Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Літинської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141383 |
Вебсайт: | http://www.ltedu.vn.ua/contact.html |
Місцезнаходження: | 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Героїв Чорнобиля, 15 |
Контактна особа: |
Бовкун Інна Анатоліївна +380688629367 inna.bovkun3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 563 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,18% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електричну енергію протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку- фактури від Постачальника на підставі Акту приймання-передачі підписаного Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 10:47 |
Перелік внесених змін.docx | |
29 липня 2020 10:29 |
Додаток 5.docx | |
29 липня 2020 10:29 |
Додаток 4.docx | |
29 липня 2020 10:29 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_3.docx | |
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_2.docx | |
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_1.doc |
29 липня 2020 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2020 10:47 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
29 липня 2020 10:29 |
Додаток 5.docx
|
|||
29 липня 2020 10:29 |
Додаток 4.docx
|
|||
29 липня 2020 10:29 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_3.docx
|
|||
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_2.docx
|
|||
17 липня 2020 15:43 |
Додаток_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-26-000004 ● b41266f52360402fa30a3b0884494c12
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2020 №70
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.11.2020 №70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-07-17-001661-а 17.07.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 08:33:43
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-17-001661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав укладено додаткову угоду від 27 жовтня 2020 року №1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 26 серпня 2020 року №23-Т, якою збільшено ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-07 12:16:13
відповідь на запит Північного офісу держаудитслужби
відділ освіти Літинської райдержадміністрації повідомляє, що. Договір з ТОВ «ЕНЕРГУМ» про постачання електричної енергії було укладено 26 серпня 2020 року за результатами проведення публічної закупівля (аукціон відбувся 07 серпня 2020 року).
07 вересня 2020 року ТОВ «ЕНЕРГУМ» надіслав нам лист із пропозицією щодо підняття ціни за одиницю товару у зв’язку із коливанням середньозваженої ціни на ринку у бік збільшення на 8,53%, що було обґрунтоване посиланням на сайт ДП «Оператор ринку» а Висновком Торгово-промислової палати щодо коливання ціни на ринку. Відтак, було погоджено зміну тарифу за одиницю товару на 8,53% без збільшення ціни договору з 01.10.2020 року та укладено відповідну додаткову угоду. Таким чином, збільшення ціни товару було здійснено згідно вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
412 160,00
UAH з ПДВ
|
397 824,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС |
416 348,16
UAH з ПДВ
|
398 048,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
417 280,00
UAH з ПДВ
|
407 161,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" |
432 640,00
UAH з ПДВ
|
407 162,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
440 320,00
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
442 880,00
UAH з ПДВ
|
429 126,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК" |
501 760,00
UAH з ПДВ
|
442 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
465 920,00
UAH з ПДВ
|
458 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" |
460 800,00
UAH з ПДВ
|
460 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
463 360,00
UAH з ПДВ
|
463 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Переможець |
397 824,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 14:58
|
Додаткова угода..pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:28
|
Договір | укладений |
26 серпня 2020 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; |
Номер договору про закупівлю: | 23-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |