Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-07-17-000870-c 5850784225384f0880d9da2c67d52c63
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Топчило

+380955218146 slavcrb@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "СЛОВ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991180
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., м. Миколаївка, вул. Миру, 13
Контактна особа: Лариса Топчило
+380955218146
slavcrb@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 09:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 09:26
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52707 одиниця
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м.Миколаївка, вул. Миру, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:43
ОГОЛОШЕННЯ медичні матеріали_зі змінами.doc
17 липня 2020 09:32
ОГОЛОШЕННЯ медичні матеріали.doc
17 липня 2020 09:32
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
17 липня 2020 09:32
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівлі фальсифікатів
Дата подання: 17 липня 2020 12:00
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:37
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників. Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі. Скоріше за все Замовник все ж таки має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного учасника. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також ми не погоджуємося з наступними тезами, а саме: «1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі..» - звісно виробник може дати оцінку учасника про співпрацю з ним, але найкращим доказами надійності в даному контексті можуть бути: фінансові звіти компанії, по яких можна зрозуміти про стан організації; відгуки інших Замовників щодо виконаного Договору, які безпосередньо користувалися послугами даного учасника (Замовники надають оцінку чи повністю було поставлено товар чи ні, був наданий товар, який вони (Замовники) замовляли чи ні, було надано продукцію у визначені терміни чи ні та інші параметри); надаючи Тендерну пропозицію Учасник не повинен бути притягнутим до відповідальності згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, відповідно Замовник може самостійно перевірити всю необхідну інформацію щодо надійності Учасника. Беззаперечною гарантією якості товару можуть виступати: Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань тощо, які видаються на підставі технічної документації, яка є підтвердженням відповідності конкретної продукції вимогам чинних нормативних документів та технічних регламентів на неї. До таких документів відноситься загальний опис виробу, протоколи випробувань продукції, зіставлені на основі проведених з необхідною періодичністю випробувань у акредитованих випробувальних лабораторіях, нормативні документи з зазначеними вимогами до конкретного виду продукції, а також сертифікати відповідності і протоколи випробувань сировини і комплектуючих матеріалів. Дана теза є хибною, адже в тих закупівлях, в яких присутні гарантійні листи від виробників та є продукція, яка виготовляється тільки одним виробником (і відсутні аналоги), по перше, приймає участь невелика кількість учасників (у порівнянні, якщо даний лист буде відсутнім у тендерній документації), по друге, учасник користується даною ситуацією та виходить на повний бюджет і про жодну економію не може йти мова, адже відсутня конкуренція. Офіційне походження товару зазначається у Декларації відповідності, Сертифікаті відповідності, Сертифікаті / Паспорті якості / аналізу та інших подібних документах, які Виробник надає Учаснику. Підтвердженням співпраці між Виробником та Учасником може бути укладений Договір між даними сторонами, що також підводить до висновку, що даний Учасник є надійним партнером, адже має договірні відносини безпосередньо з виробником. Завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник. Також хочемо ще раз зазначити, що такі документи як Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань та ін. не можуть бути виданими на неякісну продукцію, тому формулювання вимоги: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника…» не є доречним, адже документи, які засвідчують якість товару обов’язково надаються при поставці та за вимогою Замовника долучаються в складі Тендерної документації. За надання неякісного товару Учасник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності, тому навряд чи з’являться «бажаючі» надати фальсифіковані медичні матеріали. Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів», адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Розглянувши Ваше звернення від 17.07.2020 року тендерний комітет повідомляє наступне:
Умовами тендерної документації, згідно оголошення UA-2020-07-17-000870-c (Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали) передбачено, в Оголошенні до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ:

У складі своєї пропозиції учасник повинен надати:
Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.

Включаючи вище зазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання гарантійного листа від виробника медичних виробах. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в медичних виробах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
А також, враховуючи вимогу за даною потребою медичних матеріалів для проведення якісного лікування, вимушені проводити відбір учасників з посиленим контролем.
Отже торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за МТВ викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити МТВ і ТД без змін.
З повагою Тендерний комітет.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій