Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень НУШ та внутрішніх інженерних мереж в школі № 168 за адресою: вул. Озерна, 2 міста Києва)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-07-17-003225-c d076cdebff26428e92d848b46538498a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


2 лота: 1 лот – код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт приміщень НУШ в школі № 168 за адресою: вул. Озерна, 2 міста Києва) 2 лот – код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт внутрішніх інженерних мереж в школі № 168 за адресою: вул. Озерна, 2 міста Києва). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Київ, вул. Озерна, 2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 жовтня 2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

29 липня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:08
Перелік змін від 29.07.2020.docx
29 липня 2020 17:08
ТД поточний ремонт оновлено від 29.07.20.docx
29 липня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:08
Перелік змін від 29.07.2020.docx
29 липня 2020 17:08
ТД поточний ремонт оновлено від 29.07.20.docx
17 липня 2020 12:04
ТД поточний ремонт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000021 ● 6457ad0c395f45f79b5cee0c3be0bd1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

09.10.2020 № 207

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-17-003225-c, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт приміщень НУШ в школі № 168 за адресою: вул. Озерна, 2 міста Києва)
Опис предмету закупівлі:
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Київ, вул. Озерна, 2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 жовтня 2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 07 серпня 2020 12:45
Закінчення: 07 серпня 2020 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН А.2.2-3:2014, поточний ремонт приміщень НУШ в школі № 168 за адресою: вул. Озерна, 2 міста Києва)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАКРОС 498 605,00
UAH з ПДВ
498 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМБУДСЕРВІС" 499 640,00
UAH з ПДВ
499 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:28
довідка мвс
13 серпня 2020 09:28
ст.17 Відсутність підстав
06 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:50
Статут Накрос.pdf
06 серпня 2020 10:50
Сертифікат свідоцтво.pdf
06 серпня 2020 10:50
НАКРОС ОП 2020.pdf
06 серпня 2020 10:50
Документ_05.07.ЄДР_1006858518.zip
06 серпня 2020 10:50
Відгук 405 ПР.pdf
06 серпня 2020 10:49
Витяг єд.податок .pdf
06 серпня 2020 10:49
Адмін.ЗВВ 2019.pdf
06 серпня 2020 10:49
1М Баланс 2019.pdf
06 серпня 2020 10:49
Лист згода.pdf
06 серпня 2020 10:49
Довідка банк рахунок.pdf
06 серпня 2020 10:49
168.1 Календ графік.pdf
06 серпня 2020 10:49
1681 Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 10:49
1681 Кошториси .pdf
06 серпня 2020 10:49
Накрос 4 ОПП оригінал .pdf
06 серпня 2020 10:49
168.1 Пропозиція.Договір.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 07:49
Електронний підпис
06 серпня 2020 07:47
Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 07:47
Пояснювальна записка.pdf
06 серпня 2020 07:47
Локальний кошторис.pdf
06 серпня 2020 07:47
Копія Статуту.pdf
06 серпня 2020 07:47
Копія ліцензії.pdf
06 серпня 2020 07:47
Зведений кошторис.pdf
06 серпня 2020 07:47
Договірна ціна.pdf
06 серпня 2020 07:47
Довіреність.pdf
06 серпня 2020 07:47
Відомість матеріалів.pdf
06 серпня 2020 07:47
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАКРОС

ПП "РЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НАКРОС
#33782926
Переможець 498 605,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАКРОС
#33782926
498 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:01
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:11
230-ПР.pdf укладений
27 серпня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 230-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 496 169,00
UAH