Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021-2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, сидіння-лавка)
Очікувана вартість
38 350,00 UAH
UA-2020-07-16-006104-c f541f6fc34d54d65ae58282ba4e4cb53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшко Ірина Василівна

+380613962972 en.uo.sz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Ляшко Ірина Василівна
+380613962972
en.uo.sz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:23
Очікувана вартість: 38 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Зміни до річного плану закупівель управління освіти Енергодарської міської ради на 2020 рік, затверджені протоколом уповноваженої особи по спрощеним закупівлям від 16.07.2020 №75
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Стілець Майстер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади освіти, відповідно до п. 2.4 цього Оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
14 шт
Стілець Кадет нерегульований №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади освіти, відповідно до п. 2.4 цього Оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
14 шт
Стілець Кадет нерегульований №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади освіти, відповідно до п. 2.4 цього Оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
72 шт
Сидіння-лавки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Заклади освіти, відповідно до п. 2.4 цього Оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:18
проєкт договору.pdf
16 липня 2020 16:18
Оголошення про закупівлю.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В. 38 350,00
UAH з ПДВ
38 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:34
Електронний підпис
23 липня 2020 15:32
Технічна пропозиція.pdf
23 липня 2020 15:31
Договір 244-19.rar
23 липня 2020 15:31
Договір 74-20.rar
23 липня 2020 15:31
Лист з кодом доступу.pdf
23 липня 2020 15:31
Технічне завдання.pdf
23 липня 2020 15:31
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 15:31
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сердюк А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Переможець 38 350,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 08:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 08:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
38 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:39
Додаткова угода 1 до договору 327-20.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:09
договір укладений
03 серпня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 651 ЦК України, п.п. 5, абзацу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились: – зменшити суму договору №327-20 від 03.08.2020 на 240,00 грн. (двісті сорок гривень 00 копійок): – у зв’язку з чим п. 2.1. договору викласти в наступній редакції: «Асортимент товару зазначається у специфікації (Додаток 1, 4), яка є невід’ємною частиною цього договору. Обсяг та кількість товару визначається згідно заявок закладів освіти»; – у зв’язку з чим п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, державним стандартам України, специфікації (Додаток 1, 4) та вимогам до якості (Додаток 2) до цього Договору – п. 5.1. договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума договору складає 38 110,00 грн. (тридцять вісім тисяч сто десять гривень 00 копійок), без ПДВ.». 2. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами. 3. Всі інші умови зазначеного договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена в двох екземплярах по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною договору №327-20 від 03.08.2020.
Номер договору про закупівлю: 327-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 110,00
UAH