Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з монтажу системи блискавкозахисту
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2020-07-16-006079-c 689ac1fc3a26437fbf90d76e18933ea0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навроцька Світлана Миколаївна

+380978086453 2405vikasopiga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний протитуберкульозний диспансер" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004500
Місцезнаходження: 31363, Україна , Хмельницька обл., село Ружичанка, вул. Визволителів,1
Контактна особа: Навроцька Світлана Миколаївна
+380978086453
2405vikasopiga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 15:31
Очікувана вартість: 505 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Місцезнаходження: 31363, Україна, Хмельницька обл., село Ружичанка, вул. Визволителів,1; Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова - українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з монтажу системи блискавкозахисту приміщення поліклінічного відділення, корпусу №1 та корпусу №2 КНП Хмельницького обласного протитуберкульозного диспансеру Хмельницької обласної ради за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., с. Осташки, вул. Затишна,2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31315, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н., с. Осташки, вул. Затишна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:06
Перелік змін - Додаток 1.docx
27 липня 2020 16:06
Додаток_1_ФП.doc
27 липня 2020 16:06
4. ЗТД блискавкозахист.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_5_вiдомостi.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_4_субпiдрядник.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_3_Проект_договору.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_2_до_ТД_ТЗ_4_послуги.docx
27 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:06
Перелік змін - Додаток 1.docx
27 липня 2020 16:06
Додаток_1_ФП.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_1_ФП.doc
27 липня 2020 16:06
4. ЗТД блискавкозахист.doc
16 липня 2020 16:15
4. ТД блискавкозахист.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_5_вiдомостi.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_4_субпiдрядник.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_3_Проект_договору.doc
16 липня 2020 16:15
Додаток_2_до_ТД_ТЗ_4_послуги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000067 ● b163bf60648b4bd1a47c9e1ae79431e0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 №187

