Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Очікувана вартість
6 880,00 UAH
UA-2020-07-17-001312-a 9cef5d2287144ae790e008866299e8e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Тетяна Володимирівна

+380472716662 bakumns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 26536040
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Контактна особа: Лобода Тетяна Володимирівна
+380472716662
bakumns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60. Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Ціна за одиницю: 86UAH з ПДВ
папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ: МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ. Оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця після отримання товару на підставі наданих накладних, на умовах відстрочки платежу до кінця поточного місяця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 липня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Воропай Микола Михайлович
#1996211459
Переможець 6 880,00
UAH
17 липня 2020 14:39

Документи

17 липня 2020 14:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір А-4 80 шт 86,00
UAH з ПДВ