Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сотовий полікарбонат
Очікувана вартість
237 442,00 UAH
UA-2020-07-16-006710-c 08ff0696a56a4d1eafa1a8424d9e9284
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:32
Очікувана вартість: 237 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 187,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
453.6 метр квадратний
сотовий полікарбонат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:29
Додаток 5. Проект договору товари.doc
16 липня 2020 17:29
сотовий полікарбонат Бот сад.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ" 145 333,44
UAH з ПДВ
145 333,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 189 967,68
UAH з ПДВ
189 967,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП" 226 801,81
UAH з ПДВ
223 535,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙРОНТРЕЙД" 235 418,40
UAH з ПДВ
224 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 10:05
Сертификат Дилера.jpg
14 серпня 2020 10:02
Лист пояснення.pdf
13 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
31 липня 2020 16:54
Електронний підпис
31 липня 2020 16:07
Цінова пропозиція.jpg
31 липня 2020 16:07
Договір.pdf
31 липня 2020 16:07
копія статуту.pdf
31 липня 2020 16:07
Лист-гарантія.jpg

Публічні документи

31 липня 2020 12:17
Електронний підпис
31 липня 2020 12:14
1. Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 12:14
9. Довідка.pdf
31 липня 2020 12:14
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
31 липня 2020 12:14
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
31 липня 2020 12:14
6.2. Висновок СЄС.pdf
31 липня 2020 12:14
6. Документи якості.pdf
31 липня 2020 12:14
5. Довідка.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 09:20
Цiнова_пропозицiя.PDF
30 липня 2020 09:20
Характеристики.PDF
30 липня 2020 09:20
Характеристики_2.PDF
30 липня 2020 09:20
тендр доход 28 02 2020.PDF
30 липня 2020 09:20
Статут.PDF
30 липня 2020 09:20
Протоколи до Статуту.PDF
30 липня 2020 09:20
Протокол Директор.PDF
30 липня 2020 09:20
Опис до Статуту.PDF
30 липня 2020 09:20
Наказ Директор.PDF
30 липня 2020 09:20
Лист_ст.17.PDF
30 липня 2020 09:20
Лист відгук.PDF
30 липня 2020 09:20
Договiр.PDF
30 липня 2020 09:20
Висновок_СЕС.PDF
30 липня 2020 09:20
Видаткова Накладна.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 17:01
Електронний підпис
30 липня 2020 16:57
СЭС SUNLITE до 2022 г.pdf
30 липня 2020 16:57
Св-во Дилера Palram.pdf
30 липня 2020 16:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 липня 2020 16:57
Витяг ЄДР 19.05.2017.pdf
30 липня 2020 16:57
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"

ТОВ "АЙРОНТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ"
#42718751
Очікує рішення 145 333,44
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) невідповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначеного згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами) (далі – Закон) та п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "ОЛАНДІ" не надав документи, що підтверджують виконання ним аналогічних договору за період 2017-2020 р.р. А саме, Учасником не надано підтвердження виконання ним договору згідно його умов у вигляді видаткових накладних та актів приймання-передавання. 2) невідповідність щодо кількості власників в наданій копії статуту (згідно якої підприємство має два співвласники) та у даних відкритого державного реєстру «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (згідно яких 100% належить одній фізичній особі). Вказана невідповідність може вливати на документи щодо на права підпису. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1) п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» від учасників вимагалося надати «інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів)». Інформацію в довідці слід було підтвердити, «надавши у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати повну копію цього договору(-ів), документи, що підтверджують виконання договору(-ів) згідно його умов» (протокол №56/035 від 14.07.2020 р.). Там же було визначено, що аналогічним договором є договір договір про закупівлю за будь-який період протягом останніх трьох років щодо постачання продукції, що відповідає коду ДК 021:2015 предмета даної закупівлі (та/або сотового полікарбонату). У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документи, що підтверджують укладання ним договору №22/19 від 23.09.2019 р. з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МОЛОДІЖНЕ ТВОРЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, предметом якого є постачання полікарбонату. Відповідно умов договору постачальник надає покупцеві видаткову накладну та акт приймання-передавання. Проте в складі пропозиції Учасника видаткова накладна та акт приймання-передавання відсутні, але наявний лист-відгук про виконання договору від покупця. Надані ТОВ "ОЛАНДІ" документи не підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеного згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону та п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) Вимоги надання документів на підтвердження права підпису та статуту встановлені п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ОЛАНДІ" повинен надати видаткова накладна та акт приймання-передавання, які підтверджують виконання ним поданого у складі тендерної пропозиції договору, або надати інший договір, що є аналогічним відповідно до вимог тендерної документації, з документами про його виконання та відобразити цей договір у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. 2) Учасник ТОВ "ОЛАНДІ" повинен надати лист (або інший документ в довільній формі) з поясненням щодо причин виявлених розбіжностей, а також за необхідності аргументувати свої пояснення шляхом надання відповідних додаткових документів.

Документи

05 серпня 2020 16:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 14:52
Кінець періоду оскарження: 07 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 07 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель (в повідомленні про виправлення виявлених помилок учаснику-переможцю електронного аукціону не вказано одну з помилок щодо документів, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції)
Документи:
27 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:52
56-3 полікарбонат відміна.docx