Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень приймального відділення семиповерхового хірургічного корпусу КНП "Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради" по вул. Менделєєва, 3 у м. Черкаси
Очікувана вартість
9 819 951,50 UAH
UA-2020-07-16-006624-c a62b79a3036c4e3e9be8dde6181a6f9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 17:15
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 9 819 951,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 099,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення семиповерхового хірургічного корпусу КНП "Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради" по вул. Менделєєва, 3 у м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:11
Оголошення відкриті торги.doc
16 липня 2020 17:11
Додаток 5 Гарантії.docx
16 липня 2020 17:11
Додаток 4 Проект договору.docx
16 липня 2020 17:11
Додаток 3 Технічне завдання Ч обл.лікарня.rtf
16 липня 2020 17:11
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 липня 2020 17:11
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2020 17:11
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" 9 488 813,60
UAH з ПДВ
9 439 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТ 9 720 090,00
UAH з ПДВ
9 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:11
Супровідний лист.pdf
10 серпня 2020 15:11
Довідка по ч2 ст17.pdf
10 серпня 2020 15:11
Довідка по п12 ст17.pdf
10 серпня 2020 15:11
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 16:06
Електронний підпис
31 липня 2020 16:05
8Інші документи.rar
31 липня 2020 16:05
4Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 16:05
6Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:36
Електронний підпис
31 липня 2020 17:36
Ліцензія.Дозвіл.pdf
31 липня 2020 17:35
Інші довідки.pdf
31 липня 2020 17:35
9.imd
31 липня 2020 17:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 липня 2020 17:35
Кошторис. Частина2.pdf
31 липня 2020 17:35
Кошторис . Частина 1.pdf
31 липня 2020 17:35
Проект договору.pdf
31 липня 2020 17:35
Відгук..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"

ТОВ ГАРАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
#32414954
Переможець 9 439 700,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
#32414954
9 439 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:42
КБ-3 до договору _ 67 від 21.08.2020.pdf укладений
14 січня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:37
Дод. угода 4 від 31.12.2020 до дог. 67.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:51
Дод.угода 3 від 08.12.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:11
Дод. угода 2 від 25.09.2020 Менделєєва Черкаси.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:23
Дод.угода 1 від 02.09.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:54
Договір 67 від 21.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 9 439,700 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів чотириста тридцять дев’ять тисяч сімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 573,28333 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 4.4 та викласти його в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 місяців шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем, на цілі, що визначені цим договором.» 3. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції: «Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223. р/р UA 498201720344271040134094996 Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел. (0472) 37-23-93, 50-04-78.» 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 9 439,700 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів чотириста тридцять дев’ять тисяч сімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 573,28333 тис. грн. 2. Внести зміни до Додатку 4: План фінансування будівництва (на 2020 р.) та Додатку 5: Календарний графік виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, ціна цього Договору зменшилась на 43,35177 і становить 9 396,34823 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів триста дев’яносто шість тисяч триста сорок вісім гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 1 566,05804 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 9 396,34823 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів триста дев’яносто шість тисяч триста сорок вісім гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 1 566,05804 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 9 396,34823 тис. грн. з ПДВ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 3. Внести зміни до розділу 14 цього Договору та викласти в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження Договірної ціни; Додаток 2. Договірна ціна; Додаток 3. План фінансування на весь період будівництва; Додаток 4: План фінансування будівництва (на 2020 р.); Додаток 5: Календарний графік виконання робіт та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, ціна цього Договору зменшилась на 38,74456 тис. грн. і становить 9 357,60367 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч шістсот три гривні 67 коп.), у тому числі ПДВ 1 523,88875 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 9 357,60367 тис. грн. з ПДВ (дев’ять мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч шістсот три гривні 67 коп.), у тому числі ПДВ 1 523,88875 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 9 357,60367 тис. грн. з ПДВ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 357 603,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 559 600,61 UAH)