Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Складування та зберігання підручників, посібників та навчально-методичної літератури
Очікувана вартість
1 883 690,64 UAH
UA-2020-07-16-004705-c 2a24abaa8b454c7a9a22d934c6bbecab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Ігорівна Гришко

+380562338928 torgiosv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Марина Ігорівна Гришко
+380562338928
torgiosv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) двоє відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 63120000-6 Послуги зберігання та складування (складування та зберігання підручників, посібників та навчально-методичної літератури) були автоматично відмінені через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (ідентифікатори закупівель UA-2020-06-01-001772-b та UA-2020-06-22-003943-c).
Згідно із пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
ТОВ «Дніпрокнига», як єдиний учасник, який подавав свої тендерні пропозиції на участь в обох відкритих торгах, запрошений на участь у переговорній процедурі закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- документи процедур закупівель UA-2020-06-01-001772-b та UA-2020-06-22-003943-c;
- документи ТОВ «Дніпрокнига».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:36
Оскарження наміру укласти договір: 27 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Складування та зберігання підручників, посібників та навчально-методичної літератури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі - рахунок), але не пізніше ніж через 30 днів з дня надання послуг. До рахунка додається акт виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКНИГА"
#35339016
Переможець 1 835 390,88
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:36

Документи

16 липня 2020 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКНИГА"
#35339016
1 835 390,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:47
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:59
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:05
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:58
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 10:37
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:18
Договір.pdf укладений
27 липня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі та суми договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість послуг зберігання та складування 1 примірника складає 2,28 грн. Вартість послуг зберігання та складування 783 566 примірників за цим Договором становить 1 786 530,48 грн. (один мільйон сімсот вісімдесят шість тисяч п’ятсот тридцять гривень 48 копійок), у тому числі ПДВ 297 755,08 грн., при цьому, оплаті протягом 2021 року підлягають послуги на суму, що становить 154 428,96 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі чотириста двадцять вісім гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ 25 738,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, на період до 26 лютого 2021 року включно, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: складування та зберігання 67732 примірників на суму 154 428,96 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі чотириста двадцять вісім гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ 25 738,16 грн
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 786 530,48
UAH (в тому числі ПДВ 297 755,08 UAH)