Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накладка полозу струмоприймача
Overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current
Очікувана вартість
9 392 500,00 UAH
UA-2020-07-17-002712-c 8ab1a18c13384138903e04895109454c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 12:04
Очікувана вартість: 9 392 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 17 липня 2020 11:09
Enquiries until: 07 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 9 392 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 93 925 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
578 шт.
Накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електро рухомого складу постійного та зміного струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
289 шт.
Накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електро рухомого складу постійного та зміного струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000005 ● 4871e14d69f74d53a2bba96d387f27bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.12.2020 № 260
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-07-17-002712-c 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:53:19

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», очікуваною вартістю 9 392 500,00грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-002712-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 22.09.2020 № Л/НХ-20387/НЮ відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ "КІН" за результатами електронного аукціону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення щодо висновку Держаудитслужби

2021-01-29 17:36:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник готує оскарження висновку
Дата публікації: 08 лютого 2021

Документи:

08 лютого 2021 15:54
Електронний підпис
08 лютого 2021 15:53
Опис.jpg
08 лютого 2021 15:53
Список.jpg
08 лютого 2021 15:53
Позовна заява до аудит ТОВ КІН накладка.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-17-002712-c8ab1a18c13384138903e04895109454c
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:14
6_775_Модул_ний_статут.pdf
14 серпня 2020 20:14
46_815_Субпідрядник.pdf
14 серпня 2020 20:14
45_814_Бенефіціар.pdf
14 серпня 2020 20:14
35_804_довідка Резидент.pdf
14 серпня 2020 20:14
30_799_Довідка щодо ціни.pdf
14 серпня 2020 20:14
27_796_Про санкції.pdf
14 серпня 2020 20:14
26_795_Единий податок.pdf
14 серпня 2020 20:14
19_788_Оцiнка_в_Украiнi.pdf
14 серпня 2020 20:14
18_787_Оцiнка_в_Украiнi.pdf
14 серпня 2020 20:14
17_786_Ст 17_відповідно ДТ.pdf
14 серпня 2020 20:14
16_785_Ст 17_відповідно ДТ.pdf
14 серпня 2020 20:14
89_Акт МВК 2016_08_15_Копия.pdf
14 серпня 2020 20:14
87_АКТ_МВК_28.04.2017_Копія.pdf
14 серпня 2020 20:14
61_Патент_114052.pdf
14 серпня 2020 20:14
60_Патент_56743-1.pdf
14 серпня 2020 20:14
59_Патент_50371-1.pdf
14 серпня 2020 20:14
58_Патент_81237.pdf
14 серпня 2020 20:14
57_Патент_61751.pdf
14 серпня 2020 20:14
21_790_техничний опис.pdf
14 серпня 2020 20:14
10_779_Данні про товар_Д8_.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" #19337742

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 16:48
Лист Сертифікація.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка щодо ціни.pdf
15 серпня 2020 16:48
Дані про товар.pdf
15 серпня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2020 16:48
Опис.pdf
15 серпня 2020 16:48
Договір оренди МТБ.pdf
15 серпня 2020 16:48
Договір аналог.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка про МТБ.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка 4 ОПП 2014.pdf
15 серпня 2020 16:48
Відомості про юрособу.pdf
15 серпня 2020 16:48
Витяг ПДВ 2014.pdf
15 серпня 2020 16:48
Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2020 16:48
ТУ НПС.pdf
15 серпня 2020 16:48
Технічна специфікація.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент на винахід.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент на винахід 2.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 81237.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 61751.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 114052.pdf
15 серпня 2020 16:48
Отчёт Накладки.pdf
15 серпня 2020 16:48
Карта продукції.pdf
15 серпня 2020 16:48
АКТ МВК 28.04.2017-укр.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт МВК 2016_08_15 укр..pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт Киев Пасс 29_09_17.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт експл накладок.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт експл накладок 2.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт випроб по РОМАНІТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" 9 305 800,00
UAH
9 211 875,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" 9 392 500,00
UAH
9 272 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:14
6_775_Модул_ний_статут.pdf
14 серпня 2020 20:14
46_815_Субпідрядник.pdf
14 серпня 2020 20:14
45_814_Бенефіціар.pdf
14 серпня 2020 20:14
35_804_довідка Резидент.pdf
14 серпня 2020 20:14
30_799_Довідка щодо ціни.pdf
14 серпня 2020 20:14
27_796_Про санкції.pdf
14 серпня 2020 20:14
26_795_Единий податок.pdf
14 серпня 2020 20:14
19_788_Оцiнка_в_Украiнi.pdf
14 серпня 2020 20:14
18_787_Оцiнка_в_Украiнi.pdf
14 серпня 2020 20:14
17_786_Ст 17_відповідно ДТ.pdf
14 серпня 2020 20:14
16_785_Ст 17_відповідно ДТ.pdf
14 серпня 2020 20:14
89_Акт МВК 2016_08_15_Копия.pdf
14 серпня 2020 20:14
87_АКТ_МВК_28.04.2017_Копія.pdf
14 серпня 2020 20:14
61_Патент_114052.pdf
14 серпня 2020 20:14
60_Патент_56743-1.pdf
14 серпня 2020 20:14
59_Патент_50371-1.pdf
14 серпня 2020 20:14
58_Патент_81237.pdf
14 серпня 2020 20:14
57_Патент_61751.pdf
14 серпня 2020 20:14
21_790_техничний опис.pdf
14 серпня 2020 20:14
10_779_Данні про товар_Д8_.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 16:48
Лист Сертифікація.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка щодо ціни.pdf
15 серпня 2020 16:48
Дані про товар.pdf
15 серпня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2020 16:48
Опис.pdf
15 серпня 2020 16:48
Договір оренди МТБ.pdf
15 серпня 2020 16:48
Договір аналог.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка про МТБ.pdf
15 серпня 2020 16:48
Довідка 4 ОПП 2014.pdf
15 серпня 2020 16:48
Відомості про юрособу.pdf
15 серпня 2020 16:48
Витяг ПДВ 2014.pdf
15 серпня 2020 16:48
Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2020 16:48
ТУ НПС.pdf
15 серпня 2020 16:48
Технічна специфікація.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент на винахід.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент на винахід 2.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 81237.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 61751.pdf
15 серпня 2020 16:48
Патент 114052.pdf
15 серпня 2020 16:48
Отчёт Накладки.pdf
15 серпня 2020 16:48
Карта продукції.pdf
15 серпня 2020 16:48
АКТ МВК 28.04.2017-укр.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт МВК 2016_08_15 укр..pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт Киев Пасс 29_09_17.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт експл накладок.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт експл накладок 2.pdf
15 серпня 2020 16:48
Акт випроб по РОМАНІТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
Переможець 9 211 875,00
UAH
03 вересня 2020 09:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
9 211 875,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:05
ДУ-1 (4) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:05
1_ДУ-1.pdf укладений
31 грудня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:08
Договір.pdf укладений
23 вересня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20387/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 060 000,00
UAH