Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Проведення авторського нагляду за об'єктом: «Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: пр. Будівельників, 138 у Центральному районі м. Маріуполя»
Очікувана вартість
3 240,00 UAH
UA-2020-07-17-002206-b f56b421e7c624776923c46e4b9913616
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Проведення авторського нагляду за об'єктом: «Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: пр. Будівельників, 138 у Центральному районі м. Маріуполя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Проведення авторського нагляду за об'єктом: «Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: пр. Будівельників, 138 у Центральному районі м. Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Будівельників, 138 у Центральному районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

17 липня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:48
АН договор № 65А-2020.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАМПАД"
#40216507
Переможець 3 240,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:44
АН ДУ № 2 к договору № 65А-2020.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 15:44
Повідомлення про внесення змін АН ДУ № 2 дог. № 65А-2020.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 09:27
АН ДУ № 1 к договору № 65А-2020.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:49
АН договор № 65А-2020.PDF укладений
17 липня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 65А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 540,00 UAH)