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-07-16-006079-c 16.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний протитуберкульозний диспансер" Хмельницької обласної ради висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-16-006079-c, розглянуто. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення до висновку. Щодо відсутності інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Так, вимоги до інформації, яку повинно містити Оголошення про проведення відкритих торгів встановлені ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів поле «мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції», що визначені п.9 ч.2 ст.21 Закону, в електронній системі закупівель «Прозорро» не реалізовано, тому в оприлюдненому оголошенні зазначена інформація відсутня. Внаслідок певних технічних проблем функціонування електронної системи закупівель «Прозорро», а саме- відсутності необхідних полів для заповнення, Замовник фактично був позбавлений можливості належним чином, заповнити форму оголошення про проведення відкритих торгів. Технічні аспекти роботи електронної системи закупівель, які виникли не з вини Замовника, не можуть бути безумовною підставою для притягнення останнього до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Чинним законодавством передбачено проведення закупівель відповідним чином із застосуванням електронної системи закупівель «Прозорро.» Під час застосування вказаної системи Замовник має правомірні очікування, що електрона система закупівель працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Замовник не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи. Правомірне очікування виникає у тому випадку, коли внаслідок заяв чи обіцянок від імені органу публічної влади, або внаслідок усталеної практики в особи сформувалося розумне сподівання, що стосовно неї орган публічної влади діятиме саме так, а не інакше. При цьому, повідомляємо, що зазначення під час оприлюднення через авторизований електронний майданчик інформації у інших полях оголошення, не може також вважатися дотриманням вимог Закону, оскільки така інформація не відображається в самому оголошенні. Адміністратором електронної системи закупівель визначено державне підприємство «Прозорро» на яке покладено обов’язок щодо вжиття заходів для належного функціонування системи. Оскільки ДП «Прозорро» не реалізовано поле «мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції», Замовник не може нести відповідальності за бездіяльність Адміністратора. Аналогічна позиція викладена в постанові Сьомого апеляційного адміністративного суду № 120/3003/19-а від 19.08.2020. Таким чином, закупівля Замовником здійснюється закупівля у відповідності до вимог Закону та оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до наявної в електронній системі закупівель технічної можливості. Щодо послуг консультанта. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 5000 гривень без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників. Щодо наявності кваліфікованих працівників. Відповідно до п.п. 3.5.2 п.5 Розділу ІІІ ТД передбачається надання довідки про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг за підписом уповноваженої особи повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше 10-ти (десяти) кваліфікованих працівників. Будь яких додаткових вимог до того, які відомості має містити дана довідка умовами тендерної документації встановлено не було. ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї тендерної пропозиції надали довідку №7 від 27.07.2020р. в якій зазначена вся необхідна інформація. Замовником не вимагалось детально розписувати в довідці про працівників будь які персональні чи інші дані (посада, спеціальність, стаж роботи, тощо). Тому така довідка повністю відповідає умовам ТД. Щодо наявності обладнання, машин і механізмів. Відповідно до п.п. 3.5.2 п.5 Розділу ІІІ ТД передбачається надання довідки про наявність обладнання, машин і механізмів для надання послуг за підписом уповноваженої особи учасника. Будь яких додаткових вимог до того, які відомості має містити дана довідка умовами тендерної документації встановлено не було. ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї тендерної пропозиції надали довідку № 6 від 27.07.2020р. (файл МТБ.pdf) в якій зазначена необхідна інформація. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Бест технолоджі компані» надано договір оренди складського приміщення, що повністю відповідає умовам ТД. Замовником не вимагалось детально розписувати в довідці про матеріально – технічну базу все обладнання, машини і механізми які є у власності/користуванні в учасника, достатньо було надання довідки відповідного змісту. Щодо ненадання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства. п.п. 3.1.1. п.1 Розділу ІІІ вимагалося – «Ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо варість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет» ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї тендерної пропозиції надали ліцензію на право займатися електромонтажними роботами (див. файл «Додаток до будівельної ліцензії. jpg). Також повідомляємо про те, що послуги з монтажу системи блискавкозахисту не відносяться до робіт підвищеної небезпеки відповідно до ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, тому копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства не повинна надаватись. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Бест технолоджі компані» повністю відповідає умовам ТД. Щодо договорів які не є аналогічними. Умовами ТД, а саме п.п. 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ вимагалось надання копії 2-х договорів, які є аналогічними за 2019 рік. Аналогічним договором являється договір предметом якого є надання послуг «код ДК 021:2015: 45310000-7 «Електромонтажні роботи» (послуги з монтажу системи блискавкозахисту)». ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї тендерної пропозиції надали договір №74 від 12.06.2019р. предметом якого є монтаж автоматичної системи сигналізації та блискавкозахисту на об’єкті та надано договір №84 від 08.07.2019р. предметом якого є монтаж систем блискавкозахисту на будівництві багатоповерхового житлового будинку, що повністю відповідає умовам ТД. Надання учасниками у складі пропозиції документів які не вимагаються замовником не є підставою для відхилення таких пропозицій. Щодо надання незаповненого проекту договору. Умовами ТД вимагалось надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції заповненого проекту договору (назва учасника та реквізити). ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї тендерної пропозиції надали проект договору скріплений підписом директора та печаткою. Також у складі пропозиції ТОВ «Бест технолоджі компані» надали форму відомостей про учасника (файл Пропозиція.pdf) в якому міститься інформація про повне найменування учасника та про його реквізити. Також замовник враховував положення щодо помилки які є формальними, а саме, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, що підтверджується Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Відповідно до п.п. 5.3.3. п.5 Розділу ІІІ ТД «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо» В пропозиція учасника наявна вся інформація яка вимагалась умовами ТД. Щодо невідповідності довіреності. Замовник враховував положення щодо помилки які є формальними, а саме, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, що підтверджується Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” які не впливають на зміст пропозиції, оскільки відповідно до положень статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Положення статті 8 Конституції України встановлюють, що Конституція України має найвищу юридичну силу. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Отже, щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, то таке право надається Основним Законом України. Щодо тендерної пропозиції. ТОВ «Бест технолоджі компані» у складі своєї пропозиції надали файл з тендерною пропозицією в якій вказано в найменуванні предмета закупівлі «послуги з монтажу системи блискавкозахисту на об'єкті: гуртожиток Красилівського професійного ліцею, що знаходиться за адресою: Хмельницька обл., Красилівський район, місто Красилів, вулиця Центральна, будинок 38». Проаналізувавши таку пропозицію замовником вирішено, що учасник допустив описку, яке підпадає під формально – несуттєві помилки а саме, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, що підтверджується Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Відповідно до п.п. 3.1.1. п.1 Розділу ІІІ «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації». ТОВ «Бест технолоджі компані» під час подання своєї тендерної пропозиції заповнювали відповідні поля в електронному майданчику. Додатково повідомляємо, що договір про закупівлю №102 від 18.09.2020р. є виконаний, тому можливість щодо його розірвання відсутня, що підтверджується звітом про виконання договору про закупівлю за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-16-006079-c/print/contract-ongoing/pdf/689ac1fc3a26437fbf90d76e18933ea0 В подальшому гарантуємо врахувати зауваження та дотримуватись ЗУ "Про публічні закупівлі" і чинного законодавства України.

2020-11-19 11:54:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п .8 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ 504 000,00
UAH з ПДВ
281 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКПОЖСЕРВІС" 505 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фастанапол" 399 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" 397 549,00
UAH з ПДВ
389 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 448 699,82
UAH з ПДВ
448 699,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бест технолоджі компані 505 000,00
UAH з ПДВ
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:56
EPSON106.PDF
03 серпня 2020 17:35
гар лист _дог ціна.pdf
03 серпня 2020 17:05
право_на_землю.pdf
03 серпня 2020 17:05
довiдки_банк.pdf
03 серпня 2020 17:05
1дф.pdf
03 серпня 2020 17:05
тендер тубдиспансер.pdf
03 серпня 2020 17:05
03. Sertyfikat ISO.jpg
03 серпня 2020 17:05
FS-sertyficate-2019(1).pdf
03 серпня 2020 17:05
Ліцензія.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:07
Ліцензія1.JPG
03 серпня 2020 16:07
свідоцтво.JPG
03 серпня 2020 16:07
свідоцтво ПДВ.JPG
03 серпня 2020 16:07
свідоцтво 2ст.JPG
03 серпня 2020 16:07
IMG_0012.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0011.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0009.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0010.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0008.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0007.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0014.jpg
03 серпня 2020 16:07
IMG_0013.jpg

