Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
174 137,28 UAH
UA-2020-07-17-000780-a d7bbb1fcd86e455ea092c49ad86fd60b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Земляк Сергій Миколайович
+38 (044) 465-35-52
Горобець Сергій Юрійович
+38 (05549) 7-33-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Zemlyak Sergey Nikolaevich
+38 (044) 465-35-52
Gorobets Sergei Yurievich
+38 (05549) 7-33-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 174 137,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5220 UAH
Publication date: 17 липня 2020 12:06
Enquiries until: 08 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 174 137 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 740 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 18.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
208 шт.
Кільце лабіринтове (воротник) для букс з внутрішнім діам. 250 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Labyrinth ring (collar) for axle boxes with inner diam. 250 mm
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 шт.
Планка стопорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Locking bar
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 шт.
Шайба тарілчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The washer is plate
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
104 шт.
Шайба стопорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Lock washer
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
16 шт.
Клин тягового хомута
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Wedge of a traction collar
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
208 шт.
Кришка оглядова букси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Inspection axle cover
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 18.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:03
Оголошенння (11).doc
17 липня 2020 12:03
ADVERTISEMENT (7).docx
17 липня 2020 12:03
ТД_Запасні частини до пасажирських вагонів (2).doc
17 липня 2020 12:03
Проект Договору (3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання інформації
Дата подання: 08 серпня 2020 06:15
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:08
Враховуючи те, що продукція, яка вимагається до закупівлі, не входить до переліку залізничної продукції, що підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, просимо викласти офіційний документ, згідно якого визначено необхідність проведення її обов’язкової сертифікації
Відповідь: Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-17-000780-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 08 серпня 2020 06:15
Вимога
Враховуючи те, що продукція, яка вимагається до закупівлі, не входить до переліку залізничної продукції, що підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, просимо п. 1.1. Розділу ІІ Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
або
сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:08
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000780-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 08 серпня 2020 06:18
Вимога замовнику
Наше підприємство як виробник комплектуючих для рухомого складу залізничного транспорту планує прийняти участь у даному аукціоні. У зв’язку з тим, що процедура отримання умовного номеру на продукцію має певний регламент та займає тривалий час, якого недостатньо для вчасної підготовки тендерної пропозиції для участі у даному тендері, з метою розширення числа потенційних учасників аукціону, просимо винести позиції Планка стопорна, Клин тягового хомута в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:08
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000780-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 08 серпня 2020 06:19
Щодо тендерної документації
Просимо п.2.2. Розділу ІІ Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.2.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.2.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТУкрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
Для випадків, зазначених у пунктах 2.2.1 – 2.2.2, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:09
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-07-17-000780-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 08 серпня 2020 06:20
Вимога щодо ТД
Просимо п.2.4. Розділу ІІ Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру (позиції № 2, № 5), учасник зобов’язаний надати:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) копію листа АТ «Укрзалізниця» про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника);
або
в) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 15:09
Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-17-000780-ad7bbb1fcd86e455ea092c49ad86fd60b
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:05
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 серпня 2020 20:05
15.Лист відгук.pdf
17 серпня 2020 20:05
14.Аналогічний договір.pdf
17 серпня 2020 20:05
10.Рішення власника.pdf
17 серпня 2020 20:05
8.Довідка про учасника.pdf
17 серпня 2020 20:05
1.Довідка щодо ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:43
Довідка ст17.pdf
18 серпня 2020 12:43
Довідка про учасника.pdf
18 серпня 2020 12:43
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

ТОВ "ТТР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 174 124,80
UAH з ПДВ
174 124,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:05
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 серпня 2020 20:05
15.Лист відгук.pdf
17 серпня 2020 20:05
14.Аналогічний договір.pdf
17 серпня 2020 20:05
10.Рішення власника.pdf
17 серпня 2020 20:05
8.Довідка про учасника.pdf
17 серпня 2020 20:05
1.Довідка щодо ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій