28
Д.у.№6від23.03.2021.pdf зміни до договору
23 березня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:09
Д.у.№5від15.03.2021.pdf зміни до договору
15 березня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:17
Доп.угод. №4 від 23.12.2020.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:03
Д.у.№3від25.11.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:18
Д.у.№2від18.09.2020.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 09:16
Д.у.№1від11.09.20.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:05
Договірна ціна.pdf укладений
28 серпня 2020 14:04
Дог. 65 від 28.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено розділ 2"Ціна договору і порядок розрахунків" у новій редакції Викладено розділ 15 "Реквізити сторін" у новій редакції Викладено Додатки №3, 4 до договору підряду №65 від 28.08.2020 р. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп. 3 п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно протоколу №135 від 17.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп. 3 п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно протоколу №179 від 25.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю, викласти п.3.4. розділу 3 "Термін виконання робіт "договору підряду №65 від 28.08.2020 р. у новій редакції; 3.4. Виконання робіт: початок-закінчення- з 02.09.2020року- 31.03.2021року включно. У зв'язку із закінченням бюджетного року викласти п.3.4. розділу 3 "Термін виконання робіт" договору підряду №65 від 28.08.2020 р. у новій редакції: "12.1. Цей договір набирає чинності з дати його укладання (підписання та скріплення печатками) належним чином уповноваженими предствниками обох сторін і Діє до 31.12.2021 року, в частині фінансових зобов'язань до повного їх виконання." Всі умови зазначеного Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 2.2. розділу 2 "Ціна договору і порядок розрахунків" та Розділ 15 "Реквізити сторін" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.4 розділу 3 "Термін виконання робіт", розділ 15 "Реквізити сторін" та Додаток №4 до договору підряду №65 від 28.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1)Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2)Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп.5 п.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п. 3.4. розділу 3 "Термін виконання робіт" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п. 2.1. розділу 2 "Ціна договору і порядок розрахунків", п. 2.2. розділу 2 "Ціна договору і порядок розрахунків", п. 3.4. розділу 3 "Термін виконання робіт", Додаток № 1, 2, 3, 4 до договору підряду №65 від 28.08.2020 року у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою, викласти Додаток №4 до договору підряду №65 від 28.08.2020 р. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою-додатки в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 123 578,87
UAH (в тому числі ПДВ 687 263,14 UAH)