Публічні документи

03 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:04
Посвідчення.jpg
03 серпня 2020 15:04
Посвідчення 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
посвідчення 002.jpg
03 серпня 2020 15:04
договір 3 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
договір 2 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
Додаток 5 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
договір7 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
Договір 1 001.jpg
03 серпня 2020 15:04
посвідчення (2).jpg
03 серпня 2020 15:04
Довідка про санкції 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
договір 6 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
договір 5 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
договір 8 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
договір 4 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
витяг 4 стр ТОв 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
витяг 5 стр ТОВ 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
витяг 3 стр ТОВ 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
8Лiцензiя_ТОВ ДАБІ ст.2.jpg
03 серпня 2020 15:03
витяг 2 стр ТОВ 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
витяг 1 стр ТОВ 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
9ліцензія МЧС.jpg
03 серпня 2020 15:03
7Лiцензiя_ТОВ ДАБІ ст.1.jpg
03 серпня 2020 15:03
1-дф 001.jpg
03 серпня 2020 15:03
6Код ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 15:03
1-дф, 001.jpg

Публічні документи

03 серпня 2020 16:53
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:49
Статут 05.2019.pdf
03 серпня 2020 16:49
лист згода санкції.pdf
03 серпня 2020 16:49
лист згода пер.даних.pdf
03 серпня 2020 16:49
лист згода звернення.pdf
03 серпня 2020 16:49
КШ.pdf
03 серпня 2020 16:49
Додаток_5_вiдомостi.pdf
03 серпня 2020 16:49
Додаток_4_субпiдрядник.pdf
03 серпня 2020 16:49
Додаток_1_ФП.pdf
03 серпня 2020 16:49
Довідка ст.17.pdf
03 серпня 2020 16:49
Довідка Декларація.pdf
03 серпня 2020 16:49
Гар.лист про ціну.pdf
03 серпня 2020 16:49
Гар.лист про сан.норми.pdf
03 серпня 2020 16:49
Гар.лист про ОП.pdf
03 серпня 2020 16:49
Гар.лист про дилер.pdf
03 серпня 2020 16:49
Гар.лист 5,6,12-13.pdf
03 серпня 2020 16:49
Выписка ЄДР.pdf
03 серпня 2020 16:49
Відомість ЄДРПОУ +++.pdf
03 серпня 2020 16:49
Витяг 10 07 2020.pdf
03 серпня 2020 16:49
License_dabi.pdf
03 серпня 2020 16:49
License DSNS.pdf
03 серпня 2020 16:49
3.1 Досвід договори.pdf
03 серпня 2020 16:49
3.1 Догов.Шамо.pdf
03 серпня 2020 16:49
2.2 1ДФ 1кв Квитанція №2.pdf
03 серпня 2020 16:49
2.2 1ДФ 1кв 2020.pdf
03 серпня 2020 16:49
1.2 (про працівників) .pdf
03 серпня 2020 16:49
1.1 (Обл. та МТБ).pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 15:17
Статут.PDF
03 серпня 2020 15:17
сертифікати.pdf
03 серпня 2020 15:17
Рішення засновників.pdf
03 серпня 2020 15:17
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 15:17
Ліцензія .pdf
03 серпня 2020 15:17
лист-гарантія ст. 17.pdf
03 серпня 2020 15:16
лист-відгук ХАЕС.pdf
03 серпня 2020 15:16
Лист виробника.pdf
03 серпня 2020 15:16
Звіт 1-ДФ.pdf
03 серпня 2020 15:16
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 15:16
Договiр оренди склад.pdf
03 серпня 2020 15:16
Довіреність.pdf
03 серпня 2020 15:16
Витяг ЄДР.pdf
03 серпня 2020 15:16
Виписка ЄДРПОУ .pdf
03 серпня 2020 15:16
аналогічний договір1.pdf
03 серпня 2020 15:16
аналогічний договір 3.pdf
03 серпня 2020 15:16
аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:28
документи
03 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:44
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКПОЖСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фастанапол"

ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"

ПП Юлком-Сервіс

ТОВ Бест технолоджі компані

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ
#00183331
Відхилено 281 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКПОЖСЕРВІС"
#35092252
Відхилено 282 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фастанапол"
#41062283
Відхилено 320 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:38
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"
#36712558
Відхилено 389 999,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:13
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Відхилено 448 699,82
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 13:06
ТОВ Бест технолоджі компані
#40753202
Переможець 505 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:56

Документи

11 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:15
протокол

Документи

17 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:16
протокол

Документи

25 серпня 2020 14:37
Електронний підпис

Документи

01 вересня 2020 16:13
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:10
рішення

Документи

02 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:04
рішення
01 вересня 2020 17:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 16:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бест технолоджі компані
#40753202
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:35
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:34
ДУ.jpg зміни до договору
03 листопада 2020 16:32
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:10
102 додаткова угода 1.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:49
додаток укладений
18 вересня 2020 14:46
договір укладений
18 вересня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 505 000,00
UAH